Chcą zakazać używania komórek w pociągach Czy wkrótce czeka nas podróż pociągami z wyłączonymi telefonami komórkowymi? Na taki pomysł wpadł jeden z polityków Platformy Obywatelskiej i chce go wprowadzić w życie.
Posłowie chcą zakazać rozmów przez telefon komórkowy w pociągach. Jak dowiedziało się Radio TOK FM, wkrótce mają ruszyć prace nad nowym projektem poselskim, który do polskich pociągów wprowadza specjalne przedziały - nie będzie można w nich używać telefonów komórkowych, słuchać muzyki, a także prowadzić rozmów ze współpasażerami.
Na pomysł wprowadzenia takich cichych miejsc w pociągu wpadł poseł Jan Rzymełka z Platformy Obywatelskiej, który jest zdania, że takie przedziały są potrzebne dla pasażerów którzy chcą odprężyć się podczas podroży. Większość posłów wstępnie popiera nowe rozwiązanie.
[Łukasz Szewczyk]
Wstecz Komentarze, opinie
Budzik - 2010-03-02[ 4 ]
Bilet na piesze wędrówki dla takiego P-osła niech pieszo idzie w spokoju i ciszy i to polnymi drogami by miał spokój i ciszę a i niech wprowadzą zakaż świergotania ptakom bo te będą przeszkadzać w relaksie podczas wędrówki Niech się zajmą sprawami narodu a nie pierdołami
POszło - 2010-03-01[ 1 ]
Ja już odpowiednio na nICH zagłosuje. Wy se k. do roboty wezta bo nara tylko gadu..gadu.
lilo - 2010-03-01[ 6 ]
No i dobrze skoro komórkowcom brak kultury, pociąg, kawiarnia, kino i gadanie o dup ie Maryny. Ci ludzie i tak nie maja o czym rozmawiać. W UE są przedziały gdzie jest totalna cisza i to sie nazywa demokracja a nie że gnojek na cały głos rozmawia w kinie na filmie o nowej rtamie do roweru. Pragnę demokracji a nie niewoli od innych ludzi
had - 2010-03-01[ 5 ]
To przestańcie cioły wrzeszczeć do komórek zawsze i wszędzie!!!!!!
TADEUSZ - 2010-03-01[ 4 ]
Proponuję wprowadzenie zakazu jazdy pociągami dla posłów i senatorów. Wiem, że pomysł jest równie idiotyczny jak zakaz używania komórek w pociągu. Ale skoro mamy demokrację, to ja też wyrażam swoje zdanie.
by żyło się lepiej - 2010-02-28[ 6 ]
POmylony ten POmysł, no nie
janusz walikot - 2010-02-28[ 5 ]
kolejny P_O_mysl matolka z Platformy Oszolomow Rzymelkowi zamarzyly sie wagony dla elyt i wyksztalciuchow
Ackerman - 2010-02-28[ 4 ]
Staropolskie przysłowie polskie mówi "Darowanemu koniowi nie zagląda sie w zęby", to po pierwsze nie placi jegomość za przejazd tylko MY frajerzy, po drgie niech nieodwraca glowy na problemy społeczne, co ludzi gryzie i dreczy czym zyją przedsiębiorcy, a nawet sprawy intymne!! niech pomysli co moze zrobić aby je zmniejszyć czy wyeliminować i niech nie bedzie taki zadufany, ze jego swiat nieinteresuje bo przypominam, ze podróże kształcą, jesli poznał na wylot juz trase Katowice-Wa-wa- Katowice, to niech se kupi bilet najlepiej miesieczny od razu na trasie Rzym-Pekin-Rzym. gwarantuje ze ni w ząb nie zrozumie co Włosi ze swym temeperamentem słownym czy Chinczycy mówią, uzyje wyobraźni i bedzie błagał fantazje o co im chodzi w tej rozmowie!!Czemu się usmiechają, marszczą czoło, głupie miny robią!
KAL2010 - 2010-02-28[ 1 ]
A może tego Pana z PO warto wysłać na urlop, na Florydę, bo tam doznać można olśnienia. To w "Dzikim Kraju" trzeba uczyć "Ciemny Ogół", że zasady prawa są po prostu po to, aby był porządek, a prawo to zbiór mądrych zasad, które obwiązują wszystkich. A co ważne są logiczne oraz trudne do zanegowania - po prostu - trzeba sprawić, aby prawo było prawem. To w "Dzikim Kraju" zamiast odśnieżać miasta i wiosek decydenci różnej maści tłumaczą, że szkoda na te działania pieniędzy, bo przyjdzie wiosna i śniegu nie będzie. A to, że przez "niedostosowanie prędkości to warunków jazdy" (cytat z prawa Dzikiego Kraju) - czyli poruszania się z prędkości większą od zera - będą ofiary, albo straty materialne - to "nie ich broszka". To w "Dzikim Kraju", aby "Dzicy kierowcy" nie jeżdzili "pod prąd" trzeba budować betonowe ściany rodzielające pasy o przeciwnym kierunku ruchu, bo wielu z nich nie wie co oznacza podwójna ciągła linia. To w Polsce wielu dziennikarzy - Czwarta Władza ? - marnuje czas na zajmowanie się mało poważnymi pomysłami, utrzymywanych przez obywateli "Dzikiego Kraju" posłów...
Z.gniew - 2010-02-27[ 6 ]
Niestety takie zarządzenia jak ten zakaz powodują najgłupsi obywatele którzy nie kumają że nie są sami w pociągu, którzy nie potrafią się zachować w pociągu, którzy kulturę obcowania z innymi ludźmi mają za nic.-Wrzeszczą hałasują , poruszają w obecności innych tematy osobiste, intymne itd. Co to mnie obchodzą cudze problemy, cudze dolegliwości, ploty, choroby itd. Ten sam problem jest z tzw. ,,leżącymi policjantami,, tj. progami zwalniającymi na drogach osiedlowych które założone są tylko dlatego że poruszają się po nich niemoty które za nic mają prawo i kodeks drogowy.
greg - 2010-02-27[ 1 ]
panów posłów ze względu na immunitet będzie obowiązywała ta ustawa w takich przedziałach?
mozgolator - 2010-02-27[ 6 ]
Przedstawiona sytuacja przypomina akcję z Gorzowa Wlkp. Kontroler biletów nie ma prawa zatrzymać podróżnego, gdy ten nie posiada biletu a wiadomo, że takowych patroli policja ew. strażnik miejski + kontroler, w pojazdach nie będzie. Tak samo będzie i w pociągach z wydzielonymi przedziałami, ludzie i tak będą łamać takowe zakazy bo abo takich co chcą być w przedziale będzie za dużo albo za mało. Zalecam zaczęcie od podstaw, a na szarym końcu o zaspokajanie moralnych potrzeb pasażerów bo jeżeli komukolwiek zależy na przemieszczeniu się to może i nawet leżeć - o ile tylko tak dojechać się uda.
broda - 2010-02-27[ 1 ]
Rodacy ! Kto płodzi tych idiotów ? Kto wybiera ich do sejmu ?
jaru - 2010-02-27[ 1 ]
Jestem za-jeśli posłowie nigdy nie używają swoich szarych komórek - to po co szary obywatel ma używać komórki i to jeszcze w środkach komunikacji publicznej, niech jeszcze wprowadzą zakaz rozmawiania, pomagania innym w potrzebie, uśmiechu na co dzień i życzliwości, panowie posłowie czy naprawdę nie macie innych ważnych problemów, życzę wam żebyście używali bardzo często komórek ale swoich własnych, niestety rozwoju cywilizacji i postępu nie da się zatrzymać zakazami.
k - 2010-02-27[ 1 ]
Zakaz rozmawiania w pociągach? Takie akcje odchodziły w latach 1939-45 na liniach obsługiwanych na terytorium polski przez SS
Marian - 2010-02-27[ 1 ]
Mam pytanie, czy w tych wyznaczonych wagonach, używając toalety, też trzeba będzie to robić bardzo cicho? Przy zagrożeniu mandatem? Z wyrazami szacunku dla posła-osła
marduk - 2010-02-27[ 2 ]
hmm... 1. Nie chodzi o zakaz rozmawiania przez telefon w całym pociągu tylko o wprowadzenie przedziałów, gdzie obowiązuje cisza. 2. W takim przypadku to podróżny decyduje się na podróż w takim przedziale, bo chce podróżować w ciszy, np. zdrzemnąć się czy w spokoju poczytać. 3. Nihil novi sub sole - pamiętam, jak 5 lat temu zdziwiłem się, nadziawszy się na coś takiego w zwykłym pociągu pośpiesznym w Danii. 4. Pomysł sam w sobie jest super, ale najpierw powinno się zacząć egzekwować zakaz palenia w pociągach (np. wykrywacze dymu w toaletach wzywające obsługę). Strasznie mnie to drażni, że nie mogę się uwolnić od dymu papierosowego nawet w pociągach, gdzie palić nie wolno. A jż zupełnie nie rozumiem palaczy podróżujących w przedziałach dla niepalących.
opp - 2010-02-27[ 1 ]
przypominam, że prima aprilis wypada 1 kwietnia, a nie 26 lutego !?
student - 2010-02-27[ 4 ]
bo zamiast poprawić wyposażenie i unowocześnić pociągi dla prawdziwej wygody, łatwiej wprowadzić zaiste średniowieczną ustawę. PO coraz bardziej się pogrąża, a wybory idą i idą nieubłaganie
PO - 2010-02-27[ 5 ]
Po wprowadzeniu zakuazu uzywania komórek w pociągach powinno się zakazać jeździć pociagami posłom Platformy Obywatelskiej. Niech buraki jeżdżą na platformach, które ciągnie traktor.
yzrej33 - 2010-02-27[ 5 ]
Czy ten człowiek ma chociaż trochę rozumu, niektórym wydaje się, że są inteligentni i elokwentni , ale w tym przypadku to jest człowiek, któremu się tylko wydaje........, pozdrawiam Pana i życzę powrotu do rzeczywistości :)
Bart S - 2010-02-27[ 1 ]
powinni wprowadzić zakaz uprawiania sexu żeby nie gorszyć małolatów
drag - 2010-02-27[ 1 ]
Po pierwsze kto będzie pilnowal żeby banda kiboli jadąca na mecz siedziała we właściwym przedziale np? :) śmiało, stworzą kolejne firmy ochroniarskie? ... może najpierw podaliby sie do dymisji, albo przynajmniej popełnili samobójstwa, dając miejsce młodszym, którzy wymyślą jakiś sposób na nasze drogi?... niech rozdaja stopery na wejściu do pociągu, to se wsadza w uszy i beda mieli cicho...a niech sie zajmą troche jednak wazniejszymi sprawami...jest to poprostu banda idiotów i złodziei...
Radek - 2010-02-27[ 1 ]
@lesio: chyba cie pogielo ... jest cos takiego jak kultura osobista i jak ci cos przeszkadza to zawsze mozesz poprosic tego kogos aby ciszej rozmawial przez telefon czy w ogole rozmawial. ja sobie nie wyobrazam podrozy katowice ->slupsk bez muzyki! nawet na sluchawkach mam nie sluchac? Poza tym mowisz o jedzeniu... jak ja widze jak gosciu mi otwiera pudelko z kanapka a do tego sobie jajko obiera i pomidorem zagryza to ... szkoda slow. to wlasnie najbardziej przeszkadza. nie to ze ktos z kims rozmawia ale wlasnie stare nawyki. Fajnie jakby kiedys ludzie to zrozumieli i nie musieliby myslec nawet nad takimi zakazami... Katowice rzeczywiscie musza przeprosic za rzymelke... skonczylem te sama szkole co on i jest mi wstyd! Tak jak kazdy tu powtarzal: poprawic standard podrozy przez zmiane wagonow, torow, peronow, ktore starszym osobom uniemozliwiaja wrecz wejscie/wyjscie z wagonu jak i same przebywanie na peronie (np.: gdy pada, bo nie ma zadaszenia ani miejsc siedzacych). Kultura osobista i rozsadek, tego brakuje.
m - 2010-02-27[ 1 ]
Jak widać głupota nie ma barw, brawo;-(
Zavvorotko - 2010-02-27[ 1 ]
Paranoja pogieło ich całkiem,jeszcze trochę zaczną całe społeczęństwo kneblowac k***** do czego to dochodzi.
Jaro - 2010-02-27[ 1 ]
Manipulacja w tytule !!! W projekcie jest mowa o wprowadzeniu przedziałów, gdzie nie będzie można dzwonić, a nie zakazaniu używania komórek w pociągach !!! Nauczcie się rozumieć to, co jest napisane, a nie pisać byle co, aby tylko wzbudzić sensację. Swoją drogą, to pomysł jest dobry. Takiego koncertu dzwonków jak w pociągu, nie słyszałem nigdy. A gdy brakuje kultury osobistej w używaniu telefonu.. cóż, chyba warto wprowadzić przepis, który podreguluje tych uprzykrzających się innym.
wyksztalciuch - 2010-02-27[ 1 ]
Pani posle proponuje zakazac jesci oddychac w sejmie
Czytelnik - 2010-02-27[ 4 ]
Ale fajnie, w tych przedziałąch będzie można jeździć bez biletu, poniważ konduktor nie będzie miał prawa się odezwać do podróżnych, żeby okazali mu bilet, bo to będzie złamanie ustawy !!!! Zastanawiam się równie czy stukot kół rozklekotanego składu nie będzie naruszał ów ustawy, wszak będzie zakłócał proces relaksowania się.
ar <8593@wp.pl> - 2010-02-27[ 4 ]
glupota, głupotą ale sądzę, że jak zwykle najbardziej chodzi o kasę taki polityk może pewnie liczyć na jakieś profity, pewnie będzie się zbierać jakaś komisja poselska celem zbadania tematu a za to dodatkowa kaska, trzeba odkladać na kolejne wybory ;-) a wiadomo, że nie ważne jak się mówi, ważne żeby było głośno o polityku, bo później przed urna wyborczą zaświta komuś nazwisko - tego to znam - i głos gotowy ...już widzę miejscówki na takie przedziały... ...już widzę, jak ktoś musi wyjść na korytarz żeby zadzwonić lub telefon odebrać, jak ktoś będzie siedział przy drzwiach, to będzie miał w takim przedziale najbardziej przechlapane ;-) etc. etc. rzeczpospolita szlachecka w 21 wieku, hehe
A.Be.. - 2010-02-27[ 6 ]
Ewidentną głupotą jest robienie z tego pomysłu ustawy. Oczywiście nie jest to głupotą dla posłów - bo oni pracują na ilość. Nad tym pomysłem powinni się zastanowić sami przewoźnicy i powinni spróbować wcielić go w życie, które najlepiej zweryfikuje jego słuszność. Na początek wystarczyłby jeden taki przedział w pociągu lub w wagonie. Sądzę, że chętni do jazdy w takim przedziale na pewno by się znaleźli. Niestety (jeszcze?) na kulturę osobistą podróżujących nie bardzo można liczyć.
Witold - 2010-02-27[ 5 ]
Tak to jest jak posłowie zarabiają więcej niż przeciętny obywatel. Ci ludzie tracą kontakt z rzeczywistością. Tysiące przestępstw urzędników, sędziów którzy czują się bezkarnie, bieda, bandytyzm kwalifikowany jako mała szkodliwość czynu, a ci zastanawiają się na P I E R D O Ł A M I !!!! Obniżyc posłom diety do najniższego wynagrodzenia w kraju. Zabrać kasę na biura poselskie i dotacje do partii. Wtedy zajmą się sprawami obywateli.
konduktor z PKP... - 2010-02-27[ 5 ]
WŁAŚNIE TAKICH OSZOŁOMÓW MAMY ZA POSŁÓW- - -BOŻE CHROŃ TEN KRAJ.... i TEGO GŁUPIEGO JASIA... - Z GRUPY PO-paprańców...
Zwierz - 2010-02-27[ 1 ]
a co będzie potem? zakaz rozmawiania na przystankach MPK? w autobusach? zakaz rozmawiania z ludźmi na ulicy, nawet znajomymi bo to przeszkadza innym... taaaaaaaa.... Wiecie na jakie głupoty posłowie wpadają, najgorsze że na to ida duże pieniądze.
lesio - 2010-02-27[ 3 ]
Niezły pomysł. Kupując bilet, kupujemy kawałek "tymczasowo naszego" miejsca w przedziale. Mamy zatem prawo do pewnego komfortu, czy intymności. Niektórzy z nas chcą w spokoju poczytać książkę, zjeść kanapkę, bo nie zdążyli przed podróżą, itp. Dlaczego ciągle mamy ulegać wrzaskom rozbrykanej młodziezy nie znającej umiaru. Charakterystyczną cechą krajów, w których obywatelom nieco się polepszyło jest brak umiaru w korzystaniu z dobrodziejstw cywilizacji. Niektórzy z nas chętnie nosiliby przed sobą telewizor, jednocześnie pili piwo i gadali przez komórkę. Dla mnie to są objawy jakiejś choroby społecznej, gdzie gadżety i za przeproszeniem "pierdoły" biorą górę przed normalnym rozsądnym życiem. W naszym kraju zaczyna dominować widok małolatów wracających ze szkoły, palących przy tym papierosy, pijących w parkach piwo lub używajacych różnych dopalaczy (niewinna nazwa: napoje energetyzujące). A władza jest zadowolona i zajęta sobą.
Patriota - 2010-02-27[ 5 ]
Za takie pomysły i marnowanie czasu na pierdoły poseł powinien zostać odwołany. Zastępczy temat nikomu nie potrzebny.
Romcio - 2010-02-27[ 3 ]
Kretynizm goni kretynizm. Czy owi posłowie nie widzą faktycznie ważnych, gospodarczych problemów? Odnoszę wrażenie, że są dzieciakami i dojrzeli tylko do takich bzdurnych, martwych ustaw, po prostu żal.pl.
stary zgred - 2010-02-27[ 1 ]
Po pierwsze,podróż koleją to żaden relaks.Jeśli ktoś chce się "odprężyć"to nawet kibla nie znajdzie.Po drugie: Rozgadani o niczym pasażerowie są większym utrudnieniem.Po trzecie ilu posłów jeździ pociągami?I po czwarte czy tak zwana"Państwowa"kolej nie jest już w większości w prywatnych rękach,czego więc szuka tam Rzymełka,chce naruszyć"świętą"własność prywatną?Aha,skoro nie będzie można rozmawiać,to czy nie będzie również można klepać pacierzy?A to już będzie naruszenie uczuć religijnych!
lesio - 2010-02-27[ 3 ]
Niezły pomysł. Kupując bilet, kupujemy kawałek "tymczasowo naszego" miejsca w przedziale. Mamy zatem prawo do pewnego komfortu, czy intymności. Niektórzy z nas chcą w spokoju poczytać książkę, zjeść kanapkę, bo nie zdążyli przed podróżą, itp. Dlaczego ciągle mamy ulegać wrzaskom rozbrykanej młodziezy nie znającej umiaru. Charakterystyczną cechą krajów, w których obywatelom nieco się polepszyło jest brak umiaru w korzystaniu z dobrodziejstw cywilizacji. Niektórzy z nas chętnie nosiliby przed sobą telewizor, jednocześnie pili piwo i gadali przez komórkę. Dla mnie to są objawy jakiejś choroby społecznej, gdzie gadżety i za przeproszeniem "pierdoły" biorą górę przed normalnym rozsądnym życiem. W naszym kraju zaczyna dominować widok małolatów wracających ze szkoły, palących przy tym papierosy, pijących w parkach piwo lub używajacych różnych dopalaczy (niewinna nazwa: napoje energetyzujące). A władza jest zadowolona i zajęta sobą.
yery - 2010-02-27[ 4 ]
takie sprawy regulowała kultura osobista. Obecnie reguluje to własne wygodnictwo, lekceważenie wszelkich wartości. Przekrzykiwanie się, głupota czy nie, jest pozbawione sensu. Kolejne ustawy tylko zaciemniają co było dla wszystkich jasne. Wychowanie od małego szkraba i uczulanie na istnienie drugiego człowieka a żaden poseł nie musiałby się wygłupiać. Choć dlaczego nie szykanować głośnych młodzieżowców skoro ściga się, jak wściekłe psy, palących.
rozsądek - 2010-02-27[ 1 ]
Pan Rzymełka chyba nie ma poważniejszych problemów. Sam może sobie kupić stopery do uszu i klapki na oczy, ewentualnie szpryce...
jacusix - 2010-02-27[ 1 ]
Wygoda z jazdy pociągiem powinna się opierać na samym wyglądzie i wyposażeniu pociągu. Stare i dziurawe fotele a w pociągu tak głośno od skrzypiących elementów, że zagłusza każdą rozmowę telefoniczną. Niech się raz przejadą takim pociągiem "dla ludności" i przejrzą na oczy jak to naprawdę jest.
RM - 2010-02-27[ 1 ]
To może niech jeszcze wprowadzą obowiązek wydzielenia przedziałów w samochodach osobowych i autobusach dla rozmawiających przez telefony? Albo na chodnikach osobny... no właśnie chyba tunel by musiał być. Ci kretyni to albo coś biorą, albo się nudzą i za MOJE I TWOJE pieniądze się wygłupiają i jeszcze za NASZE pieniądze mówią nam co mamy robić!
Jasio - 2010-02-27[ 1 ]
Oj, Łukaszku Szewczyku! Aleś się wygłupił .... ze zrozumieniem trzeba słuchać i czytać. Mają być strefy ciszy w pociągach dla całkiem normalnych ludzi. Popieram pomysł. Chołota do chołoty, reszta w normalnych warunkach. Ech gdzie kraina kast ....??
MM - 2010-02-27[ 1 ]
jasne przedzialy..al jechales z palaczami w przedziale z zakazami?glupi zart nicnie wart
Marcia - 2010-02-27[ 6 ]
Katowice przepraszają za Pana Posła Rzymełkę, daję 6-kę w dziale komedia
misiu - 2010-02-27[ 6 ]
Brawo! Takie przedziały są potrzebne, tylko może się okazać, że jest ich za mało.
ronson - 2010-02-27[ 4 ]
Teraz wiem czym zajmują się posłowie. Obowiązkowo sprawdzić ich iloraz inteligencji.
Trabant - 2010-02-27[ 1 ]
Niech będą specjalne przedziały tylko dla posłów - a pozostałe przedziały proponuję oznaczyć jak media markt - NIE DLA IDIOTÓW
czarek - 2010-02-27[ 4 ]
Radosna twórczość. A jak to będą egzekwować? Już widzę tajnych agentów CBA, którzy wkradają się do przedziałów i śledzą współpasażerów. Tworzeniu martwego prawa nie ma granic.
Misiek - 2010-02-27[ 1 ]
Myślę, że chwalić geniusz Tuska i wielkośc Platformy to w tych przedziałach powinno jednak być dozwolone a nawet nakazane!!!!!!
zandam - 2010-02-27[ 1 ]
Co głupi kraj i głupi politycy. Ludzie nie maja pracy a oni będą debatować nad zakazem uzywania komórek w pociaghach. Co za kraj
ech... - 2010-02-27[ 1 ]
co za ... (musialem ocenzurowac)...! czy wy nie widzicie ze inne kraje sie z nas smieja? przez was! zajęlibyście sie w koncu czyms pożytecznym a nie wiecznie utrudniać NAM porządnym obywatelom życie... Panie Janie Rz., panu sie chyba w d.. poprzewracalo! sam sie wozi samochodami takimi ze MY uczciwi mozemy tylko sobie popatrzec na takie przez szybe od salonu a bedzie sie wcinal co do jakosci uslug komunikacji świadczących przez PKP... jak juz chce Pan cos w tym kierunku zrobic to radze zaczac od wymiany torowisk, wymiany wagonow na nowe nie zdewastowane jeszcze.. moze jeszcze zabroni okien otwierac w lato bo mu za glosno bedzie! wez sie czlowieku zastanow nad tym co robisz a jak masz miec dalej takie "genialne" pomysly to siedz cicho bo tylko robisz z siebie posmiewisko! tyle na ten temat. Pozdrawiam
jajaja - 2010-02-27[ 6 ]
Witam, uwazam ze jesli kolej chce wprowadzic cos takiego to dobrze, wystarczy ze cos takiego wprowadza. A ci glupi politycy niech sie biora za cos co przysie panstwu rozwuj i pieniadze. Jest tyle problemow, np dlaczego nadal mamy izby wytrzezwien, nie dotknal mnie ten problem lecz uwazam ze skoro jestesmy czlonkami Uni Europejskiej to powinnismy respektowac ich warunki anie tylko utrudniac. Poslowie do pracy a nie bzdury wymyslaja, banda zlodzieji
jro - 2010-02-27[ 5 ]
Bhehehe, może jeszcze: ciche bary, ciche autobusy i cichutkie, bezgłośne obrady sejmu wprowadzą!!! Paranoja... A kto za takie miejsca będzie płacił? Podróżny oczywiście - pewnie nie ważne czy jedzie w takim przedziale, czy nie. A nawet jak to wprowadzą, to kto to będzie sprawdzał?? Kto np. 90 latkowi wyłączy tel. gdy kupi sobie taki bilet i w takim miejscu będzie podróżował i zacznie rozmawiać, a chciał w spokoju podróżować??? To co można mu po cichu wyłaczyć ten tel.? Zapłaci 500 zł grzywny?? czy jak czy co?
E-Znawca - 2010-02-27[ 6 ]
Gówno prawda - i dobrze. Dość szczekających małolatów do swoich smartfonów. Nie wyjdzie taki na korytarz tylko nawija - pokazując jaki to elokwentny.Niech tylko takie przedziały będą wyraźnie OZNACZONE i będzie wszystko OK.
Priorytet - 2010-02-26[ 6 ]
Nie używać telefonów komórkowych ( w mojej główce jakoś sobie to wytłumaczyć mogę), słuchać muzyki(to rozumię i popieram), ale prowadzić rozmów ze współpasażerami (ja będę jechał z Gdańska do Katowic z żoną moją kochaną to co na migi mamy ze sobą się porozumiewać? Niech pan Janek klepnie się w łepek, niech mu zrobią VIP przedział u konduktora albo maszynisty. Ludzkimi problemami się zajmijcie a nie swoimi widzimisie
Rychu - 2010-02-26[ 6 ]
już pierwszy kwietnia mamy?
Polak - 2010-02-26[ 1 ]
Głupota tychże posłów jest porażająca
boodex - 2010-02-26[ 1 ]
Ołowiane skrzynie bez okien obowiązkowe dla posłów podróżujących PKP na początek...
Dodaj Komentarz: 2010-09-02 23:01