Produkt o kodzie CORE2DUO_E8200_2.66G został wycofany z oferty.Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.Procesor Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz 6MB cache s. 775 BoxOcena: 5.85 / 6 - 61 opinii | kod: CORE2DUO_E8200_2.66GOpis Procesor Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz 6MB cache s. 775 BoxProcesory z rodziny Core 2 Duo serii E8000 prezentują się znakomicie. Układy zostały wykonane w technologi 45 nm. Nowy wymiar technologiczny pozwolił zdecydowanie zwiększyć wydajność, obniżyć zapotrzebowanie na energię oraz zmniejszyć emisję cieplną. Oferowany model E8200 wyposażony jest w 6 MB pamięci podręcznej cache L2, rdzenie pracują z częstotliwością 2.66 GHz. Z całą pewnością potencjał jaki posiada procesor znajdzie uznanie w gronie entuzjastów podkręcania.
Cechy produktu Procesor Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz 6MB cache s. 775 BoxDostępność w salonach
Podobne produktyProcesor Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz 6MB… - Recenzje, opinie i komentarzeOcena: 5.85 / 6 - 61 opiniiPlooskiev · a już chciałem pisać zapytanie, kiedy te procki się pojawią :) pozostaje czekać na 8400 :) procki fenomenalne, mój kuzyn się w takiego zaopatrzył niedawno bardzo z innego źródła, i ja czekam tylko na tą 8400 :)
1 Luty 2008 · Ocena: 6 Henio · 500x8 = 4ghz robie przy V 1.3 bez najmniejszego problemu.. nie ma sensu kupowac e84 bo na e82 to samo da sie zrobic ;)
2 Luty 2008 · Ocena: 6 Noster · A jaka jest różnica pomiędzy 3,2 Ghz a 4 Ghz ??? Co to mi da w systemie ??? W grze będą .... 2 klatki więcej , coś mi się rozpakuje 5 sekund wcześniej , jak to wygląda ???
3 Luty 2008 · Ocena: 6 Stekus · Mam ten procesor o tygodnia i działa super, jest po prostu rewelacyjny. W tej cenie warto go kupi :)
3 Luty 2008 · Ocena: 6 Pablo · oj da ci to kopa jak będziesz kompresował film w 20 min a nie 2 godziny :D lub będziesz wykonywał render 3d z 32 fps a nie 4 :D a w zastosowaniu domowym przy graniu to pewnie zawsze będzie gwarantowany duży fps :)
4 Luty 2008 · Ocena: 6 DeMoN1J · Kupiłem ten zamiast E8400. I nie żałuję, chodzi na 400x8 (3200MHz) bez podnoszenia napięcia a to wystarczy do komfortowego użytkowania w grach, programach itp. A jak wiadomo czym wyżej taktowany procesor oryginalnie tym mniejszy ma potencjał overlockingu.
7 Luty 2008 · Ocena: 6 SpinQ · Nie jest niestety tak cukierkowo jak pisze przedmówca. MHz nie przekładają się tak silnie na wzrost wydajności. Będzie on odczuwalny, ale nie będzie to skok astronomiczny. z 2,66 GHz na 3GHz szybciej powinno być o jakieś 20%. Reszte policz sobie sam:D
7 Luty 2008 · Ocena: 6 Tm · E8400 oferuje wyższy mnożnik (9x) a więc wymagający niższych częstotliwości FSB - przekłada się to na większą stabilność pozostałych podzespołów komputera i na wyższe możliwości podkręcania.
8 Luty 2008 · Ocena: 6 Tom · Super Proc...Mam e8400,ale nawet przy zmniejszonym mnozniku do x 8 wymik z karta 8800 gt oc2 to 11750 pkt.Przy zaledwie 3.6 ghz (9x400) to juz 13150.Teraz zmieniam chłodzenie na pentagrama i zobaczymy ile pójdzie.
9 Luty 2008 · Ocena: 6 Ventyl · Procesor bardzo mocny , ale i wymagający najlepszy do płyt głównych P35 i X38 , na NF650 i Ultra po zmianie biosu działa ale nie obyło sie bez zgrzytów , do poprawnej pracy trzeba podbić napiecie na mostkach , po tym zabiegu to już same cukierki 4.1 Ghz na powietrzu z lekko podbitym Vcore w połączeniu z BFG Geforce 8800 GTS 512 (780/1050) wynik w 3dsmarku2006 to 14.920 pkt , naprawde nieźle , aż strach pomyśleć jakie wyniki można by uzyskać na 3870 X2 , krótko i na temat , poprostu kupować w ciemno , Wolfdale to poteżny cios dla AMD , no cóż ciężko króla z tronu zrzucić :)
11 Luty 2008 · Ocena: 6 SubWOOFer · Oczywiscie ze warto sie przesiac z E4400!! Upewniej sie jednak wczesniej czy Twoja plyta obsluzy takiego proca (np na 945 moze byc ciezko, a niektorych 965 rowniez).
Ja przesiadam sie z E6400 i tylko ze wzgledu na brak dostepnosci wyzszych modeli. 13 Luty 2008 · Ocena: 6 SubWOOFer · Przesiadlem sie z e6400 i czuc roznice (chociaz wiecej powera zapewnil mi RAID).
Daje 4 ze wzgledu na: -zawyzona cena (ze wzgledu na dostepnosc E8400) -nadal mozna trafic modele z zepsutym czujnikiem) - niestety mialem pecha i na takowego trafilem (ok 40 stopni w IDLE mimo dobrego obiegu powietrza, zalmanowskiej pasty i Freezone'a), a wentylator zimny. Do problemow z czujnikami juz nas Intel przyzwyczail. Mimo wszystko polecam. 15 Luty 2008 · Ocena: 5 Riczi1313 · fajny procek śmiga aż miło podkręciłem go do 3100 jak na razie wystarczy znajomy wyciągną z niego 4000 ale zmienił napięcie no i oczywiście chłodzenie pozdrawiam:)
17 Luty 2008 · Ocena: 6 Wrc · Siema kupiłem tego procka ale u mnie pokazują rdzenie złą temperature :(
18 Luty 2008 · Ocena: 5 Xyz · Proszę o podanie dokładnego symbolu płyty, z którą ten procek będzie pracować bezproblemowo bez żadnych updatów biosa itp.
Proszę też o info czy trzeba dokupić specjalny radiator przy delikatnym podkręceniu do 3-3,4 ghz. Dzięki i pozdrawiam. 18 Luty 2008 · Ocena: 6 OLEK · Chciałbym się dowiedzieć jaką mógłbym pod ten procesor dopasować płytę główną pod SLI , aby działała pod technologią 45nm tego procesora...Słyszałem, że mogą to być jakieś X38 lub P35, ale nie mogą znaleźć takiej pod SLI jeśli ktoś będzie mógł pomóc niech napisze....BARDZO PROSZĘ :D
18 Luty 2008 · Ocena: 6 Olej940 · Jest wiele takich płyt. Musisz tylko poszukać!!! (2x PCI-Express 16) i 45nm.... czytanie nie boli
19 Luty 2008 · Ocena: 6 Siekier · Pierwsze rewizje 8xxx maja problemy z czujnikiem temperatury...już kiedyś Intel miał taki problem...
20 Luty 2008 · Ocena: 6 Wrc88 · rewizjer dlatego tzreba oddac na gwarancej i niech dadza ci nowego " dobrego" procka
21 Luty 2008 · Ocena: 6 Pils · Intel się chyba nie wysilił po zainstalowaniu procesora na płycie i odpaleniu w biosie temperatura na CPU zaraz po załączeniu to 80 stopni, a po minucie 102-103 i procesor zimny (kompletne dno)
3 Marzec 2008 · Ocena: 2 Lolek · czy na pewno ten proces ten proces technologiczny 0,045 µ jak ma ten proc jest lepszy od 0,065 jaki ma np. e6750
15 Marzec 2008 · Ocena: 6 DarthRevan · Płyta z SLI to na pewno nie na intelowskich chipsetach. Only nVidia.
20 Marzec 2008 · Ocena: 6 Ktosiek · podajcie dobry zasilacz z obudową tak do 150 - 160zł. Bo ja sie na tym nie znam. Dodam że płyta gł to abit ip35 v a ram to goodram ps2-8500. grafika z narazie z pł gł a potem 2 pożądne. Prosze o POMOC!!!
24 Marzec 2008 · Ocena: 6 Doremi · Czy proc. E8200 będzie wspołpracował z płytą Gigabayta 965P-S3 (rev.3.3 z szyną 1333 ) ???
27 Marzec 2008 · Ocena: 6 Ktośtam · ktosiek w tej cenie możesz co najwyżej kupić dobrą obudowę bez zasilacza, sam dobry zasilacz to wydatek ponad [...]zł (np. tagan).
Nie radze używać badziewnego zasilacza do takiego sprzętu, skoki napięcia znacznie obniżą żywotność (na liniach można mieć +/-10%), a i o OC można zapomnieć, no chyba, że ktoś lubi ryzyko. Zasilacz to jest ostatni drobiazg na którym można "oszczędzać", widziałem więcej kompów całkiem sfajczonych przez lipne zasilacze niż chciało by mi się zliczać. Zwłaszcz, że w polsce w wielu miejscach zasilanie jest lekko mówiąc chwiejne, nawet sprzęt rtv mam pod listwami i upsami (i się nie psuje, np emperor 2 manta chodzi bezawaryjnie od 4 lat, a u kumpa od razu pod sieciowym ma awarje średnio 2 razy do roku). Jak zasilacz lipny się fajczy to zwykle płyta główna i procek idą zaraz za nim, często karta graficzna oraz ram pada również... praktycznie komputer do wymiany. 31 Marzec 2008 · Ocena: 6 Bik · Procek extra...
mam go skreconego na 4Ghz i wszstko chodzi pieknie.. temperatura u mnie waha sie od 38 do 43 max. Polecam jak najbardziej ! 2 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Castor · witam
100% polecam, dzisiaj go dostałem.Dioda termiczna oki.--pokazuje ładnie temperaturki na rdzeniach. Na "dzień dobry" 3.60 GHz /450x8/. przy 1.25v. Płyta EP-35-DS4 Gigabyta +2X2 GB Patrioty LLK 4-4-4-12. 4 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Oy_tek · Mam ten procesor od wczoraj (04.04) i bylem zmuszony do wymiany na inna rewizje... podczas instalacji win xp caly pc wylaczal sie.. wina po stronie e8200... PROLINE stanal na wysokosci zadania i wymienil mi na inny + aktualizacja biosu.. od tej pory dziala bez zarzutu i ciesze sie z ogromnych mozliwosci tego procesora. Podaje jeszcze stabilny config mojego zestawu:
proc e8200 (Q747A503) plyta gigabyte ep35c-ds3r RAM 2 GB Geil black dragon grafika gigabyte 8600 gt + zalman nagrywarka nec Pozdrawiam 5 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Krzychu · Jaką płytę byście polecili pod ten procek? Ważne żeby miała Com-a i ATA!
11 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Denis · Ten procesor kompletnie nic nie wnosi - Intel z serii E2xxx podkręcony ma podobną wydajność i jest tańszy o kilka dobrych stówek :)
13 Kwiecień 2008 · Ocena: 4 Waldek68 · POLECAM super procek mój pierwszy z intela.Byłem sceptykiem wiecir od poczatku AMD ale teraz to nie ma co mówić ,wymiata.DUZOOOOOOO gram w wymagające gry także wiem co mówie:)
14 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Moro · czy ten procesor podejdzie pod plyte glowna z szyna 1066 skoro ma napisane szyna 1333? bardzo prosze o odpowiedz.
16 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Kwad_rat · Czy opłaca się dokupywać do boxowego procka lepsze chłodzenie?
16 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Misio · sprzecik jest ok ten co myśli że podkręci jakiegoś e 2xxx to napewno nie wie o tym że jak go podkręce to jest dużo szybszy od tego 2xxx a miałem tego i tego jest róznica i to zasadnicza. nie powiem seria e2xxx jest ok
19 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Ktosiek · Polecam tego procka, bardzo dobry, ale ja sie przesiadłem z czegoś takiego jak pentium II 233MHz, lecz widziałem w akcji pentium IV 3,50GHz.Bardziej się opłaca kupić ten niż np e750 czy e550, głównie ze względu technologi i cache. POLECAM
2 Maj 2008 · Ocena: 6 Ktosiek · kwad_rat jeżeli masz zamiar bardzo podkręcać (tak od 3,4GHz w górę) to lepiej kupić lepsze chłodzenie. A ja mam swoje pytanie: jak wkręca sie nowego procka do nowej płyty głównej
to wszystko jest ustawione na minimum np: szybkość ramu(ja mam max 1066MHz a ruszyło mi z 800MHz i musiałem podkręcać) czy tak samo dzieje z magistralą??? 3 Maj 2008 · Ocena: 6 Ktosiek · chciałem jeszcze zauważyć że gdy podkręcałem tego procka programem 3dmark06 do 3,2ghz moja karta graficzna dostała ok 9000 punktów przy 3,5Ghz dostała ok 9800 więcej wolałem nie podkręcać ponieważ mam standardowe chłodzenie więc zmieniłem na standard (2,66GHz) i karta dostała prawie 12000 punktów. Dodam jeszcze że ta karta to G-Force 9600GT
6 Maj 2008 · Ocena: 6 Magik44 · Procesor naprawdę świetny. Temp. procesora przy pracy w windowsie rdzeń1- 31 stopni, rdzeń2- 29 stopni przy oryginalnym boxowym chłodzeniu. Temp w stresie w wymagających grach o 7..8 stopni wyższa obu rdzeni.
Pasta której używałem do procka to Arctic Silver 5 Procesor naprawdę daje rade. O/C nie sprawdzałem ponieważ na razie nie jest ono potrzebne :) mam tylko minimalnie podniesiony FSB z 333 MHz (oryginalny czyli 2.66GHz) na 350 MHz co daje 2.80 GHz ponieważ przy oryginalnym FSB programy odczytywały mi szybkość procka 1.98 GHz :/ jednak nie jest to wina procesora a raczej złego odczytu programu. Moja specyfikacja: Płyta główna: GIGABYTE EP35C-DS3R Procek: C2D E8200 2,66 GHz Pamięć RAM: 2x 1GB OCZ DDR2 Reaper 1150 MHz Karta graf: GAINWARD GeForce 8600GTS 512MB DDR3 Zasilacz: Fever 400 wat 13 Maj 2008 · Ocena: 6 Massi · Witam.
Znacie ile ten procesor prądu je?? (W). Czy jak to sie tam zwie TDP ? 17 Maj 2008 · Ocena: 6 Magik44 · Do Massi: Pobór prądu to 65 Wat :) zasilacz 350 Wat styka.. jednak zależy to też od innych urządzeń i ich ilości :)
Do ktosiek: Płyta główna sama odczytuje wartości nominalne podzespołów i je automatycznie ustawia. Mianowicie jeśli masz ramy na szynie 800Mhz to płyta automatycznie ustawi takie taktowanie do momentu jakie obsłuży płyta. Jeśli będziesz miał ramy 1066 a płyta będzie obsługiwała max 800 to ustawi sobie 800 a nie 1066. Potem zostaje tylko podkręcić :) 18 Maj 2008 · Ocena: 6 Ja · Ktośtam@ ale sypiesz kolego, zfajczył się komp od dennego zasilacza? ??
To gdzie ten twój kolega mieszka>?to jest chyba jakaś wiocha zabita deskami a prąd wiadrami donoszą...... 21 Maj 2008 · Ocena: 6 Batality · magik44 - ten problem z tym twoim taktowaniem bez podkrecania to nie jest zaden bład. !!
W biosie masz ustawiona opcje oszczedzania energi w mobo od gigabyte jest to eist :P Wyłącz a bedziesz miał cały czas 2.66 Ghz ;) Pozdrawiam 25 Maj 2008 · Ocena: 6 Adver · świetny procek :) po 5h pakowania danych (non-stop) 45-46 stopni, przy standardowym wentylatorze i bez żadnych past :p
po ustaniu pracy po parunastu sekundach juz spada do nominalnej. polecam. (chociaz co do x64... to testowalem pod 32bit/64bit windowsami XP w obu najnowsze sterwoniki do sprzetu i pod x86 wypada lepiej ;) przy 20Gb danych spakowal pod x86 o 14min szybciej - a mam 4GB RAMU, w 3DMark2006 tez wypada lepiej pod x86) 27 Maj 2008 · Ocena: 6 Vann · Świetny procesor. U mnie chodzi podkręcony do 3200 MHz bez podnoszenia napięcia na płycie Gigabyte GA-EP35C-DS3R i chłodzeniu Pentagram 100 Cu. Temperatury w idle nie przekraczają 36 st. C, a w stresie nie zaobserwowałem więcej niż 50 st. Naprawdę bardzo udany produkt Intela. Wydajny, mało prądożerny, no i bardzo podatny na OC. Da się go "wyciągnąć" nawet na 4GHz, ale mi na razie wystarcza 3,2GHz.
27 Maj 2008 · Ocena: 6 Scorpio_78 · Procesor ok. Podkręcony na 3,8 GHz na napięciu 1,65V. Temperatury: w idlu 60-70stopni, w stresie ponad 110stopni (odczyty z : orthos, everest, hwmonitor) na chłodzeniu Scyth Mugen (polerowana podstawa) pasta Coollaboratory Liquid Pro. Procka da się podkręcić z tego co widzę do ponad 4 GHz ale nie na chłodzeniu powietrzem.
29 Maj 2008 · Ocena: 6 Daro · 3,8 GHz na napięciu 1,65V? No to gratuluję odwagi. Dla procesorów E8xxx górna granica napięcia to jest 1,45V, powyżej tego można sobie ugotować procesor. Zdecydowanie za dużo. Temperatury też dziwnie wysokie. Tyle nie powinno być. Prawdopodobnie trafiła Ci się sztuka z walniętą czujką temperatury. Nie zgadzam się też z tym, że na powietrzu nie można tego procka wyciągnąć powyżej 4000MHz. Mi się udało na 4100 na napięciu 1,4V i chłodzeniu Scythe Katana 2. Temperatury miałem w idle 45 stopni, w stresie (Orthos) - max 70 stopni. Aktualnie "jadę" na 3600 MHz bez podnoszenia napięcia. Procesor uważam za super zakup, jestem zadowolony.
29 Maj 2008 · Ocena: 6 Scorpio_78 · Dałem takie wysokie napięcie bo nie chciało mi się bawić:) sprawdzałem tylko możliwości tego proca, tak na szybko. Co do czujnika to jestem pewien, że jest walnięty. Na co dzień proc chodzi na standardowym 2,66GHz i na vcore 1,15V, temp. 37stopni w idlu a na "jajkach" po 42 stopnie.
31 Maj 2008 · Ocena: 6 Ktosiek · do magik44: co do ramu nie zgadzam sie, płyte mam max 1066 a minimum 667, teraz mi chodzi ram 1066mhz na 800mhz ponieważ więcej samo sie ustawia według potrzeb, nie wiem jak, brat mi to zrobił, nie dawno temu jedna kość tego ramu mi sie spaliła i wysłałem obie na gwarancje, pożyczyłem od kolegi 533mhz i nie ruszyło, a jak jeszcze miałem swój to zmniejszyłem na płycie do 530mhz tym samym proca musiałem obniżyć do ok 1,5ghz a mam e8200,
3 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Elemele · Procesor świetny, przerzuciłem się z Athlona ... i widzę dużą różnicę w wydajności. Podkręciłem go do 3Ghz i śmiga aż miło ;)
7 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Xxxxxx · Procek naprawdę super...bez podnoszenia napiecia podkręciłem do 3,2 na płycie Gigabyte EP35C a kreci sie ponad 4 przy podniesionym napieciu!!!! zamiast nowego kompa mam odrzutowiec naprawdę wart...POLECAM!!!! INTEL RULEZZZZZZZZZZZZ
14 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Krystek995500 · Mam ten procesor od ponad miesiąca (7 maja odebrany komp) i musze powiedzieć że to REWELACJA!!! Na chłodzeniu Pentagrama Freezone HP-120AlCu chdzi na 3,26 ghz stabilnie - testy: 4 godziny non stop Crysis, 5 godzin non stop HL2, bez problemów. Cały sprzęt to ten proc, MSI 9600GT OC, Gigabyte GA-EP35-DS3R, Segate 320GB sata II 16mb - komp składany przez Proline. Polecam!
20 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Wbc7140 · Procek nie podkrecony, ale wszystko zwlaszcza gry -8800 GTS karta graf. chodzi na maxa. tak ze mi wystarcza.Zastanawialem sie nad quadem 6600 ale ten ma nowszy proces technologiczny dlatego sie zdecydowalemZakup polecam
1 Sierpień 2008 · Ocena: 6 Ktosiek · 800mhz minimalnie go spowolni ale te 800mhz i tak trudno wykorzystać
19 Sierpień 2008 · Ocena: 5 Powiadom o zmianieNowościKliknij poniższy link jeśli chcesz zobaczyc wszystkie produkty będące Nowościami w ofercie ProLine. Nowości ProLine OkazjeKliknij poniższy link jeśli aby wyświetlił wszystkie Okazje i Promocje w ofercie ProLine. Okazje i Promocje ProLine |