Produkt o kodzie AMD_X4_II_955_AM3_B został wycofany z oferty.Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.Procesor AMD Phenom II X4 955 Black Edition s.AM3 BOXOcena: 5.78 / 6 - 209 opinii | kod: AMD_X4_II_955_AM3_BOpis Procesor AMD Phenom II X4 955 Black Edition s.AM3 BOXPhenom II X4 955 Black Edition to jeden z najwydajniejszych w chwili obecnej czterordzeniowych procesorów firmy AMD wykonany w 45 nm procesie technologicznym. Dzięki wbudowanym kontrolerom pamięci DDR2 oraz DDR3 może być on montowany zarówno na płytach głównych ze złączem AM2+ jak i na najnowszych AM3. Jego dużą zaleta jest bardzo wysokie taktowanie bazowe oraz brak blokady mnożnika. Po raz pierwszy od dłuższego czasu firmie AMD udało się zbliżyć do Intela pod względem wydajności najszybszych procesorów.
Prezentowany model Phenom II x4 955 oferowany jest w wersji Black Edition oznacza to, że procesor skierowany jest do prawdziwych entuzjastów, co najważniejsze posiada odblokowany mnożnik! Układ wyposażony jest w cztery rdzenie, z których każdy pracuje z częstotliwością 3.2 GHz. Uwagę zwraca zastosowanie 6144 kB pamięci cache L3 (trzeciego poziomu). Cechy produktu Procesor AMD Phenom II X4 955 Black Edition s.AM3 BOX
Dostępność w salonach
Podobne produktyProcesor AMD Phenom II X4 955 Black Edition… - Recenzje, opinie i komentarzeOcena: 5.78 / 6 - 209 opiniiSteel · No wreszcie gdzies jest ten procesor :P
Wszedzie to cena powyzej 1000 zl XD A tu to cudenko za rowne 1000 :> Jeszcze z miesiac moze 2 i bede mial wystarczajaco kasy zeby sobie poskladac sprzet z tym prockiem na czele ^^ Bije Quada 9550 intela :P A quad 200 zl drozszy XD Slabszy tylko od i7 a jak sie go podkreci do 3,8 albo 4GHz na rdzen to prawie jak i7 XD No i mozliwosc montowania z 2 rodzajami ramu DDR2 i DDR3 Cudo ^^ 8 Maj 2009 · Ocena: 6 Jacek · O że prawie jak i7 to gruba przesada - w operacjach wielowątkowych nie ma co ich nawet porównywać. Co nie zmienia faktu, że procesor AMD bardzo udany i za 300-400 złotych można już dostać do niego dobre MOBO.
8 Maj 2009 · Ocena: 6 Mariorozpruwacz · i7 to nie ta półka a mimo to w grach wygrywa z 920 a w rozdziałkach HD uwaga! z i7 965 Extreme! Ten procesor jest najszybszy na świecie do gier! Natomiast do zastosowań pro jest i7 bo ma tak jakby osiem rdzeni (4 rdzenie z 8 wątkami) więc to nie ta półka.
9 Maj 2009 · Ocena: 6 Id · Wszyscy zachwalają intela ja osobiście uważam że intel jest przereklamowany a ceny procesorów zbyt wygórowane w stosunku do wydajności. 955 to bardzo dobry procek i nic nie jest w stanie przekona mnie do intela
11 Maj 2009 · Ocena: 6 Bedi · Procesor niezly . Ale podstawowa wada AMD jest duze TDP. Jesli duzo uzywasz kompa a rachunki musisz sam placic (a nie twoi rodzice). To predzej czy pozniej twoj portfel odczuje roznice. Nie mowie oczywiscie o weekndowych "komputerowcach" oraz OC fantastach.
15 Maj 2009 · Ocena: 5 Mariorozpruwacz · Szkopół w tym, że TDP u AMD podawane jest maksymalne! I nie jest to pobór mocy tylko współczynnik mocy do ciepła wydzielanego przez układ u Intel'a podawane są wartości średnie a i7 ma 135W ;) a prądu z gniazdka ciągnie 300W ten proc ciągnie maks 250. Więc tylko troszkę od Quadów odstaje a w spoczynku pobór mocy jest równy 80W (Cool&Quiet)
16 Maj 2009 · Ocena: 6 Mariorozpruwacz · Ten proc jest dużo lepszy od Q8400 a z pamięciami DDR3 dogania Core i7.
27 Maj 2009 · Ocena: 6 ERHLIK praszka · PROC jest rewelacyjny!!!! na Boxowym chlodzeniu i przy standardowym napieciu smiga mi kazdy rdzen 3,8GHZ!!! z tym ze cos za cos... przy obciazeniu maxymalnym wcina ok 210w!!! ALE WARTO ;P
4 Czerwiec 2009 · Ocena: 6 Bartek · Czy tego procka mógłbym sobie włożyć na płytę AM2+?? Niby piszę, że jest w pełni kompatybilny z podstawką AM2+ oraz AM3 ale znajduje sie w kategorii procesorów AM3, także do końca nie jestem pewny. Obecnie mam AMD Phenom II X4 940 Black Edition i powiem, że nie narzekam choć boxowemu chłodzeniu mógłbym co nieco zarzucić (nie grzeje się jakos strasznie ale mógłby osiągać mniejsze temperatury). Planuje zakupić sobie właśnie ten procek choć dopiero co w kwietniu złożyłem nowy komputer.
6 Czerwiec 2009 · Ocena: 6 ERHLIK- PRASZKA · BARTEK ten proc jest kompatybilny z am2+ ale... lepiej miec am3 ;] Pozdrowka ja nie narzekam na chlodzenie boxowe przy PhII 955 wyciskam 4x 3,8GHZ!- stabilnie Pozdro
7 Czerwiec 2009 · Ocena: 6 Evulator · Ten procesor to istna podroz w przyszlosc. Az mi bylo zal wyciagac go z pudelka i pozniej pokrywac pasta :D Istne cudo, AMD For The Win.
Goraco polecam (nawet tym ktorzy watpia w AMD i wola Intela) Ten procesor zniszczyl mur rozniacy Intel i AMD. 24 Czerwiec 2009 · Ocena: 6 Mateusz Janus · Karol, to zależy od jakości wentylatora zasilaczy i wentylatorów w obudowie i na radiatorze od procka więc to pytanie trochę dziwne.
11 Lipiec 2009 · Ocena: 6 Erhlik · Mi tam chodzi bardzo cichutko i mam go sklokowanego na oryginalnym chlodzeniu do 4x 3,8GHZ!!! z tym ze jak sie odpali jakas gre to ciut glosniej chodzi bo wentyle dostaja obrotów ;P -PROC rewelacja polecam!
13 Lipiec 2009 · Ocena: 6 DieGo · Proc wyrypisty, ale mam pytanie, uciągnie on wszystko bez problemu więc po co go podkręcać jak kolega niżej, przecież to tylko większy pobór prądu z tego wychodzi a nic więcej wydajności, śmieszą mnie takie wypowiedzi.
21 Lipiec 2009 · Ocena: 6 Erhlik · Do Diego... jest róznica w podkręceniu i to bardzo duza!!! a fakt pradu pobiera wiecej ale jakos na to nie patrze ;] a miec 4 rdzenie po 3,8GHZ to wypas niesamowity w ydajnosci!
23 Lipiec 2009 · Ocena: 6 Erhlik · Hm jaki zasilacz mysle ze minimum te 450w musi byc... zalezy jaka tez masz grafe... ja mam zasilacz 850w Antec Signature SG-850 i nie narzekam stabilny jest bardzo.
30 Lipiec 2009 · Ocena: 6 Janusz · Mam pytanie takie : czym sie roznic bedzie jak wsadze ten procesor pod am2+ a am3 bo posiadam plytke am2+ i nie wiem czym to sie rozni bedzie to sie dalo jakos odczuc jakosciowo czy jak? obecnie chce sie przesiasc z phenoma x4 9650.
31 Lipiec 2009 · Ocena: 6 Erhlik Praszka · Bedzie ci pasowac PHENOM II 955BE pod AM2+ poniewaz Phenom jest na AM3 ale jest tez kompatybilny z AM2+ roznicy wydajnosciowo nie ma zadnej! PODKRESLAM procek Ten mam i wymiata niesamowicie wiec warto ja mam go ustawionego na 4x 3,8GHZ przy standardowym chlodzeniu! rewalka niesamowita ale za to pobor pradu wzrasta do ok 200w ;P Pozdro
2 Sierpień 2009 · Ocena: 6 Defu · do bedi:
Moc pobierana przez ten procesor jest identyczna co każdego intelowskiego Quada w technologii 45nm. Więc jeśli chodzi o pobór mocy to bardzo nietrafiony argument. Nie martw się Bedi... Takich opiniodawców i znawców technologii procesorów jest tu wielu. 8 Sierpień 2009 · Ocena: 6 Mariorozpruwacz · Fajny procesor - tylko jego kontroler stroi trochę fuków jeśli chodzi o DDR3 1600.
17 Sierpień 2009 · Ocena: 6 EJan · Intel Q9550 nadal wygrywa z tym Phenomkiem mimo iż jest nawet ciutke tańszy. Oba te procki idą w większości testów łeb w łeb ale intel w większości wygrywa. Phenom jest szybszy tylko w winrarze.
AMD jak na razie nie stanowi konkurencji jeśli wziąść pod uwagę cena/wydajność/prądożerność. To nic nie jest w stanie pobić tutaj intela niestety. Cena też zbyt mocno wygórowana. Niewiele mniej od najsłabszego i7 a wciąż zbyt daleko. 19 Sierpień 2009 · Ocena: 4 Inf.Bart · Do eJan... Kolego ty nie masz pojecia o tym procesorze!!!!! haha na bank intel wygrywa, moze tak ale ze slabszymi Phenomami ale nie z tym!!! a w winrarze to ty pojecia nie masz! I zgadzam sie z kolegami sam pracuje na tym cpu i na tamtym kiedys robilem i jest do bani ale INTEL! a napewno nie PHENOM W DODATKU 955BE~!
20 Sierpień 2009 · Ocena: 6 HH · Cena zdecydowanie za wysoka - w Niemczech dostępny za 155 Euro czyli na dziś za jakieś 640 zł a tutaj 200 zł drożej :-(
25 Sierpień 2009 · Ocena: 2 Przemek · Jak widze wszyscy pytają o to samo..Czy będzie pasował AM3 na AM2+..JASNE że tak ,ale pamiętać nalezy o tym że nie wszystkie proce z AM3 które są kompatybilne z AM2+ obsłuży Płyta która posiadamy..Najczęściej na stronie producenta Płyty mamy opis jakie proce obsłuży nasza Płyta..ja dla przykładu nadmienie że Płyta którą ja posiadam (GA-MA78GM-S2H) obsłuży nie wszystkie Phenomki 125W choć podstawka pozwala na taki pobór mocy a już napewno odpada Phenom który wydziela 140W a zdjęcie jest przykładem że nie wszystok na AM2+ jest dostępne
Osobiście mam niezły mętlik w głowie bo jak widać na zdjęciu jest podana aktualizacja BIOSU do wersji F7...Ja generalnie mam w tej chwili wersje BIOSU F8a który to nie jest ujęty w ramce...No i co ..ano PSTRO.Pozdro 2 Wrzesień 2009 · Ocena: 6 Evulator · Tylko należy dodać, że Intel przyznał się do tego, źe linia procesorów i7 jest porażką i teraz w zamian są produkowanie Intele i8 - 8rdzeniowe. W tym przypadku AMD doścignęło Intela i kwestią jest tylko portfel i sympatyzowanie z jedną z ww. producentów.
9 Wrzesień 2009 · Ocena: 6 Marcin0218 · No ale nowszy BIOS zawiera to co stasrsze. To chyba logiczne? Bede mial bios jak mowisz F7 i zamontuje proca a potem wgram bios F8 ktory np. powoduje zmniejszenie temperatury. I co angle proc przestanie dzialac bo mam nowego biosa??:)
9 Wrzesień 2009 · Ocena: 6 Gifek · nie ma bata na mariole, i tak amd ph955bh powala i7 bynajmniej ta wersje 920 na leb! a cena cena ale warto... a fanatycy intela nizej wypisujacy opinie "grubo" sie myla... ale to ich wyobraznia....
11 Wrzesień 2009 · Ocena: 6 Xxx · Nie jestem fanatykiem Intela tylko ze ceny tego procka juz dawno spadly niz 849zl i sa po niecale 700zl. Ja siedze teraz na AMD Athlon XP 2800+ podkrecony na 3200+ i mam zamiar zmienic na jakiegos Phenoma II X2/4 lub na Athlona II X2/4 to tylko jakie beda ceny i mozliwosci nowych procesorow do konca miesiaca ma wyjsc Athlon II X2 255 3.1GHz [ 15,5x200] cache L2- 2MB.
Ja osobiscie wole AMD do Intela jakos nie jestem przekonany a ceny Intela mnie odstraszaja. 11 Wrzesień 2009 · Ocena: 2 Marcin e ldz · procek na piątkę z plusem; dobra cena, dobry oc. Kolega o nicku eJan chyba cen nie znał pisząc, że różnica z I Q9550 jest niewielka :) a porównywać cenę do i7 i pisać o niej. że są podobne jest to "joke roku 2009" ! Intel naprawdę nie oferuje wiele więcej ale za o to za wiele więcej. Wojna cenowa poszła na maxa i tylko sięcieszyć. I 5 to szkoda brać lepiej kupiś P2 x4 965 . Platforma I 7 może i coś tam lepsza jest ale spor droższa bo wymaga tak drogiej płyty, że szkoda inwestować w taką platfromę na max 2 lata.
27 Październik 2009 · Ocena: 6 Rob ert · brać rewizję C3 - można już kupić w tej samej cenie. Co do wałkowania tematu Phenom 2 vs core i5 to powiem wam tylko tyle, że to to samo co 955 tylko za 200 więcej a do tego wy macie najlepszą płyte Asusa Croshair III a oni mocno przeciętną. Śmieszą mnie tę slogany o przyszłości platformy i5 bo to patykiem pisane brednie zresztą mamy już dowód jak te platformy intela są przyszłościowe i kompatybilne np. 1366 i skok i7 :) Marketing jednak robi swoje bo dziś w vobisie uświadomiłem sprzedawcę, że jest phenom x4 bo on myślał, że są tylko 3 jajowce !!! Chyba niebiescy dalej im za tą niewiedzę smarują podobnie w miedia m.... tragedia po prostu tragedia ...
24 Listopad 2009 · Ocena: 6 UE · Procek mile mnie zaskoczył razem z najtańszą GTS 250 lekko podkręconą wykrecił ponad 15000 punktów w 3Dmarku 06!!Daję szóstkę ale za kolerek boxowy którego praktycznie nie powinno się zakładać bo psuje efekt pracy procka odejmuje 1 !!!
2 Grudzień 2009 · Ocena: 6 UE · Procek mile mnie zaskoczył razem z najtańszą GTS 250 lekko podkręconą wykrecił ponad 15000 punktów w 3Dmarku 06!!Daję szóstkę ale za coolerek boxowy którego praktycznie nie powinno się zakładać bo psuje efekt pracy procka odejmuje 1 !!!
2 Grudzień 2009 · Ocena: 6 Kamyk · Procek świetny, różnicy w codziennym użytkowaniu(filmy, muzyka, gry) nie zauważymy porównując go z 2 rdzeniowcem, porównania do i5 i i7 są nie na miejscu. Pamiętajcie o jednym technologia w procesorach i płytach głównych jest wspierana przez kilka miesięcy do czasu wykrycia większych niedoróbek - "bios" , później wchodzi na rynek nowy produkt a rozwijanie i wspieranie produktu, który jest już na rynku wiąże się z dużymi kosztami, a to nie wnosi dochodu tylko opinie na temat danej firm i jej produktu.
12 Grudzień 2009 · Ocena: 6 Bernard black · do UE: masz tylk 15tys pkt ? wow ja mam 14.800 na gts250 bez podkrecania i na athlonie 435 za 249zl ale ten podkrecony do 3.5ghz co prawda ale wynik widac jak phenom bez podkrecenia;)
15 Grudzień 2009 · Ocena: 6 Dejwid · Do rob ert
Co piszesz głupoty przecież rewizja c3 ma zablokowny mnożnik. 15 Grudzień 2009 · Ocena: 6 Kuba · przymierzam sie do tego procesora ale juz sam nie wiem czy to czy i5 750 ?? jak to bedzie smigac z
Be quiet! Pure Power L7-530W Asus M4A78T-E 790GX s.AM3 Gainward GTX260 896MB 448bit PCI-E DDR3 Golden Sample 55nm Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1600 7-7-7-20 Viper II PV234G1600LLK 18 Grudzień 2009 · Ocena: 6 Boloniusz · mam pytanko czy chłodzenie boxowe wystarczy al zwykłego użytkownika nie planuje podkręcania ani nic nie wiem czy kupić dodatkowe chłodzenie ?????
19 Styczeń 2010 · Ocena: 6 Barst · @boloniusz: Tak, w zupełności wystarczy :) Procesor naprawdę jest chłodny, ale niestety wentylator jest głośny przy obciążeniu procesora. Jeśli masz możliwość i trochę pieniędzy więcej to możesz dać coś ekstra zamiast fabrycznego, choć jak już mówiłem - wystarcza ona jeśli chodzi o wydajność.
30 Styczeń 2010 · Ocena: 6 19PaTriko64 · Witam.
Czy ten procek bd stabilnie chodził na płycie głównej : Gigabyte Ga-M57SLI-S4 s.AM2 PCI-E... Na stronce producenta wychodzi że pójdzie , ale pytam jeszcze was ,, Pozdrawiam 19PaTriko64 31 Styczeń 2010 · Ocena: 6 Viper · Witam :)
Nie będę się rozpisywać bo procesor jest rewelacyjny, ma rewizje C3 i procek spełnia wszystkie moje oczekiwania :) POLECAM 24 Luty 2010 · Ocena: 6 Buczek93 · Procesor to raczej klasa średnia jeśli chodzi o OC. Takty ładne, wszystko cacy, ale ja dałem rade pogonić go tylko do 3.84 GHz (rewizja C3!), co jest dosyć słabym wynikiem (maksimum na powietrzu to 4.2). No ale tak pozatym to nie mam żadnych zastrzeżeń - jako jeden z najmocniejszych AMD kosztuje niecałe 600 zł, koszty całej platformy opartej o niego są kilkaset złotych niższe niż w przypadku intela z podobną wydajnością (i5 swoje kosztuje, a płyty na tą podstawkę tanie nie są). Akurat mnie boxowy wiatrak się zrypał - zaczął wyć jak porąbany, ale wyjąłem termistor i zmieniłem wiatrak - mam ciszę i spokój ;]
Ogólnie furory z OC nie ma, ale ja trafiłem na jakiś ograniczony chyba ^^ Pomimo ograniczeń - polecam ^^ 26 Luty 2010 · Ocena: 6 KwAs · Jestem baaaardzo zadowolony z tego procesora..i z Asusa Crosshair III Formuły!Jedyny mankament ..to ZA GŁOŚNY WENTYLATOR BOXOWY .....no istne lotnisko w domu..:P Przestawiłem w biosie 2 funkcje,jest ciszej..ale nie jest tak jakbym sobie tego życzył..popracuję nad tym,gdyż dopiero to 1 dzień..więc się chyba dotrzemy ze sprzętem jeszcze:) Ale ogólnie wypas!:)
30 Marzec 2010 · Ocena: 6 Xilion · @shady
Nie shady ten procesor jest tylko 3bit ;). He he, a tak na poważnie - wszystkie procesory x86 od modelu i386 są 32-bitowe (czyli gdzieś tak od połowy lat 80-tych XX wieku). Baaa ten jest nawet 64-bitowy - co oczywiście nie oznacza, że nie jest zgodny wstecz z instrukcjami 32-bitowych procesorów. 12 Kwiecień 2010 · Ocena: 6 PwL · Bardzo szybki procesor. Sam taki posiadam i jest świetny w grach i innych zastosowaniach typowego pc ;D jego wielką wadą jest mega głośny wiatrak! Dlatego jak kupować ten procesor to z innym coolerem!
12 Kwiecień 2010 · Ocena: 6 Kj89kj · procesor swietny. po przesiadce odczulem ogromna roznice wydajnosci. kreci sie spokojnie do 4GHz lecz trzeba wymienic chłodzenie bo boxowe to jakas porazka. polecam mugena 2 rev.B. ciche i o niebo lepsze od tego co oferuje nam amd :P
17 Kwiecień 2010 · Ocena: 6 Are.93 · Jak dla mnie rewelacja!! Bardzo często korzystam z Amd Virtualization i po przesiadce ze starego Athlona x2 5600, czuje, że mi zaraz komputer normalnie wyrwie asfalt!! To demon a nie precesor, uruchamiam bez problemu Windnows Serwer 2008 2x Widndows 7 i 2x Widndows XP i na każdym z systemów płynna praca! Naprawdę polecam!! Tylko 1 ale, każdy kto kupuje ten procesor niech sie wiąże z tym, że BOX chłodzenie służy do tego by je wyrzucić na śmietnik, albo by uruchomić komputer i zamówić prawdziwe chłodzenie ;)
Ale to nie ma znaczenia, za tą cenę 6+!! 17 Maj 2010 · Ocena: 6 M83 · Super procesor. Nie wiem, w ktorym miejscu wiatrak jest glosny, a sluch mam bdb:) Moze dlatego nie przeszkadza mi jak troszke zaswiszczy w stresie (calkiem przyjemny dzwiek) bo przesiadlem sie ze starego 2000 XP, na ktorym cooler juz ciezko rzezil. Poza tym maniakiem ciszy nie jestem.
28 Maj 2010 · Ocena: 6 Mariorozpruwacz · Procesor generalnie bardzo fajny, szybki sprawny znakomicie współpracuje z GTX275 od Palita. Jedyna wada to jego chłodzenie, a właściwie kultura pracy. W niedalekiej przyszłości planuję wymienić Boxowe chłodzenie na coś 120mm ze stajni OCZ (Vendetta II albo coś z tego pokroju)
5 Czerwiec 2010 · Ocena: 6 Con · Używam tego CPU już z 3 miesiące i po takim czasie mogę coś powiedzieć, chłodzenie boksowe od razu do wymiany bardzo zaniża możliwości procesora, łatwa możliwość taktowania, dobre osiągi u mnie śmiga na 4,2 GHz przy nie zmienionym napiciu, temp. tez w miarę niskie jak przy takim taktowaniu, chłodzenie SilentiumPC Fortis HE1225, polecam.
16 Czerwiec 2010 · Ocena: 6 Mariorozpruwacz · Po zmianie chłodzenia z BOXowego na Silentium PC Spartan HE 923 jest już lepiej jeśli chodzi o temperatury i ciszę.
Procesor bardzo fajny :) Polecam zwłaszcza z M w oznaczeniu modelu czyli z rewizją C3 :) 30 Czerwiec 2010 · Ocena: 6 Xx · co oznacza że procesor jest np 32 bitowy albo 64 ? i w ramach jaka jest różnica że np 1066 idzie na napieciu 1.8 a gdzie indziej np na 2.4 ?....
8 Sierpień 2010 · Ocena: 6 Seb · Powiem krótko - ten procesor to jest to. NIe bawiłem się za bardzo OC, ale do 3,8 to normalka, a AMD Overdrive pokazuje że można go popchnąć do 15GHz! (reszta zależy od płyty i pamięci). I tak jak wszyscy piszą najlepiej zakupić dobre chłodzenie razem z tym procem. Polecam bo jest wart tej ceny, widać też różnice w grach.
26 Sierpień 2010 · Ocena: 6 Bartix · mam pytanko jak ktoś się nie bawi w oc to chłodzenie boxowe wystarcza czy lepiej zmienić??
2 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 Y · seb dzieki za poprawienie humoru z rana :) 15GHz? ahhahaha, szczegolnie ze na te chwile rekord swiata w podkrecaniu tego procesora wynosi 7,1GHz (nie musze wspominam ze chlodzony cieklym azotem?). w domowych warunkach z chlodzeniem powietrznym nie wyjdziesz poza 4-4,1GHz, z chlodzeniem wodnym mozna to jeszcze troche podbic ale tez nie za wiele.
mimo wszystko to jest dobry procesor w dobrej cenie, godny polecenia. za te kase bezkonkurencyjny. wiadomo, i7-760 jest lepszy ale doplata niemala. 3 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 Bermax · super procek lepszy od I5 za 700-800o quadach które mają ceny wygurowane bo intel zeruje na tych co maja socket 775 i nie chca zmienic podstawki nie wspomne bo to żałosne quad za 900 a gorszy od tego... AMD powoli wygryzię intela bo intel przesadza z cenami i ludzie zmądrzeją i intelowi zabraknie fra... tzn kupców na procki bo AMD bardziej się opłaca już intel ma kłopoty finansowe opłaca się się super procek
3 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 Sten · Witam.
Czy oryginalne boxowe chłodzenie ma heatpipy? Mam wiatrak, który ma cienkie blaszki i widać wychodzące rurki z dołu. 7 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 Sten · marianoitaliano a czy u Ciebie ten wiatrak też tak głośno chodzi? Ile masz obrotów?
9 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 Niechmniech · Ten procek to na dzień dzisiejszy idealny stosunek ceny do osiągów.
W moim zestawie na tym procku + Asus M4A88TD-M EVO/USB3 AMD880G ASUS HD5850 1GB 256bit PCI-E DDR5 Kingston HyperX 2x2GB DDR3-1600 wykręciłem na 3dmarku06 cyfrę 20058 . Jednak wywalenie boxowego wiatraka wydaje mi się nieuniknione , bo w stresie wyje jak potępiony . Poza tym miodzio ,bez zwiększania napięcia kręci się na 3.8 i stabil. Daję 5 z minusem za box cooler 15 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 LordRaven · Witam,
Dostaliście proca razem z nakleją naklejoną na tą książeczkę? Ta co niby potwierdza autentyczność produktu, co jest tam chyba napisany numer seryjny, bo u mnie te pole gdzie powinna być ta naklejka naklejona jest puste. 25 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 Kubasob · Ludzie, może skończycie temat chłodzenia dodawanego do tego procesora??? Dobre chłodzenie to połowa jego ceny, więc nic dziwnego, że boxowe jest do niczego, a Ci którzy piszą o podkręcaniu tego procka na nim powinni zasięgnąć porady u specjalisty (mam nadzieje, że domyślą się jakiego).
26 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 LordRaven · Procesor na prawdę się opłaca, jest bardzo dobry pod względem cena/jakość. Chciałem kupić wersje 965 ale nie było, i bardzo dobrze. Kupiłem ten tańszy i starczyło jeszcze na cooler, a po przestawianiu jednej opcji w biosie procek chodzi stabilnie bez zmiany napięć na 3,7Ghz i różnica temperatur nie jest aż tak duża. Teraz jest fajna cena, szkoda że kupiłem tydzień wcześniej jak był trochę droższy :/
Polecam 30 Wrzesień 2010 · Ocena: 6 Motorpenis · Cpu na 6 Wentylator boxowy wył przez 2 dni dopóki pasta/klej się nie wygrzał - jednak nadal (po wygrzaniu) go słychać ale nie jest aż tak tragicznie:)
P.S. cooler jakiś i tak kupie bo grzech nie zrobić OC 2 Październik 2010 · Ocena: 6 MEZ2008 · czy to jest wersja jaka sprzedaja?
Phenom IIX4 955 (HDX955WFK4DGM),3.2GHz,95W,rev.C3 4 Październik 2010 · Ocena: 6 Mariuszs · Jaką płytę główną najlepiej kupić do tego procesora?
Z góry dzięki za propozycje. 5 Październik 2010 · Ocena: 6 Posiadacz · Użytkuję od około 13. miesięcy. Procesor miazga :) Kilka miesięcy temu założyłem do niego chłodzenie Silentium Fortis. Teraz jest cisza, chłód i wydajność. Polecam każdemu - za tą cenę wydajność na bardzo wysokim poziomie. Przeciętnemu Kowalskiemu aż nadto i o to chyba chodzi, składając komputer :)
9 Październik 2010 · Ocena: 6 MAK1979 · czy taką wersje teraz dostane?
Phenom IIX4 955 (HDX955WFK4DGM),3.2GHz,95W,rev.C3 14 Październik 2010 · Ocena: 6 @Bermax · Bermax bredzisz
od czasu Twojego komentarza sytuacja pokazała jak się to potoczyło, ceny iNTELa jeszcze wzrosły bo nie było żadnej konkurencji ze strony AMD nawet dzisiejsze jamniki AMD nie mają szans z byle czterordzeniowymi i5/i7 22 Październik 2010 · Ocena: 4 XAero FantasticX · O wiele bardziej opłacalne jest kupić Phenoma x2 555 i odblokować go na 4 rdzenie.Zaoszczędzi się ok. 200 zł lub więcej.
22 Październik 2010 · Ocena: 3 Wafel · Ludzie o czym wy gadacie niby intel jest wydajniejszy ale na jakich procesorach są bite rekordy o/c !? Na AMD i nic tego nie zmieni że ten procek podkręcony na 4Ghz jest wydajniejszy w grach od Core I7. I przy tym mało sie grzeje. Ja podkręciłem go do 4,3Ghz na chłodzeniu AeroCool Frezer Xteme rev. 2 i przy obciążeniu było 51-59.
24 Październik 2010 · Ocena: 2 Kowal · Bardzo wydajny polecam , ale trzeba się liczyć z kolejnym wydatkiem od 150 zł w górę na konkretny radiator który ochłodzi tego potwora, na boxsowym się przegrzewa a w dodatku wydaje odgłosy jak by startował samolot.
14 Listopad 2010 · Ocena: 6 Devil · Witam, ludziska z całym szacunkiem, ale bredzicie strasznie! Potwierdzam, że jest głośne boxowe chłodzenie procka, ale tylko na ustawieniu 3200 mhz, bo na oszczędzaniu energii chodzi przyzwoicie. Podczas przeglądania neta, czy oglądaniu filmu nie potrzeba przecież 100% mocy i jest lajtowa cisza! Oczywiście w stresie, w grach wiatrak, żeby schłodzić procka wyje, ale wtedy mniemam, że mało kto, bo ja zupełnie nie zwracam na ten fakt uwagi, bo jestem pochłonięty grą, a nie bzdurnym wsłuchiwaniem się ile jest decybeli, albo sprawdzanie co pięć sekund, czy mam 35 czy 45 stopni na procku! Już widzę jak większość z was gra w jakąś grę i kompletnie nawet nie wie o co w niej chodzi, nawet jej nie widzi! Ale za to ma na ekranie pełny monitoring "lepszy" niż w NASA! wszelakich temperatur, obrotów wentylatorów, Frapsa i czort wie czego jeszcze! Wy poprostu bezsensownie katujecie te biedne komputery! Żal mi was, zamiast cieszyć się życiem, to niepotrzebnie je komplikujecie i kombinujecie jak "koń pod górkę"! Nie pasuje ci chłodzenie to wywal dwie albo nawet sześć setek na LEPSZE i po sprawie! Pozdrawiam ;)
18 Grudzień 2010 · Ocena: 6 Chudy · Jak ktoś nie bawi się w OC to box-owe chłodzenie mu wystarczy w zupełności. Polecam zmienić pastę termoprzewodzącą na lepszą np. Arctic Cooling MX-2, MX-3, MX-4 lub jakąś podobną. Należy też pamiętać o dobrej cyrkulacji powietrza w obudowie.
W pewnym stopniu popieram wypowiedź ''Devila''. 20 Grudzień 2010 · Ocena: 6 Bartix · Devil to spal procesor bo nie kontrolowałeś jego temperatury lub jeno się po 3miechach coler zrąbie bo zbyt mocno działał [stąd te wycie] kto powiedział że wciąż sprawdza temp 1raz przy 1 uruchomieniu uruchomieniu kompa pc wizardem by sprawdzić temp dla samej ciekawości.... a nie potem będzie zapuzno i procek do kosza.... mi akurat przeszkadza to że procek wyje aż rozprasza w czasię gry i przez to właśnie można nie skumać fabuły gry !! dobrze że ludzie narzekają mają prawo bo kupują coś i powinno być to w miarę sprawne
26 Grudzień 2010 · Ocena: 5 Rav3n · Według mnie, procesor rewelacyjny. Posiadam go od pół roku.
Każdy kto kupuje ten procesor zapewne liczy się z faktem iż chłodzenie boxowe jest jedynie na czas jakiś. Potem trzeba je zmienić, gdyż procesor nawet w dobrze wentylowanej obudowie nagrzewa się do temperatury 62-65C w stresie. Po wymianie na Scythe Mugen 2 rev.b temperatura spada drastycznie do 45-48C w stresie. :) Jako ciekawostkę dodam iż, procesor bez większych problemów udało mi się stabilnie wykręcić do 3,6Ghz na rdzeń. Dalszych prób zaniechałem iż uważam, że więcej (na tą chwilę) nie ma sensu kręcić. Co nie znaczy, że się więcej nie da. Temperatura na 3,6Ghz na Mugenie to ok. 55C. Mobo z kolei to Asus Crosshair Formula III. Szczerze polecam i pozdrawiam serdecznie! 26 Grudzień 2010 · Ocena: 6 Devil · bartix, to tak jakbyś napisał, że nie pasi Ci ogumienie nowo zakupionego auta, i powinni się lepiej postarać! Owszem to ważny aspekt, ale czy bez tego nie pojedziesz? wsłuchaj się i owszem, może warkot wentyla podpowie Ci przyszłość, ja mam na to wy...ane LOL ;)
2 Styczeń 2011 · Ocena: 6 Michał · Procesor rewelacyjny, zgadzam się z przedmówcami. Mam go już jakiś rok i sprawuje się wyśmienicie nawet na boxowym wiatraku. Temperatura w stresie na boxowym coolerze wynosi poniżej 50 stopni, w spoczynku jest to jakieś 35 stopni więc nie jest źle. Tyle, ze obudowa dobrze wentylowana HAF922.
3 Styczeń 2011 · Ocena: 6 Bartix · ps: devil ogumienie może przeszkadzać ale nie doprowadzi do spalenia procka a coler tak ;/
3 Styczeń 2011 · Ocena: 5 Bartix · Devil ciekawe czy będziesz miał na to wy... po roku urzytkowania :D
3 Styczeń 2011 · Ocena: 5 Devil · bartix specjalnie dla ciebie ;) przed i po Heaven Benchmark 2.1. Przypominam, że chłodzenie procka jest Boxowe. Pozdro!
4 Styczeń 2011 · Ocena: 6 SpawN · Moc nad mocami do ceny jakości, chyba nieograniczone podkręcanie, wszystko zależy od Płyty Bios-u napieć i Chłodzenia. Bez żadnych kompinacji i na chłodzeniu Mugen 2 juz mi śmiga na 3.8.
7 Styczeń 2011 · Ocena: 6 Bartix · no różnica między przed a po przeogromna serio xD a tak pozatym to tu o temperaturę nie chodzi tylko o to że wiatraczek chodzi jak szalony może to spowodować że kiedyś sam wiatraczek pujdzie z dymem nawet tego nie zauwarzysz a procek pójdzie z dymem bo sam radiatorek go nie ochłodzi pogadamy za kilka miechów napisz czy procek dotrwa aaaa jeśli będziesz miał na czym napisać ;p
12 Styczeń 2011 · Ocena: 6 SpawN · bartix co do wentylatora nawet boxowego, chodził mi normalnie cicho w standardzie było 30 stopni w biosie ustawiłem QFana np: optymal nie wiem ale mi ten procek nic strasznie nie wyrabia i nie obciąża wentylatora ani troche, jakoś mi sie udało poskłądać dobry komp i dobry zasilacz, to chyba zasługa płyty bo tak stabilniej, i dobrze z optymalizowanej plyty to ja jeszcze nie posiadałem.
12 Styczeń 2011 · Ocena: 6 Bartix · zdarzają się wyjątki, lub amd zmądrzał i zaczał wydawać normalne colery do 955 i 965
13 Styczeń 2011 · Ocena: 5 Gtomar · polecam ten procek tym co mają ograniczony budżet tym co mają kase na kartę i procka polecam i5 760 po oc na 4.0 bije phenoma 965 na tym samym takowaniu na głowę [zobaczcię że i5 na 2.8 jest lepszy od phenoma 965 na 3.4 o 3% więc na tym samym takowaniu i5 wymiata ] nie polecam i7 do gier marnowanie kasy poniewarz i5 na 4.0 jest lepsze od i7 a i7 jest znacznie drosze !!
13 Styczeń 2011 · Ocena: 6 Markus · Świetny procesor, spokojnie 3.6Ghz na boxowym i napięcie 1.3V na Vcore. DOBRE chłodzenie i da radę na 4Ghz, myślę że gdzieś na ~1.38V
29 Styczeń 2011 · Ocena: 6 Michał · Czy da się zainstalować ten procesor na płycie głównej Abit KN9 SLI socket AM2 nvidia nforce 570?
29 Styczeń 2011 · Ocena: 6 SpawN · Michał raczej nie ma szansy. Robiłem pruby na Gigabyte na NForce 570.
31 Styczeń 2011 · Ocena: 6 KwAs · Mam pytanie: dlaczego Wam dobrze pokazuje CPU-Z, czyli np wg. oryginału 3,32 GHz, a u mnie jest 800 Mhz. ??? Rozumiem, że są 4 rdzenie ale...coś chyba nie kaman co??
Proszę o wyjaśnienie. Z góry dzięki! 1 Luty 2011 · Ocena: 6 SpawN · KwAs bo masz właczonego w Bios-ie płyty takie cos jak Cool'n'Quiet Technology, polega to na tym kiedy siedzimy w systemie działa na 800Mhz a jak gramy to przestawia sie na 3,2 GHz oszczedność prądu i ciepła w budzie.
1 Luty 2011 · Ocena: 6 KwAs · SpawN: dzięki za odp. Poradziłem sobie, aktualizując bios pł.głównej. Wszystko już jest w normie. A to o czym piszesz, to tak do końca nie jestem przekonany czy to ta funkcja, bo była wyłączona i to się nie zmieniało, było 800MHz cały czas. Mimo wszystko wielkie thx!
2 Luty 2011 · Ocena: 6 SpawN · KwAs ja mam tak do tej pory, po co ma mi chodzic nie potrzebnie na 3.2.
2 Luty 2011 · Ocena: 6 Maniak · Mam pytanie do wszystkich użytkowników tego procesora.
Czy zasilacz Rasurbo 435W go udźwignie wraz z GeForcem 9600GT, 4GB RAM DDR3 i dyskiem 500GB. 2 Luty 2011 · Ocena: 6 Devil · Do "KwAs". Procek gut, reszta kompa też gut, jeśli masz Windziarza 7, to w jego planie zasilania są takie bajery jak oszczędzanie energii, jak masz ustawione na domyślne, to bedziesz miał takie "kwiatki" jak wspomniane 800 mhz. Pozdro ;)
2 Luty 2011 · Ocena: 6 KwAs · Devil..dzięki za info, sprawdzę..ale chyba to do końca nie to..ale dzięki..
3 Luty 2011 · Ocena: 6 Gridziu19 · Takie pytanko tu nie pisze czy to c2 czy c3 a gdzie czytałem w czyimiś opisie ze to c3, na 100% ??
6 Luty 2011 · Ocena: 6 Pepek · Procesor ten pracuje u mnie na płycie głównej ASUS M4A88T-V EVO/USB3 i mogę tylko powiedzieć: MIODZIO.
8 Luty 2011 · Ocena: 6 NYmYx · po PIERWSZYM odpaleniu CPU na tej płycie Asus M4A89GTD PRO/USB3 od razu pokazał się model 965 ku mojemu zdziwieniu już się sam podkręcił :) r e v e l k a
9 Luty 2011 · Ocena: 6 Maciej · Wspaniały procesor!!!
Stabilnie poszedł na 3,7, żadnych napięć nie zmieniałem, kręciłem tylko mnożnikiem!! Płyta Główna to GIGABYTE 770T-UD3 13 Luty 2011 · Ocena: 6 M4ri0 · Witam, mam pytanko do tych, którzy zdecydowali się na zmianę wentyla (boxowego). mam ten procesor już 5 miesięcy i jest rewelacyjnie ale szumu tego wiatraka mam dość. Jakieś propozycje co do firmy i typu wentylatora (radiator zostawiam)? Cena do 50 złociszy.
23 Luty 2011 · Ocena: 6 Artur · Ja mam ten procek i cooler AC+FREEZER+7+PRO+R2 . Mysle ze warto bo boxowy tragedia
24 Luty 2011 · Ocena: 6 Kamyczek · Bardzo dobry procek. Niskie temperatury po 2 godzinach grania Crysis CoD5 temperatura procka 38 stopni - chłodzenie Spartan Silentium Cisza kompletna. Gorąco polecam wcześniej miałem Core 2 Duo na tym samym chłodzeniu i było conajmiej 20 stopni więcej.
27 Luty 2011 · Ocena: 6 Kosa · @m4ri0 kup jakąś przelotke 60mm na 120 i wentylator 120 4pin pwm i spokój
9 Marzec 2011 · Ocena: 6 Patryk · Procesor świetny , kupiłem go za 455zł i to był udany zakup , procesor o wiele szybszy od mojego poprzedniego Q6600 G0 3,3ghz , na Phenomie2 955 dałem odrazu 3,6ghz podkręciłem poprzez szynę i wydajnosć jest rewelacyjna , polecam
15 Marzec 2011 · Ocena: 6 Sebastian · Procesor dobry, ale na tym sie konczy, poprostu dobry w rozsadnej cenie, ale ja nie polecam !! Lepiej dolozyc do i5 2500k te 300 zl i miec znacznie mocniejszy wydajnosciowo. Szczegolnie i5 dobra do kart pokroju 480/570/580 gdzie znacznie wspomoze karte. Tego x4 955 maxymalnie do gtx460 moge jak juz polecic !! Z wielu godzin testow wynika iz wydajnosc i5 2500k jest do okolo 50 % wieksza w zaleznosci od gry !!
posiadam osobiscie x4 955 czego bardzo zaluje. Ale powiem krotko no chodzi i widac ten spadek klatek na nim w niektorych tytulach. karte posiadam grx460. 31 Marzec 2011 · Ocena: 5 Gaju · Jak dla mnie rewelacja . Za ta cene procesor wart polecenia . Do tego zalozyc sobie lepsze chlodzenie bo to boxowe to troche smiglowiec . Polecam
7 Kwiecień 2011 · Ocena: 6 SpawN · Ostatnio przeszedł testy na 20x200=4GHz ta revizja jest poprostu cudowna brać puki tani, nawet nie warto sie zastanawiać jak ktoś chce kupić niech kupi.
7 Kwiecień 2011 · Ocena: 6 Magic · Waszym zdaniem do tego procka jaki byłby dobry zasilacz? tak najlepiej, żeby cenowo się nie wyróżniał :P
19 Kwiecień 2011 · Ocena: 6 SpawN · CPU ID: 00100F43
Extended CPU ID: 00100F43 CPU Brand Name: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor CPU Vendor: AuthenticAMD CPU Stepping: RB-C3 CPU Code Name: Deneb CPU Thermal Design Power (TDP): 124.4 W CPU Thermal Design Current (TDC): 83.6 A CPU Platform: Socket AM3 19 Kwiecień 2011 · Ocena: 6 Zielony · Pójdzie ten procek na łycie głownej Gigabyte GA MA 770 UD3 DualBios??
22 Kwiecień 2011 · Ocena: 5 SpawN · Jest mozliwość ale nie wiem jaka to ver: płyty 1.0 czy 2.0 mozliwe ze trzeba biosy z upgradować do najnowszego, sprawdzić sobie w necie.
23 Kwiecień 2011 · Ocena: 6 Zielony · GA MA 770 UD3 rev 1.0 SB 700 taka mam płytę główną, pójdzie ten procek?
24 Kwiecień 2011 · Ocena: 3 Wito · @Sebastian spadki klatek w grach to wina karty graficznej, a nie procka lol
24 Kwiecień 2011 · Ocena: 5 SpawN · Powinien działać ten procek bo jest na liscie obsługi sa 3 ver: tylko ze trzeba wgrać nowego Biosa a najlepiej pokolei każdy osobno od tej ver co masz wgraną w góre bo nie raz trzeba miec poprzednie ver by muc wgrywac dalej. AMD Phenom II X4 955 3200MHz 512KBx4 6MB Deneb 45nm C3 125W 4000 F9G
AMD Phenom II X4 955 3200MHz 512KBx4 6MB Deneb 45nm C3 95W 4000 F9G AMD Phenom II X4 955 3200MHz 512KBx4 6MB Deneb 45nm C2 125W 4000 F5 25 Kwiecień 2011 · Ocena: 6 __KNIGHT__ · Na 100% rev c3 . POLECAM!!!
Sam kopiłem niedawno i o wiele drożej a tu teraz ZONK!! Ale i tak polecam. Pozdr 4 Maj 2011 · Ocena: 6 AMD · Szokująca cena 14miesięcy temu kupiłem go za [...]zł, a teraz jak za darmo tylko brać, bo procek jest super, lecz odjąłem punkt za chłodzie którego można powiedzieć że brak.
5 Maj 2011 · Ocena: 6 SpawN · O to samo sie co chwile pytacie pisane już było ze to dokładnie w 100% C-3 która sie strasznie dobrze kręci. TYLKO BRAĆ.
5 Maj 2011 · Ocena: 6 Telumehtar · Znakomity procesor, w zestawie z 8GB RAM i GTX460 bez problemu radzi sobie ze wszystkimi najnowszymi aplikacjami do obróbki grafiki jak Photoshop CS5 czy Lightroom 3.4, Office 2010 otwiera się szybciej niż notatnik na starym kompie. W najnowszych gierkach tez daje radę. Za tą cenę to bardzo dobry zakup. Jeśli ktoś lubi ciszę, to polecam jeszcze wymianę chłodzenia na Scythe Ninja 3. Poza tym - rewelacja.
5 Maj 2011 · Ocena: 6 Gt · @Adik - tak nawet 200W wystarczy z zapasem. Jednak jak chcesz wiedzieć czy dodatkowo uciągnie resztę kompa- to podaj swój cały konfig. Ludzie myślcie trochę !!!
8 Maj 2011 · Ocena: 6 BH · Jaka to jest rewizja procesora C2 czy C3? Wg TDP specyfikacji jest to C2, ale chce się upewnić...
8 Maj 2011 · Ocena: 4 Sebastian · Moja ocena nie jest dobra, kupilem ten procesor i stwierdzam ze do gier jest za slaby. zmienilem na I5 2500 i moge stwierdzic ze roznica jest ogromna. Przyrost wydajnosci spory,czulem sie jak bym wsadzil lepsza karte graficzna a nie zminial procesor. Sprzed jaki posiadam plyta Gigabyte p67a-ud4 + i5 2500 + gtx460 768mb palit + 2x2 gb ,przez zmiane procesora np w Assassin's Creed 2 te same parametry calkowicie z 46 klatek zrobilo sie 77 wiec to mowi wszystko za siebie.
9 Maj 2011 · Ocena: 3 Lezono78 · @Sebastian, czyli zmieniłeś procesor na dwa razy droższy i lepszy, a następnie piszesz, że droższy jest lepszy. Czy ty jesteś normalny? Jak już porównujesz, to na tym samym poziomie cenowym, w przeciwnym wypadku, nie ma co się siłować na argumenty, ponieważ są idiotyczne. Lepiej znajdź Intela w cenie PII X4 955, który byłby lepszy. Powodzenia. A dopłacać to sobie można w nieskończoność i zawsze człowiek znajdzie coś lepszego.
9 Maj 2011 · Ocena: 6 SpawN · Lezono78 brawo, następny jaki mądrze papisał mnie już głowa boli od takich ludzi, wiec nic takim nie odpisuje.
9 Maj 2011 · Ocena: 6 Mario · Żadna rewelacja z tym prockiem ponieważ phenon II 550 BE z rewizji C2 chodził z czterema rdzeniami na 3,7 Ghz. Rewizja C3 powinna śmiało chodzić na 4 Ghz.
9 Maj 2011 · Ocena: 6 Kwadratowysmok · @sebastian, swietnie ze porownujesz procesor ktory ma ponad rok do takiego co wyszedl 3miesiace temu...
13 Maj 2011 · Ocena: 6 Hulek · Sebastian
A jaką miałeś konfigurację przy AMD? jak przesiadłeś się na lepszą płytę główną i szybszy ram że lepiej chodzi... 14 Maj 2011 · Ocena: 5 Tadeoxxl · to nie jest procesor do pracy w standardowej konfiguracji. tę maszynkę kręcimy! kręcimy! i w tedy pokazuje pazur. na podstawowym napięciu wykręcam 3800 bez problemu i temperatura wzrosła zaledwie o 2 stopnie. to znakomity procesor.
15 Maj 2011 · Ocena: 6 Jacek · Parę dni temu kupiłem ten procesor. Jak dla mnie - rewelacja za tą cenę !
Niestety boxowe chłodzenie to jakieś nieporozumienie. Nie dość, że jest głośne, to jeszcze popiskuje wysokimi dżwiękami. Porażka. Nawet nie chcę sobie wyobrażać jak brzmi pod pełnym obciążeniem... Jednym słowem, polecam do ceny procesora dorzucić cenę kupna obowiązkowego chłodzenia. Poza tym procesor wymiata. 15 Maj 2011 · Ocena: 6 Mateusz · Witam
Ilu bitowy jest ten procesor? Wszystkie PhenomII są 64bitowe? Pozdrawiam 16 Maj 2011 · Ocena: 6 Alfabet_peceta · kupa smiechu ...
phenomy II potaniały w USA a u nas jak zwykle - podrożały ... i tak ze wszystkim, cuda, panie, cuda ... 18 Maj 2011 · Ocena: 6 Konop · Jakie chłodzenie polecicie do tego procesora?? Jakieś tanie? Najlepiej do 100zł, max 150zł...
22 Maj 2011 · Ocena: 6 Sebastian · Wypowiadalem sie nizej o tym procesorze, dodam ze podkrecanie procesora nic nie daje w grach !!
25 Maj 2011 · Ocena: 4 SpawN · sebastian widocznie tobie nic nie daje, bo akurat mi daje bardzo wiele plus testy na różnego typu programach wzrastają całkiem fajnie.
26 Maj 2011 · Ocena: 6 Brak · Sebastian - przestań gadolić , i wystarczyłby 1 komentarz.
W T E J klasie cenowej procesor NIE MA sobie równych!! Sorry ale gadanie o tym aby dopłacić 300 stówy do procesora (co stanowi około 80% jego wartości na ten moment) Core I5 2500k aby otrzymać mniej więcej 50% może 60% lepszą wydajność (tak z tym się zgodzę, testy na necie to potwierdzają,sam to potwierdziłeś pisząc o wzroście klatek) to nic innego jak jawna manipulacja i robienie z ludzi głąbów!. Jak kogoś stać na kupno procesora o 80% droższego od tego (bez dodatkowej ceny za oczywiście droższą płytę główną dlatego że to intel) żeby otrzymać 50-60% wydajności (niezły współczynnik cena - wydajność tak nawiasem mówiąc czysz nie? ) to niech kupuje ,nikt mu przecie nie zabrania, kogo nie stać niech bierze tego, proste? Proste :) 27 Maj 2011 · Ocena: 6 8989 · procesor ok tylko ten odkurzacz dodany do niego jest trochę uciazliwy... Czekam tylko na chlodzenie i bedzie OC. Zobaczymy co wtedy pokaże ;)
28 Maj 2011 · Ocena: 6 Zoltan · Assasin Creed nie jest dobrym testem - tu procki AMD słabo wypadając więc się nei dziwię, że przy przesiadce na i5 2500 jest taka różnica. Generalnie wydajność/cena rewelka ale i5 jest lepsze - tu nie ma się o co spierać.
31 Maj 2011 · Ocena: 5 PITERQ · Procesor pod względem cena/jakość niszczy wszystko. Jak do tej pory najbardziej udany procesor od AMD. Kręci się do ponad 4.2GHz "na powietrzu".
16 Czerwiec 2011 · Ocena: 6 Jacek · Proszę do ceny procesora dodać cenę schładzacza,czyli ok. 80-120 PLN licząc średniej klasy schładzacz do 180 pln wysokiej.Bez tego jest głośny w większości obudów,bo większość ma takie z cienkimi blachami,które na dodatek rezonują.Proszę dobierać do niego 4GB pamięci i kartę graficzną w granicach 550-850 PLN
18 Czerwiec 2011 · Ocena: 5 Zenek · Świetny procesor, wszystkie najnowsze tytuły chodzą bez najmniejszego problemu. Wiele osób mówi, że chłodzenie jest głośne, a to nieprawda, gdyż u mnie chodzi cichuteńko. Polecam!!
21 Czerwiec 2011 · Ocena: 6 Kacper · Świetny procek wydajny z taką cenę opłaca się minusem jest strasznie głośne chłodzenie
21 Czerwiec 2011 · Ocena: 6 Raf · Dziś konwertowałem film (45min) H.264 do DivX. Na starszym athlonie X2 2,8GHz (2x512k cache) trwało to 45 minut a Phenom uporał się z materiałem w 19 ! Dla mnie rewelka!
24 Czerwiec 2011 · Ocena: 6 Brenas · Odpaliłem na płycie Asus M4A89GTD PRO 890GX z 8GB ramu, HDD 2TB z grafiką na pokładzie HD4290 przy starym zailaczu 250W bez problemów. Pobór waha się od 80W przy necie do 150W w gierkach. Dla mnie rewelacja.
27 Czerwiec 2011 · Ocena: 6 Ololo · za tą cene procek naprawdę dobry, ludzie chcecie porównywać procki to wchodzicie na tą oto stronę anandtech.com/bench/CPU/2
7 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Stefan · A ja mam taki problemik, rok chodził OK na boxowym ... potem zaczął się wieszać... przy temp 51-52 w stresie ... zmieniłem na ArticPro7v2 ... oryginalna pasta ... pochodził 3 miechy (osiągał temp 52-54 bez problemu i się nie wieszał ... pod koniec znów zacząłsię wieszać 50-51 st. .... no nic ... wyjąłem chłodzenie, nałożyłem nowej pasty .... 2 miechy super (52-54st) i znowu wieszanko (50-51) .... i znowu na nowo pastę ... i spokój na 2 miesiace ... czy ktoś ma pomysł co z tym się dzieje ? pasta Arctic Silver 5 - co 2 miesiace średnio musze demontować nakładać nowej pasty i 2 miesiace jest spokój ... ;]
7 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Bre4th · relacja cena wydajność bezkonkurencyjna po podkręceniu na 3,8 Ghz razem z lekko podkręconym GTX 560 MSI Twin Frozr i 4gb ramu cl7 uzyskałem ponad 20 tys. punktów w 3d mark'u
ocena 5 za brak odpowiedniego chłodzenia w zestawie. 10 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Arczi · Stefan, ja kiedyś miałem Athlona x2 240 na płycie Gigabyte M61PME-s2 i chodziło ok. przez rok. Potem nagle bez przyczyny zaczął się komp wyłączać a temperatura cpu w biosie rosła zaraz po włączeniu kompa do 100% choć cpu był letni. Procek przełożony do innej płyty działał ok a płyta z innym prockiem też działała ok. Serwis sklepu nie przyjął reklamacji ale chcieli reklamować u producenta. Wolałem sprzedać na Allegro i kupiłem x2 245 z którym nie miałem problemów nigdy na tej samej płycie. Dodam że cpu nigdy nie był kręcony. Tak, że jak widzisz, czasem jakiś chochlik w tym siedzi i nic nie poradzisz... Jeśli twój phenom i mobo działają ok w parze z innymi to sprzedaj jedną część na Allegro i kup coś nowszego.
A propos powyższego phenoma, to wiatrak rzeczywiście był nie do zniesienia ale zmniejszyłem mu obroty bo domyślnie smigał na 5200 a te wszystkie dedykowane i ciche chłodzenia i tak chodzą przecież o połowę wolniej. Teraz nie jest idealny ale akceptowalny a temperatury się chyba nie zmieniły. 12 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Avalanc · Bardzo dobra wydajność + niesamowita wydajność/cena. Jedyne co jest lepsze to 2500K+ ale za dużo większe pieniądze. Nie używam BOX'owego chłodzenia tylko Mugena 2 i jak patrzę na temperatury to nawet nie chcę wiedzieć jak działa to na BOX'owym. Opłaca się dołożyć to 150zł za chłodzenie, nie wymienia się go w końcu co rok, a da się potem sporo podkręcić proca. Gorąco polecam.
12 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Beno996 · @Bre4th Właśnie chcę wziąć tą konfigurację co opisujesz. 20 tys. punktów to dużo jak dla mnie. Myślisz że utrzymam tę wydajność wrzucając tu DDR3 1600 CL9?
13 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Xmen911 · Witam mam pytanie jaką płytę dać to takiego procka i dlaczego właśnie taką ?? mam grafikę gtx260 i 4gb ram
28 Lipiec 2011 · Ocena: 6 SpawN · Paweł na pewno szybciej i lepiej, a jak kiedyś dodasz lepszą grafike jeszcze wiecej zyskasz. A jak lubisz podkrecać to masz torpeda cenowo jakościową:)
5 Sierpień 2011 · Ocena: 6 Dankan33 · Czytam te wszystkie komentarze z uśmiechem na ustach:), ja kupiłem ten procesor za 380zl i nie wyobrażam sobie lepszego zakupu, chłodzenie powietrzem Scythe Mugen 2 Rev. B SCMG-2100 i temperatura w idle 41st.C przy ustawieniach 4x4Ghz z hakiem, w OCCT nie wygrzalem go bardziej niz 57st.C, a gierki to max.54st.C, i niech mi ktos powie ze ten procek nie pociagnie najnowszych gier to zabije smiechem:D,
u mnie Crysis2 w ustawieniach ultra nawet nie zajeczy, ma spory zapas na przyszlosc i bedzie sluzyl wiele,wiele lat.,GUI w Win7 przy wszystkich wodotryskach chodzi jak szalone na jedno klikniecie, jesli kogos stac na 2500k czy 2600k to niech wywala kase ale na potrzeby dzisiejszych czasow i realiow naszego portfela 955 Black to kombajn z ktorego da sie wycisnac naprawde wiele, pozdrawiam wszystkich szczesliwych uzytkownikow tego procka;) AMD nadal mysli o naszych portfelach jak za starych dobrych czasow;) 8 Sierpień 2011 · Ocena: 6 Mateusz · ja kupiłem za ... zł :) heheh, ale procek na prawde godny uwagi i dla przeciętnego kowalskiego w zupełności wystarczający :)
10 Sierpień 2011 · Ocena: 6 Tom · witam mam ten procek od 12 miesięcy wraz z mugen 2 jeśli jest ktos zainteresowany proszę o propozycje...
2 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 KalethDCI · Mam ten procesor już z 20 miesięcy :P trochę sporo czasu, zajechałem na nim już jednego coolera :P no cóż trzeba było od razu zainwestować w jakąś porządną Noctua'e. Procesor sprawdza się super przy dobrej konfiguracji sprzętu jak i biosu można z niego naprawdę dużo wyciągnąć. Polecam do niego płytki Gigabyte i jakiegoś Radka z Dx 11 wszystkie gierki śmigają na najwyższych ustawieniach nie wspominając już o jakichś prostrzych zadaniach jak np photoshop ;).
15 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 PITERQ · Panowie spokojnie, takie napięci dałem tylko po to, żeby sprawdzić ile wyciągnie ;-) Normalnie trzymam go na 4.0GHz i 1,45V.
16 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 SpawN · PITERQ dokładnie tak samo mam, 20x200 ale podniosłem napiecie na 1,4625V. z 1,45. Sądze ze poleci spokojnie na 4,2GHz na chłodzeniu typu Mugen2 jeszcze dość ważna płyta jaką sie posiada. Podrecam przez AMD OverDrive najnowsza ver, powalcze o 4,2GHz. Procek jest wspaniały w tym co ma oznaczać Black Edition, Król overclocking-u.
17 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 __KNIGHT__ · PITERQ: Ja właśnie tez dałem 4 Ghz ale przy 1.4 V i tez ładnie hula:)
17 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 SpawN · 1.4 V to za mało matko jedyna 1,4 jest do max 3,8 w Systemie ci podziała ale w grach może umrzeć.
17 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 Coro · Wspaniały egzemplarz za świetny pieniądz.[kupiłem go do radeona 6870] testowo podkręciłem do 4.0ghz na vcore 1.42v ale dochodząc do wniosku na razie wystarcza mi 3.6 ghz na napięciu 1.35v i tak chodzi i jest stabilny.Zdecydowanie polecam ten produkt :)
20 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 No,no,no · Najlepszy zakup w ciągu ostatnich 2 lat. Wydajnością przewyższa Intela E8400, co najmniej o całe 100%. Intela wali w h... ze swoimi cenami. Nie kupię jeszcze długo nic z tej firmy, bo po prostu szkoda mi pieniędzy. Wydajność X4 955 AMD wystarcza na wszystkie obecne i przyszłe gry, jakie się pojawią w ciągu najbliższych dwóch lat. Mam go z kartą Ati HD6850 Cyclone MSI, nie tak jak Sebastian ze śmiesznym Gforcem GT460. Każda gra u mnie chodzi w Full -HD 50 - 60 fps. Nigdy nie kupię żadnego Gforce, pasztet jakich mało z niedopracowanymi sterownikami. Właśnie sprzedałem 460 miesiąc temu. Problemem było podłączenie tego paszteta do tv, kablem hdmi. Obraz był, za to nie było dźwięku. Karta idealna dla widzących, ale nie słyszących. To tak gwoli wypowiedzi Sebastiana. Zestaw źle dobrany do karty. Z tą kartą wszystko muli, w tym i procek. Zastanów się nad tym.
27 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 SpawN · No,no,no a ja właśnie nie kupie śmiesznym ATi grafik. Sprzęd AMD jest super pod względem Procka i Płyt, grafiki ma super wydajne, ale pod względem teraz technologi AMD ATi odpada, taki skromny program wsperający Nvidie PhysX i tym bardziej ze lepiej śmiga DX11 u Nvidii.
28 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 AbC · @ No,no,no
Nie zgodzę się z tobą, GTX460 1GB też jest bardzo udaną kartą, ale owszem słabsza jest od HD6850, obie te karty testowałem :P, co do dźwięku obie karty mają wbudowana kartę dźwiękową, może miałeś wadliwą akurat i nie działał dźwięk, u mnie nawet na GTS250 1GB dźwięk po HDMI leci, ale dopiero po podłączeniu kabelka SPDIF, bo moja karta nie ma dźwiękówki na pokładzie. 4 Październik 2011 · Ocena: 6 Holus · Co się stało, że cena tego procesora tak podskoczyła do góry? Jeszcze niedawno kosztował mniej niż 400 zł!
4 Październik 2011 · Ocena: 6 Ktosik · @no, no, no
sam procek jest genialny, stosunek ceny do jakosci nadal jest b.dobry zadna z wymienionych k.graficznych (HD 6850 GTX460) nie bedzie zla do tego procka miałem w kompie obie i ostatecznie zdecydowalem na zostawienie GTX460 z kilku względów. Nie żałuję wyboru. 5 Październik 2011 · Ocena: 6 Ja · z geforce 450gts mam średnio 45 klatek w battlefield 3 , detale wszystkie na maks i rozdzielczość 1366 pozdro
9 Październik 2011 · Ocena: 6 Xilion · Nie jestem żadnym fanem overclokingu. Proca mam na boxowym chłodzeniu. Karta graficzna to HD 4850 plus 4 Gb ramu 1600 MHz od Kingstona i win7 64 bit. Daje rady w Dead Island (1920x1080) na full detalach, do tego Civ5, Bad Company 2, Crysis, H.A.W.X. 2 (wszystkie ustawienia na maksa) a o straszych grach nie wspominam. Goood shit ;)
10 Październik 2011 · Ocena: 6 Ppp · na Asus M4A88TD-V EVO USB3 AMD880G i funkcją TurboV EVO proc poszedł na 3,92ghz używając AutoTining czyli bez wchodzenia do biosu - piękna sprawa! do tego mobo nie zaniżyło taktów ramu, więcej mi na razie nie trzeba, 58C na pełnym obciążeniu wszystkich rdzeni używając Scythe Ninja Cu z wentylatorem na 750rpm i noctua NT-H1, w iddle 85W poboru prądu z EPU natomiast po podkręceniu 125W więc oszczędniej 2 rdzeniowy pentium na podobnej czestotliwości xD
12 Październik 2011 · Ocena: 6 Bre4th · ja jeszcze w kwestii fabrycznego chłodzenia, jak ktoś nie chce wydawać pieniędzy na lepszy cooler to można tanim kosztem poprawić wydajność boxowego chłodzenia: wystarczy kupić 3 arkusze wodnego papieru ściernego - takiego jak do matowania karoserii samochodu o gradacji 300, 600 i 1000 i przeszlifować miedzianą stopkę radiatora ponieważ fabrycznie jest ona bardzo szorstka a po przeszlifowaniu po kolei papierem ściernym uzyskujemy efekt lustra a co za tym idzie lepsze oddawanie ciepła przez procesor na miedzianą podstawę. Następnie trzeba oczyścić stopkę radiatora z pyłu miedzianego najlepiej ręcznikiem papierowym nasączonym spirytusem oraz przedmuchać żeberka, po wyschnięciu wystarczy nałożyć dobrą pastę termoprzewodzącą i gotowe :)
Aha wierzchnią - najgorszą warstwę można "wyrównać" papierem 200-280 ale bez przesady. 23 Październik 2011 · Ocena: 6 R · U mnie (rewizja C2-niby gorsza) na Silentium Fortis grzeje się do 55C przy podkręceniu do 3,6 i to bez zmiany napięcia. Świetny procek. Mam go półtora roku i nie mogłem dokonać lepszego zakupu.
28 Październik 2011 · Ocena: 6 Deraxium · Witam.
Wypowiedział by się ktoś o Boxowym chłodzeniu ? Ponieważ widząc filmy na yt zauważyć można że jest cholernie głośne lecz nie wiem czy to na pewno Boxowe chłodzenie. Jeśli polecacie wymienić na inne chłodzenie to na jakie ( w miare tanie) nie przekraczać 100 29 Październik 2011 · Ocena: 6 Krzysztof · Swietny procesor. Byc moze Intel ma szybsze procesory, ale rowniez sporo drozsze. Jesli nie masz topowej karty graficznej, nie korzystasz z komputera w celach zarobkowych, masz ograniczony budzet na komputer, nie jestes fanboyem firmy Intel ten procesor bedzie idealny i spokojnie wystarczy do wiekszosci domowych zastosowan jeszcze przez dlugi czas.
Procesor mimo iz premiera miala miejsca juz dlugi czas temu nadal bardzo wydajny. Cztery rdzenie, duzo cachu, odblokowany mnoznik, szeroki wachlarz kompatybilnych plyt glownych (AM2+/AM3/AM3+) to niepodwazalne zalety tego procesora. Polecam poszukac nizszego vcore, u mnie 955 C3 dziala na domyslnym taktowaniu 3.2Ghz przy 1,2V zamiast 1,4V co przeklada sie na nizsze temperatury i pobor energii. Na domyslnym napieciu 1.4V moj egzemplarz podkreca sie na 3.8Ghz (sa serie ze przy tym napieciu ida na 4Ghz). Szczerze polecam. 4 Listopad 2011 · Ocena: 6 Amd955 · procek warty uwagi ja na standardowym napieciu wyciąga 3,8.
ogólnie polecam 6 Listopad 2011 · Ocena: 6 Ppp · Bre4th procesor też szlifujesz?
co do boxowego, jak nie chcesz podkręcać to może się nada ale ja mam kilo miedzi i 6 ciepłowodów a przy 4ghz potrafi zbliżyć się do 60C choć nadal cicho bo wentylator ma niskie obroty 9 Listopad 2011 · Ocena: 6 Bre4th · do ppp
to miał być żart, czy ironia? napisałem, że szlifujemy miedzianą podstawę radiatora, która jest chropowata a nie procesor(to by było głupotą) poza tym jak ktoś chce kręcić ten procesor to kupi sobie lepsze chłodzenie. Wydaje mi się, że ludzie umieją czytać ze zrozumieniem i nie będą robić czegoś co nie jest napisane... 11 Listopad 2011 · Ocena: 6 ASD · Panu Bre4th chodziło o lapping procesora!
A nie szlifowanie podstawki radiatora lub szlifowanie styków pocesora. 21 Listopad 2011 · Ocena: 6 Bre4th · no właśnie nie chodziło mi o lapping CPU gdyż po takim zabiegu możemy się pożegnać z gwarancją a fabryczne chłodzenie możemy bez obaw szlifować i polerować na "lustro"
22 Listopad 2011 · Ocena: 6 XxX · Ale chłodzenia boxowego nie opłaca się szlifować, a lepsze chodzenie typu scythe mugen 2 ma lustro na podstawce, a niektóre są niklowane podstawki więc szlifowanie może pogorszyć sprawę.
23 Listopad 2011 · Ocena: 6 West · Mam ten procek od 2 lat, ale teraz mnie pokusiło i go troszkę podkręciłem - ma potencjał.
23 Grudzień 2011 · Ocena: 6 Powiadom o zmianieNowościKliknij poniższy link jeśli chcesz zobaczyc wszystkie produkty będące Nowościami w ofercie ProLine. Nowości ProLine OkazjeKliknij poniższy link jeśli aby wyświetlił wszystkie Okazje i Promocje w ofercie ProLine. Okazje i Promocje ProLine |