Produkt o kodzie AMD_X4_9500_AM2_B został wycofany z oferty.Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.Procesor Phenom X4 9500 s.AM2 BOXOcena: 5.48 / 6 - 75 opinii | kod: AMD_X4_9500_AM2_BOpis Procesor Phenom X4 9500 s.AM2 BOXAMD Phenom kryje pod swoją nazwą rodzinę procesorów bazujących na innowacyjnej architekturze AMD K10. Prezentowany model Phenom 9500 jest układem posiadającym cztery rdzenie, z których każdy pracuje z częstotliwością 2.2 GHz. Uwagę zwraca zastosowanie 2048kB pamięci cache L3 (trzeciego poziomu). Rozwiązanie to ma na celu zwiększenie wydajności bufora procesora, co w prostej linii przekłada się na wzrost mocy obliczeniowej całego układu. W stosunku do produktów konkurencji oferowany model wyróżnia się dobrym stosunkiem jakości do ceny.
Cechy produktu Procesor Phenom X4 9500 s.AM2 BOXDostępność w salonach
Podobne produktyProcesor Phenom X4 9500 s.AM2 BOX - Recenzje, opinie i komentarzeOcena: 5.48 / 6 - 75 opiniiSlawek zywiec · Witam.
Jaką płyte do tego procesora potrzeba kupić,jaką pamięć ?interesuje mnie 2 gb operacyjnej i w miare dobra płyta główna,prosze o odpowiedź.i ewentualną cene 28 Listopad 2007 · Ocena: 6 Macgyver · Procesor pójdzie na każdej płycie AM2 , potrzebny może być upgrade bios aby płyta go dobrze wykrywała. ograniczona może być magistrala ale powinien działać, pełnie możliwości pokaże na podstawce AM2+.
28 Listopad 2007 · Ocena: 6 Siekier · Wystarczy, że posiadacie platformę na sockecie AM2, choć skrzydła K10 ma rozwijać na AM2+/AM3...ale tak jak mówię, AMD zadbało o wsteczną kompatybilność:)
28 Listopad 2007 · Ocena: 6 Qwerty · procek chodzi pod każdą podstawką AM2 i AM2+. W przypadku podstawek AM2 potrzebny będzie upgrade biosu. AMD jak na razie informuje, że na starych biosach (podstawkach AM2) phenom nie rozwija skrzydeł (bodajże 10% wolniej). Jak na razie czekamy na nowe biosy. Co do Gigabyte GA-M57SLI-S4 to będzie chodzić. Pod AM2+ już pojawiły się 3 nowe płyty w sklepie. Najtańsza to MSI K9A2 CF-F 790X
28 Listopad 2007 · Ocena: 6 Majestic · co do pełni możliwości: dotyczy to głównie magistrali HyperTransport, jednak jej szybkość nie ma krytycznego wpływu na wydajność komputera domowego, więc nie należy się tym specjlanie przejmować :)
28 Listopad 2007 · Ocena: 6 ROBIN · HEJ mam pytanko czy ten procesor bedzie dobrze pracowal pod amd2???? czy lepiej zmienic plyte pod tego procesora ?? moja plyta to ASUS M2N32-SLIPREMIUM VISTA EDITIO CZY WARTO?
2 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Zbigniew Zero · ten procesor lata szybciej niz dwa czterordzeniowe procesory indela! Wczoraj rano 8pietro-parter 3,2s vs 3,8 indela! To najszybsze prockina rynku i niech inni niegadają glupot ze nie bo tak.
3 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Wiesiek · U mnie chodzi na płycie ASUS M2N-E bezproblemowo. Jedynie musiałem zrobić upgrade biosu i nawet mi dodało obsługę DDR2-1066 MHz. Na razie nie kręciłem ani nie robiłem benchmarków, więc co do wydajności się nie wypowiadam. Acha miałem problem z AMD Dual Core Optimizer (system się wieszał po starcie) więc zalecam go odinstalować przez zainstalowaniem procka na płycie głównej.
3 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Robin · czesc Wiesiek jesli mozesz to napisz jak ten procek smiga i jak wynik masz w 3demarku 2006 bo wsadziles go w plyte pod amd M2 tak??
4 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Blotek · "amd2" ,"amd m2" Robin zdecyduj sie - podstawka nosi nazwę socket AM2! Dzialac będzie działać ale z tego co wychodzi od AMD to lepiej plyte kupować na ich chipsecie z g a już najlepiej poczekać na nowsze stabilne modele.
4 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Janusz · Procesor jest po prostu wspaniały! Zmiana C2D na Phenoma to jak z trabanta do ferrari. To prawda, że to o 2 rdzenie więcej niż posiada C2D. Ale kolega na stanowisku obok (komputery służbowe) ma C2Q (q6600) na porównywalnej platformie i i mimo niższej ceny Phenom jest wyraźnie szybszy podczas renderowania grafiki (tym się zajmujemy). Moim zdaniem nie warto płacić za "Intel" w nazwie.
Gorąco polecam! 7 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Szymon · Przykro mi to mowic poniewaz bylem fanem produktow AMD, lecz firma wypuszcza coraz gorsze produkty.
Ten procek ma blad w buforze dostepu do L3, przez to moze sie zawiesic nam komputer. Problem mozna latwo rozwiazac aktualizacja bios, lecz pociaga to za soba spadek wydajnosci. Procesor to w zasadzie podrasowany Athlon X2, nadal slaby w obliczeniach artmetycznych, ciagnie bardzo duzo pradu porownujac do QCore Intela. 7 Grudzień 2007 · Ocena: 4 Pilaf · Zgadzam sie z moim "przedmowca":) Procesor wprost genialny! Zegar mozna duzo wykrecic i nie trzeba sie martwic o temperature! A co do inteli to maja dosc WYGOROWANA cene jak na ich produkty. A wcale nie sa lepsi jak pisze wiekszosc fanow ich produktow.
10 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Cpr · Daje taka notke tylko dla tego bo lepszy od swego poprzednika X2 (tak to by 1 dostał). Przykre - ciekawe co sie z AMD dzieje, zeby tak niedopracowany procek wypuścic. Za ta cene tylko intel Q6600. Wielka szkoda.
Poczytajcie o nim zanim kupicie, nie watro wywalac kasy. Prawda jest taka ze jak narazie intel prowadzi. Szkoda. 11 Grudzień 2007 · Ocena: 3 Grinwald · Procesor jest rewelacyjny.Tylko ignoranci mogą go oceniać negatywnie.Poza przeczytaniem wykresów i porówniań w internecie ,najlepiej samemu przetestować ten procesor. Mówiąc wprost procesor dysponuje porządną mocą obliczeniową na wysokim poziomie.Jest zimniejszy i pobiera mnie prądu niż Inteloski odpowiednik.Dobrze się podkręca. Stabilność to jego wizytówką.Co do błędu w układzie pamięci, to jest absolutnie nieistotny.Tylko w warunkach laboratoryjnych powoduje zawieszanie sytemu. W normalnej pracy nie zauważyłem żadnego problemu.Procesor jest bardzo elastyczny.Szczerze polecam mimo niektórych negatywnych opinii ,bo warto się przekonać samemu, że internetowe testy,fora, czaty są nieobiektywne w ocenianiu.Zdecydowanie polecam.
12 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Luki · Koledze zapewne chodzilo o Q6600 a nie o Quad Core, bo juz po pierwszych testach widac, ze Q6600 miazdzy nowego Phenoma w kazdym calu, a chocby do Q6700 to juz w ogole nie mia porownania.
12 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Zrażony klijent · Jeśli daje aż taką dużą kase za taki proc to nie po to żeby był jakiś bląd i napewno to nie są wykresy jeśli stwierdzili to tak jest n apewno ,jeśli się coś wypuszcza na rynek to powinni usunąć ten b ląd , nie płace za badziewie nie jestem fanem lub fanboyem AM D by ślepo kupować jakiś skaszaniony proc tylko dlatego bo ma logo AMD ,daje tylko 1 za błąd w tym procku taka prawda. Jedynie dzieci ślepo wierzą w AMD .Dlamnie Proc Dobry to taki który się sprawdza w każdych programach nie tylko w grach ,mało prądu pobiera mniej się grzeje i funkcjonuje szybko we wszystkich programach,to tyle.
13 Grudzień 2007 · Ocena: 2 Kuba · Każdy z nas ma w sobie cząstke dziecka. Ja jestem takim dzieckiem z zawodu nanotechnolog.Nie jestem ślepy, wręcz przeciwnie.Doskonale wszytko widze. Zwłaszcza czyjąś frustaracjie i zniesmaczenie. Tego rodzaju błąd TLB nie dyskwalifikuje żadnen procesor. Obiektywnie patrząc AMD wciąż stanowi konkurencje, której Intel sie boi. Jakby Państwo krytycy uważnie doczytali newsy, bo przecież jeśli ktoś umieszcza takie informacjie oraz wykresy to tak jest, to wywnioskowaliby, że Intel również ma obecnie procesory z błędami. A model 45 nm będący już na rynku go zawira. I na ten temat wszysy milczą.Dlaczego? Bo nie jest to nagłaśniane i nie jest to wyjątkowo istotne. AMD ma odwage przyznać się do kłopotów finasowych i niedopracowania.Więc uszanujmy to, życząc firmie jaknaleprzych produktów.
13 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Azazell · Do "Grinwald" i "pilaf". Już męczą mnie komentarze w stylu: jest piękny, chłodny i wysoko się kręci itp. Proszę podać: jaka płyta główna, pamięć.. po prostu, jaki sprzęt posiadacie, do jakiej wartości pokręciliście procesor. Mile widziane parametry. Chcę kupić ten procesor i raczej nie oczekuję opinii "piekny, ładny, chłodny i nieźle się kręci". KONKRETY ! Pozdrawiam.
14 Grudzień 2007 · Ocena: 2 Qwerty · polecam ostatni test Phenoma 9900 na pclab.pl. Podkręcony do ponad 3GHz. Wersja inżynieryjna. Na rewizję B3 trzeba poczekać do lutego, będzie bez błedów i pewnie poleci jeszcze wiecjej :-)
15 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Jaros · Panowie,czy nie czas skończyć z tym wyścigiem?
Ilość rdzeni,predkości,szyny........ Moim zdaniem ten wyścig to bzdura.Jest to wariacja producentów,aby przekonać do zakupu nowych nieprzetestowanych produktów dla kasy. Skupcie się na tym co macie,i z tego wyciśnijcie ile się da. Te nowostki kojarzą się z dodawaniem kolejnych ostrzy do maszynki do golenia (wystarczy jedno dobre) Pracuje przy komputerach ponad 10 lat,i uważam,że procesor 1,7 GHz i dobra pamięć,grafa,platforma,to wszystko co jest potrzebne !!!!!-cała reszta to marketing próbujący wzbudzić zainteresowanie tzn.wyrwać kase z naszych kieszeni. Jeśli ktoś myśli inaczej to niech kupuje nawet procesory dziesięciordzeniowe,ale i tak będzie zawiedziony. A tak apropo:ilu z nas korzysta z dobroci nie 32 lecz 64. Pozdrawian Nie dajcie się zwariować. jaros 15 Grudzień 2007 · Ocena: 2 Kelyon · Błąd TLB udało się wywołać sztucznie tylko w laboratorium AMD.
Nie spotkałem serwisu, który testując Phenoma napotkałby się na ten błąd. Zobaczcie sobie obszerny artykuł na PCLab, katowany i podkręcany Phenom jest stabilny jak skała. Wydajność ma słabszą od konkurencji (zwłaszcza od tej co nadejdzie) więc ocena 5 18 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Mariusz · Zrażony najpierw to naucz sie pisać poprawnie potem kupuj procesory :) Ta niby "wada" (naglosniona zapewne przez fanów Intela) nie jest w żaden sposób odczuwalna w codziennej pracy. Wiem, bo na codzien pracuje na takim wlasnie procesorze i mam zamiar go kupic do swojego kompa w przyszlosci. Pozdrawiam
20 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Mietas · Witam, polecam procka, jeśli ktoś ceni stosunek wydajności do ceny a nie wierzy w marketing Intela(szeroko stosowany) to tylko i wyłącznie procesory AMD, co do samego procesora nic się nie zawiesza, system stabilny jak skała, a ten problem wydaje sie być sztucznie nagłaśniany na chwałę Intela, nie rozumiem. Funboye Intela niech się cieszą że mają super "wydajność" tylko za jaką kaskę. Wybór należy do użytkownika, wszystkich niestety nie da się zadowolić a szkoda że tak po dominacji Althona 64 pluje się na AMD. Ja jestem zadowolony z zakupu, pozdrawiam
20 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Siara2134 · Panie jaros... Tak się składa że ja używam 64Bit... A 4 rdzenie naprawde pomagają w grafice 3d... Ale jak pan używa tylko worda to naprawde starczy to co pan napisał.
Pozdrawiam 20 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Przemko · Witam, posiadam płytę GA-M57SLI-S4. W każdym razie oparta na AM2. Zastanawiam się, czy procek do niej wejdzie?? Pytam, bo czytałem gdzieś, że AM2+ jest kompatybilne z AM2. Jeżeli tak, to po cóż nowe rozwiązanie.
Pozdrawiam 21 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Sylwek · Ja mam intela i jestem na maxa zadowolony (...) , rendering 11xszybszy niż na starym sprzęcie (athlon 3.2) na linux 64bit, dodatkowo ok 40% wydajności !!!, niestety w testach intel bije amd na głowę. Ale chętnie przeprowadzę praktyczny test porównawczy, przy pomocy darmowego oprogramowania, i tego samego pliku do renderowania, jeżeli ktoś chętny na testy proszę pisać: 3d małpa 3dmultimedia kropka pl
Jestem ciekaw, bo możliwe że będę potrzebował kolejne 4 jajeczka. 21 Grudzień 2007 · Ocena: 6 Fk · W grach np. NFS pro street na 8800 Ultra 23,5 fps natomiast amd athlon x2 4600 34 fps
28 Grudzień 2007 · Ocena: 2 Wojtek · Procrsor ok.Tylko , czy naprawdę potrzeba tyle rdzeni.99,99%sytuacji wystarczy 1 ,góra 2.Prawda, nie dajmy się zwariować producentom i handlowcom.Wojtek pracujący na codzień 1Gh.
31 Grudzień 2007 · Ocena: 5 Fenix · Mam tylko refleksje:
Ja "zagoniłem", go do pracy pod NetBSD i błąd jest istotny tylko dla takich zastosowań.(ubiłem OS po ok 2h pracy) ale za to standardowy coolerek jest w 100% wystarczający. Mam Intelowskiego na 2-iej maszynie , i tam sie nie wiesza procek z powodu błędów, ale za to sie grzeje procek i podobny skutek. A dokładany tam cooler to jakiś masakryczny potwór. Wiec oba mają error :P Info dot testowego środowiska dla obu CPU: ram 8GB zastosowanie: Generowanie certyfikatów, ich obsługa + firewall ( innymi słowy wszystkie 4 rdzenie na ok 98% zajęte przez 24h z 7 dni w tygodniu) Wniosek dopiszcie sobie sami 2 Styczeń 2008 · Ocena: 6 AsH · Tja... Procki AMD zawsze były tańszą i równie dobrą alternatywą dla intelowskich drogich i nieco przereklamowanych układów. Już po pierwszym rynkowym modelu widać, że AMD ich Phenomami udało się nawiązać walkę z Intelem.
A konkretniej. Najbliższy (cenowo) konkurent 9500 to Q6600 - nieco droższy, ale też lepszy, tzn.: Q6600 ma zegar domyślnie 2,4Ghz, natomiast 9500 2,2GHz; Q6600 taktowany w dół do 2,2Ghz jest wciąż lepszy od Phenoma, ale mi-ni-mal-nie. I choć porównanie procesor w procesor wypada na korzyść modelu Intela, to należy zaznaczyć, że kupno całej platformy pod Phenoma jest sporo tańsze od równoległej platformy z Q6600 (spore oszczędności na pamięci i trochę na płycie głownej). Czyli, jak dla mnie, Phenom jest sukcesem (a ponadto AMD zapowiada usprawnienia, które dosyć mocno wpłyną na wydajność układów!). Co prawda, AMD celuje w zwykłych, mid-endowych użytkowników PC, więc jakiś ekstremalnych modeli raczej nie warto się spodziewać. Polecam. Zasłużone 6! 2 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Chris · Kolega go ma i [...]. Ja tam mam 4200+ na jednym rdzeniu i śmiga aż miło , Stare ale Jare , 2.6 wystarcza w zupełności.
12 Styczeń 2008 · Ocena: 2 MaTi · WItam, mam pytanie czy to prawda o tym błedzie TLB?? i Czy ktos robil testy obciazajac wszystkie rdzenie i czy sie zawieszal komuter? pozdro i dzieki
14 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Wiesiek · @MaTi
Mam od początku tego procka. Żadnych błędów nie ma przy pracy. Pełne obciążenie przy kompresji WinRAR, 7-Zip, przy benchmarkach typu 3dmark i innych. Kodowałem też wideo MPEG-2, H.264, DviX, XviD używając wszystkich rdzeni na 100% i żadnych błędów nie było. Stabilny jak skała, tylko się u mnie nie chce kręcić bo BIOS ma błędy. P.S. Mój komputer pracuje NON-STOP i nie miałem ani jednego blue screena czy resetu. W tym roku nawet go nie wyłączałem jeszcze :D 15 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Michalj82 · @fk
Powiedz nam jak ci się udało porównać kartę graficzną do procesora ? Oo Podaj jakie kryteria oceny stosowałeś i, co najważniejsze, jak ci sie udało odpalić system, nie mówiąc już o NFS bez karty graficznej, na samym procesorze ? XD 15 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Stasiu · witam wszystkich wlasnie zmieniam kompa i chcialbym dowiedziec sie jak ten procek sprawowalby sie w programach 3dsmax a dokladnie w renderingu? a moze wybrac quada intela??
16 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Komandos · Ceny procesorów AMD i Intela takim samym taktowaniem są porównywalne ,ktoś kto pisze cena a wydajność że niby są bardzo tanie AMD to poprostu kłamie .kiedyś tak ale nie teraz .
16 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Cube · michalj82
fk nie chodziło o to ze odpala nfs na procku bez grafy... Chodziło mu o to, że na athlonie x2 4600 ma lepsze wyniki niz na phenomie 17 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Realista · Koszt zakupu tego procesora jest faktycznie trochę mniejszy niż intel q6600, ale wydajność jest dużo gorsza. Prawie nie da się go podkręcać, i jeszcze ta niepewna sprawa z błędami przy dużym obciążeniu. Lepiej jest dopłacić trochę więcej do q6600.
20 Styczeń 2008 · Ocena: 4 Luki · AsH niestety ale mylisz się całkowicie, ponieważ Phenom nie może w żadnym stopniu konkurować z Q6600 jest wykonany w starej technologi 0,65 a Q6600 w 0,45, Phenom ma cach 2 megowy a INTEL 8 mb .AMD- [...]zł INTEL [...]zł [...] zł różnicy tyle to karzdy wydaje na piwko w sobotę i nic z tego niema.
Myślę że AMD wykonało ten procesor tylko po to by mieć procesor czterordzeniowy by sprzedawa je w hipermarketach w kiepskich zestawach komputerowych 23 Styczeń 2008 · Ocena: 2 Xlrd · Procesor, który próbujesz wywyższyć ponad rozwiązanie amd nie jest wykonany w technologi 45nm lecz w 65. Różnice w wielkości pamieci cach wynikają wyłącznie z innej technologii i nie należy porównywać obu procesorów pod tym względem. Równie dobrze można powiedzieć, że Phenom jest "lepszy" gdyż posiada pamięć cache L3
23 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Mix · Ja mam procka Phenom X4 9500 s.AM2 BOX i jest extra do tego mam 2 GB Ram karte graficzna ATI Radeon HD2600PRO
512MB i wszystkie gry śmigają aż miło Gothic 3 na full detalach Wiedzmin na full detalach COD 4 Full detale NFS pro na full detalach i tak można wymieniaż procek jest super i nie rozumie niektórych i tych głupiutkich komentarzy...... ten procesor za taka cene jest boski. 30 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Rad3k · no i luki masz wala bo Q6600 tez jest wykonany w procesie technologicznym 65nm ... natomiast nie wiem co tzn. ze w Phenomie kanal tranzystora ma szerokosc 0,065 mikro (czegos :;)
31 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Rad3k · acha no i oczywiscie 'najwieksza' wada procesora Phenom to 2mb L2 ... ale co z tego ze ma 2mb L3 :; ... ehh, szczerze nie wiem jak sie to ma do 8mb L2 w c2q, ale jest to dosc ciekawe :]
31 Styczeń 2008 · Ocena: 6 Asdf · Q6600 ma dużo więcej pamięci L2 ponieważ jest to podstawa wymiany danych pomiędzy rdzeniami, stąd tak duzo cashu L2. W Phenomie wymiana danych pomiędzy rdzeniami przez poprzez HT, która o wiele większa przepustowośc niz cash w Q6600. Tak więc w Phenomie pamięć nie służy do wymiany danych tylko do obróbki danych.
1 Luty 2008 · Ocena: 6 Kolo11 · Witam!
Czy ktoś próbował renderować duże pliki video na platformie z Phenom-em? Mój system to win xp, + avid 1 Luty 2008 · Ocena: 2 Viper · siemandeczko :) procesorek naprawde fajny :) a po lekkim przetaktowaniu naprawde wymiata :) u mnie smiga na fsb 230 czylo 2533Mhz wiecej nie probowalem bo mam boxowe chlodzenie :P ale jeszcze sie niem pbawie i zobaczymy co da sie z niego wycisnac :P aha crysis na high a 1024x768 jakies 30/60 fps zalezy od sytuacji CoD4 od 60/70 fps do nawet 150 :P (w pomieszczeniach) na grafie Radeon 3870 i 4GB Geil Black Dragon 800mhz (667mhz z szyna fsb 230 bo inaczej jest niestabilny lub trzeba zwiekszyc timingi z cl4 do cl5 ) ogolnie polecam goraco tego procka!!!!
8 Luty 2008 · Ocena: 6 Myha · ja mam phenoma 9600 gell 2gb i radka gigabyte hd 3870 i wymiata na maxa narazie wszystko nfs pro strett na fula i sie nic nie tnie tak samo cod4 na maxa idzie wiec nie wiem czemu niektozy sie czepiaja tych prockow co prawda nieraz mi sie wieszka system ale nie wiem czy to jest wina tego bledu w procku czy cos z mojej glupoty ogolnie podoba mi sie ten proc
10 Luty 2008 · Ocena: 6 Makubo · Śmieszne pytanie bo generalnie XP obsługuje tylko 1 rdzeń a od biedy jak mu wgrasz ekstra stery to łaskawie skorzysta z drugiego rdzenia. O phenomie na XP lepiej nie będę nic pisał. Jak chcesz mieć 4 sprawnie działające rdzenie to tylko Vista i lepiej 64 bit bo wszystkie wspóczesne procki są 64-bitowe.
12 Luty 2008 · Ocena: 6 Wiesiek · No, nieprawda że Windows XP nie obsługuje 4 rdzeni. Mam ten procesor od kilku miesięcy i pracuję wyłącznie na XP i widzi mi cztery rdzenie bez problemu i tylko kwestia softu, który potrafi wykorzystać tą moc wielordzeniowca :D
14 Luty 2008 · Ocena: 6 Viper · Siemandeczo :) swietny procesor :) i szczerze polecam!!!!
ma pewne ograniczenia ale to jest malo wazne stosunek ceny do wydajnosci jest genialny zaden intel tego nie zapewni :P a co do o/c to u mnie smiga na zegarze 2640~Mhz i dostal ogromnego kopa ;) jesli chcecie dowiedziec sie wiecej o jego podkrencaniu znajdzcie na tej stronce Płyte główna Gigabyte ga-ma790fx-dq6 troche sie tam rozpedzilem i zaczalem pisac o proku ktorego mam :P hehe Pozdrawiam :) 15 Luty 2008 · Ocena: 6 >>XX.. · A ja mam procek intel celeron 333 MHz @ 416 i mi quake 3 chodzi bez problemu!
20 Luty 2008 · Ocena: 6 Arczi127 · @myha, ProStreet chodzi na max detalach u mnie: C2De4300,2GPatriot800,Galaxy7300GT128MBDDR3, to czemu u Ciebie nie miałby chodzić...JAk widze opisy w tym stylu to mnie rozsmieszają...
A co do procka, to myśle zę 2 rdzenie są wystarczające C2D jest górą! 21 Luty 2008 · Ocena: 6 Ania · czy ten procek odpali mi na sockecie AM2 na płytce MSI K9N Neo V3 i zasilaczu chieftec450w?
24 Luty 2008 · Ocena: 6 Massi · Czy lepszy jest Phenom 4 rdzeniowy z zegarem 2200Mhz czy moze athlon 2 rdzeniowy z zegarem 3200mhz??
28 Luty 2008 · Ocena: 6 Lokorn · to że widzi 4 rdzenie to nie znaczy że je wykorzystuje, XP jest bardzo przestarzałym OS'em i tak pociągnie z 30 % z twego procka czy ci się podoba czynie, a Vista obsługuje smp, ale i tak z uwagi na swą kiepskość np: NTFS czyli stary i bardzo wolny system plików też nie wykorzysta procka na max, jeżeli chodzi o MS to Win 2008 najwięcej z niego wyciągnie, a pełne wykorzystanie jego mocy to tylko Unix/Linux/Solaris etc
28 Luty 2008 · Ocena: 6 Rad3k · New Technology File System jest stary ? A co jest nowszego :]? (nie uzywam Visty, bo mi nie dziala :P)
2 Marzec 2008 · Ocena: 6 Lokorn · zfs, xfs, reiserFS - są dużo szybsze od ntfs, niestety Vista ich nie obsługuje, chociaż z tego co wiem trwają prace o ile dobrze pamiętam nad Reiser dla M$, a i taka mała anegdotka choć niestety to prawda: szef działu IT w pewnej firmie dał nakaz używania tylko outlocka jak i exlporera bo jak są z M$ to są najbezpieczniejsze, informatycy pospadali z krzeseł :), ja stwierdzam fakty, nie jestem jakimś wrogiem sam używam Visty, czy tez Win 2k3, testowałem też Longhorna, a kompilator C++ z M$ uważam za najlepszy, po prostu jakoś nie potrafią zrobić OS z wyższej półki i tyle :P
3 Marzec 2008 · Ocena: 6 Ja · ""jaros""
Dobrze gadasz, obecnie mam zegar 2 GHz, 1 GB ram przeciętnego GF 7600g, kiedyś grałem dość dużo po kilka godzin dziennie ale już z tego wyrosłem i nie mam też za dużo czasu na te dziecinne głupoty i muszę przyznać że mój komp mnie jeszcze nigdy nie zawiódł w codziennym przeglądaniu www, oglądaniu filmów, ściąganiu plików, korzystania z pakietów biurowych, od czasu do czasu prze konwertuje jakiś filmik, odtwarzania muzy.Sądzę że większość dorosłych użytkowników PC-ta robi te same i podobne rzeczy na co dzień więc na grzyba kupować tak drogie i wydajne układy? Co innego jeżeli ktoś pracuje na kompie i każda sekunda to pieniądz wtedy potrzebuje takich procków, kart i reszty podzespół z wysokiej półki. Niech każdy dobrze zastanowi się przed kupnem takiego proca na co mu on i czy zostanie przez niego odpowiednio wykorzystany!! pozdro 5 Marzec 2008 · Ocena: 6 Viper · Siemandeczko ;)
Mam nowe info na temat tego procka, kilka złych i kilka dobrych :) 1) [zła] ni cholery nie moge przekrczyc szyny...fsb260+mnożnik10x=2600Mhz...procek jest poprosu niestabilny i koniec co bym nie robil, zwiekszanie napiecia tez nic nie daje :/ 2) [zła] Właczona łatka korygujaca bład TLB ogranicza jego wydajnosc w takim stopniu ze nie warto jej właczac a O/C nie jest wcale wieksze :/ całe szczesie w biosie jest opcja pozwalajaca na jej nie wlaczanie :) W sumie to by bytlo na tyle jesli chodzi o zle info :P CZAS NA NIECO LEPSZE 1) [dobra] Stabilne fsb jakie osiagnalem na standardowym napieciu to fsb255+mnożnik10x=2550Mhz i otrzymujemy pełna stabilnoś co by sie nie działo ;) 2) [dobra] przy takim przetaktowaniu i Radeonie HD 3870 sapphire ustawionym na 862/2600 (odpowiednio gpu/pamiec, nominalnie 777/2250) w 3dmark06 uzyskalem 11700pkt :) przeklada sie to na wzrost FPS w Crysis o jakies 5 do 10 klatek wiecej i nawet przy ostrej jezdzie na otwartej przestrzeni FPS nie spada ponizej 25klatek/s a przez 80% czasu Fps wynosi 35/45FPS ;) rozdzialka 1024/768 ustawienia High DX9 przy wymuszonych ustawieniach Very High FPS spada srednio o jakies 10klatek a róznica w samej grafice jest marginalna (AA i inne upiekrzacze wyłaczone). Jesli chodzi o takie tytuly ja CoD4 czy GoW Fps NIe schodzi ponizej 50klatek na sekunde a w przypadku CoD4 w pomieszczeniach potrafi przekroczyc 200FPS ;P 3) [dobra] Phenom ma swietne przetwarzanie grafiki 2D i nawet 3D choc w tej drugiej jest różnie ;P ale jesli ktos sie bawi w konwersje DVD na DviX lub XviD itp to nie ma konkurencji :) przynajmniej wg mnie :P dla grafików idealny !!! 4) [dobra] Płyty pod niego kosztuja grosze a juz za 300zł z chipsetem 790x jak np. MSI K9A2 CF-f może z niego wycisnac wszystkie ukryte mozliwoci a jezeli ktos posiada jakiegos Athlona X2 to dopiero mozna sie bawic :P No dobra ale mialo byc o Phenomie ;) W sumie to chyba juz wszystko, SZCZERZE POLECAM Ps. Taktowanie 2647Mhz u mnie okazalo sie nie stabilne :/ 5 Marzec 2008 · Ocena: 6 Pitt_99@o2.pl · @Viper
Jakoś słobo w tym Crisisie, ja mam Atlona 4800+ @ 2x2800MHz, niepodkręconego Radka x1950 Pro 512 AGP, 2x1GB GoodRam i na DX9.0c Crisis chodzi mi na najwyższych możliwych detalach (DX10 daje więcej możliwości) i na 1024x786 nie zacina mi wogóle, nieważne czy pomieszczenia czy otwarta przestrzeń. 9 Marzec 2008 · Ocena: 6 LS · Jasne, szkoda, ze w testach przegrywa czasami z Athlonem 64 X2 i nie mowie o aplikacjach na 2 rdzenie, tylko na 4. Wystarczy poczytac w sieci. Chyba nawet w tym cytowanym w tym serwisie artykule.
Glowna zaleta, ze mozna wrzucic do starych plyt. O ile producent wypusci nowszy bios, a z tym to juz krucho. Myslalem i zastanawialem sie powaznie, zeby go kupic dziewczynie do starszego kompa na AM2, ale gdy ceny Q6600 leca w dol, a plyty na P31 sa tanie, to moze lepiej sie wstrzymac i kupic calosc. Zwlaszcza zwazywszy na watpliwe "zalety" tego tu procesora. No i ten overclocking... Czytam tu o 2600... Z 2200 na 2600? To jest overclocking? U mnie C2Q Q6600 2.4GHz -> 3.75GHz na powietrzu... Oczywiscie nowsza rewizja G0, ale innych w sklepach juz praktycznie nie ma. Pojdzie wiecej, ale mi pamieci nie wyrabiaja. Bez komentarza. 9 Marzec 2008 · Ocena: 3 Viper · Czesc pitt_99@o2.pl :)
nie wiem co zrozumiałes z mojego opisu ale nie ma tam nawet jednej wzmianki ze Crysis mi sie przycina :P wiec nie wiem o co ci chodzi?? Przeszedłem calego bez jakichkolwiek problemow :) a skoro u ciebie tak ładnie smiga to nic innego nie pozostaje jak ogolne zadowolenie :) hehe A po za tym wersja twojej grafiki to jedna z najlepszych konstukci jakie kiedykolwiek wypuscilo ATI (oczywiscie na Agp) :) Jeszcze jedna uwaga Crysis jest nudny i ma zbyt wysokie wymagania, zauważylem rowniez ze bez zainstalowanych Ptch-y gra jest mocno niestabilna i potrafi sie mocno przycinac nawet na wypasionym sprzecie :/ Jesli zas chodzi o DX10 to nigdy nie gralem w Crysisa w tym trybie bo mam XP a Vista mnie nie bawi i sreasznie irytuje!! Gralem na wymuszonych ustawieniach VeryHigch pod DX9c i zauwazylem spadek fps (program Fraps) co nie jest jednoznaczne z caglym przycinaniem choc sie zdarzały. P.s. Ostatnio zaopatrzylem sie w nowego "starego" ;) procka AMD Athlona X2 5000 Black Edition taktowany zegarem 2600Mhz i jesli masz dobra plyte głowna umozliwiajaca O/C to proponuje ci jego zakup !!!jest swietny!!! ja go podkrecilem do 4000Mhz!!!! napiecie na rdzeniu 1,525V a temp nie przekracza w spoczynku 35stopni a w stresie mialem max 48stopni!!!!! (chłodzenie Arctic Cooling Freezer 64 Pro) Procek niesamowicie wydajny i o dziwo przy tak ostrym przetaktowaniu stabilny jak skala!!!!!! Moze Amd powinno zasanowic sie nad udoskonaleniem tej technologii bo serio wymiata :) hihi Pozdro i milego grania :) 12 Marzec 2008 · Ocena: 6 Luk 123 · Gigabyte M56S-S3 + AMD Athlon X2 6000 geforce 8600 GT 2 Gb ram DDr II 800
jak to może sie spisywac w grach. Bo zamiezam kupic 30 Marzec 2008 · Ocena: 6 Viper · wszystko fajnie ale po co ten Gf8600 ?? to strasznie splaba grafika i raczej nie pograsz na niej :/ juz lepiej tanszy proc w okolicach modelu 5000 lub 5200 ktorego spokojnie podkrecisz do poziomu 6000 i dolozyc do grafiki i kupic minimum Radeona 3850 lub 3870 ewentualnie Gf9600gt i wtedy bedzie smigac :) pzdrawiam
30 Marzec 2008 · Ocena: 6 Viper · AM2 to stara podstawaka korzystająca ze starszej technologii HT 2.0 czyli ma wolniejsza magistrale którą komunikują sie ze sobą procesor i podzespoły komputera. AM2+działa na nowszej magistrali HT 3.0 i jest dwukrotnie szybsza :) wiekszość lepszych plyt Pod AM2+ ma piecio fazowe zasilanie niezbedne do zasilania najmocniejszych Phenomów :) a na starszej podstawce NIestety Phenomy moga nie dzialać (mowa o najwyższych modelach z zegarami 2.5 i 2.6Ghz)
Pozdrawiam 13 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Rekebukus · Witam zakupiłem dzisiaj procesor Phenom X4 9500 s.AM2 BOX zakupiłem również do niego geforce 8800gts oraz zasilacz 600w do tego 2 gb ramu i czekam na płytkę gł pytanie czy bedzie sie to jakos zbierało ?? w miare dobry jest ten procek czy dno?? pozdrawiam
19 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Powiadom o zmianieNowościKliknij poniższy link jeśli chcesz zobaczyc wszystkie produkty będące Nowościami w ofercie ProLine. Nowości ProLine OkazjeKliknij poniższy link jeśli aby wyświetlił wszystkie Okazje i Promocje w ofercie ProLine. Okazje i Promocje ProLine |