Produkt o kodzie SEAGATE_ST3320620AS został wycofany z oferty.Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.Dysk Seagate ST3320620AS 320GB sATA II 16MBOcena: 5.4 / 6 - 100 opinii | kod: SEAGATE_ST3320620ASOpis Dysk Seagate ST3320620AS 320GB sATA II 16MBDysk Seagate 7200.10 z zapisem prostopadłym i NCQ. Zapis prostopadły gwarantuje większą pojemność i wyższe transfery danych. NCQ to technologia kolejkowania zadań - skraca czas odczytu i oszczędza mechanikę napędu. Dysk wyposażony w ciche łożyska olejowe FDB.
Cechy produktu Dysk Seagate ST3320620AS 320GB sATA II 16MB
Dostępność w salonach
Podobne produktyDysk Seagate ST3320620AS 320GB sATA II 16MB - Recenzje, opinie i komentarzeOcena: 5.4 / 6 - 100 opiniiLll · Bardzo głośny ale też szybki...Co pewien czas pojawia sie uperdliwy cichy pisk
16 Lipiec 2006 · Ocena: 5 Paweł · Jakim okresem gwarancji objety jest w/w produkt? Opis na stronie nic o tym nie wspomina...
2 Sierpień 2006 · Ocena: 6 Olo · Mam ten dysk od wczoraj i jest super. Wbrew obiegowej opini jest cichy na tyle, że go nie słyszę. Nie miałem żadnych kłopotów z instalacją. Polecam! Gwarancja jest na 5 lat: 3 lata w sklepie, a kolejne 2 u producenta.
4 Sierpień 2006 · Ocena: 6 Greg · Jestem od dziś szczęśliwym posiadaczem tego modelu Seagate i muszę powiedzieć że jest to doskonały model... niezmiernie cichy, przenoszenie danych z dysku na dysk (ATA na SATA oraz SATA na SATA II) bardzo szybkie.
Polecam zakup tej pozycji. 9 Sierpień 2006 · Ocena: 6 SinneR · Mam pytanko ten dystk do SATA II, bedzie on działał na płycie która posiada tylko SATA zwykle ??
11 Sierpień 2006 · Ocena: 6 Death · Dysk poprostu wypas i ta pojemność robi swoje.Polecam Seagate:-))
11 Sierpień 2006 · Ocena: 6 Shelter · IMO dysk bardzo dobry. Mam go od dwóch tygodni i spisuje się bardzo dobrze. Jest cichy w idle, w czasie pracy troche wibruje, ale u mnie nie ma to znaczenia, bo dyski leżą na gombkach tłumiących, więc jest praktycznie bezgłośny. Żadko słyszalny. Po przesiadce z Seagate 60GB (ata 100) kolosalna różnica. Nawet w grach ma to znaczenie. Serio. Polecam!!
16 Sierpień 2006 · Ocena: 6 Gabek · Nie słuchajcie dysk nie jest wcale głośny w porównaniu do mojego poprzedniego WDC 80Bj to jest on prawie niesłyszalny. Windows widzi ten dysk jako 295 Gb to jedyny mankament jaki zaułważyłem. Duży plus za 5 lat gwarancji
22 Sierpień 2006 · Ocena: 6 Romcio · To, że system widzi dysk o rozmiarze mniejszym, niż podaje producent to wynik przelicznika, jaki stosują producenci HDD oraz płyt DVD. Powszechnie w informatyce stosuje się przelicznik 1024, czyli 2 do potęgi 10. Jednakże w ramach swej "perfidności" producenci HDD oraz płyt DVD stosują przelicznik 1000. Z tego też powodu dysk twardy o pojemności 320 GB wcale nie ma ich właśnie tyle, ale 320 miliardów bajtów, a to pewna różnica.
Stosując przelicznik informatyczny (czyli 1024) 320.000.000.000 bajtów = 312.500.000 kilobajtów = 305.176 megabajtów = 298 gigabajtów Dodatkowo dochodzi niewielka strata pojemności w postaci miejsca na tablicę alkacji plików, katalog główny .... 8 Wrzesień 2006 · Ocena: 6 Death · Tak będzie działać bez problemu,dysk posiada zworke którą zdejmuje się jeżeli posiadasz płyte która obsługuje SATA II, a jeżeli posiadasz w płycie SATA niewyciąga się tego zworka.
15 Wrzesień 2006 · Ocena: 6 Blizz · Hmm to juz ktorys seagate w moim kompie, tego mam juz przeszlo pol roku i zamierzam kupic nastepne takie cacko. Nie ktorzy twierdza ze jest za glosny, ludzie wentylator robi wiecej halasu niz to cacuszko. Wiadomo ze jak glowica szaleje to bedzie glosniej ale bez przesady. Dysk jest wypas polecam ;)
9 Październik 2006 · Ocena: 6 Wafel · Dysk fantastyczny!!! Fakt, ze troche szeleści w stresie, ale ta wydajność. Coś za coś. Kopiowanie filmu w DivX w 8 sekund, to chyba o czymś świadczy. Polecam :D
16 Październik 2006 · Ocena: 6 Czips_u · Mam pytanko. dlaczego ten dysk jest tańszy od tego ze strony http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SEAGATE+ST3300831AS
Tamten jest mniejszy ale ma sATA I a nie sATA II. w czym ten jest gorszy, czy moze warto tamten kupic. prosze o szczeguly. 21 Październik 2006 · Ocena: 6 Blizz · No i zakupilem, teraz siedza dwa takie lacznie 610 gb, zapis i odczyt rewelka ja tego hdd nie slysze, moze wina chlodzenia. Ale polecam 5 lat atrakcyjna cena i nie psuja sie [te co mialem] :D
9 Listopad 2006 · Ocena: 6 Mariusz · Stosujecie na ten dysk jakieś dodatkowe chłodzenie? Podobno dość mocno się grzeje.
12 Listopad 2006 · Ocena: 6 Glossy · Dysk jest swietny szybki, cichy, i sie nie grzeje jak niektorzy twierdza. Jedyny minus to sposob zapakowania, moj byl zapakowany w polamny styropian, ktory nie zapewnial zadnej ochrony duzy minus za pakowanie !
28 Listopad 2006 · Ocena: 6 Wolf · Co moge powiedzieć, szybciutki jak strzała, nie grzeje się (po całym dniu pracy ma ok 38-40 stopni) Troche pierdzi :), ale mi to nie przeszkadza, przynajmniej wiem, że pracuje :), no a poza tym i tak cichszy od poprzednika.
Polecam - dobry dysk za rozsądną cenę 11 Grudzień 2006 · Ocena: 6 Illmereth · Najpierw WADY: jeśli ktoś poważnie podchodzi do wyciszania komputera to niech kupi inny dysk - natomiast użytkownik, który nie przykłada większej uwagi do ciszy w komputerze może usłyszeć tylko chrobotanie od czasu do czasu. to chyba jedyna wada więc przechodze do ZALET: dysk jest szybki (przekopiowanie 8GB z jednej partycji na drugą zajmuje ok. 5 min), dysk nie grzeje się (
11 Grudzień 2006 · Ocena: 6 Piotroxp · Doskonały dysk - cichy i wydajny, nie ma lepszego za tą cenę.
POLECAM! 30 Grudzień 2006 · Ocena: 6 Margol · Oczywiście że będzie działało. Dysk SATA II będzie działał na normalnym SATA z tym że teoretycznie będzie działał wolniej, czyli jak SATA I :)
25 Styczeń 2007 · Ocena: 6 TWIX · 1. Gdy się go nie katuje cichutki
2. Gdy się go przyciśnie zgrzyta i pierdzi że ma się ochote wyj***ć go za okno 3. Bardzo bardzo szybki - kopiowanie 4Gb w 1 min o czymś chyba świadczy 4. + za zwrokę zmieniającą SATA na SATA2 5. - za brak zasilania typu Molex (jak ktoś nie ma zasilacza z SATA trzeba kupować przejściówke) 6. Wg. mnie dość mocno sie grzeje 48*C w stresie to lekka przesada, minimum 40 w spoczynku dlatego przydało by się dodatkowe chłodzenie 7. I tak go kocham dlatego 6 :D 27 Styczeń 2007 · Ocena: 6 Kapciu · Mam ten dysk.Jest szybki.Generalnie działa bez zarzutu ale co pewien czas występuje taki charakterystyczny "pisk" lub jak kto woli "cyknięcie".Powiedzcie mi czy to normalne.Ten "pisk" nie jest miarowy i nie występuje cyklicznie tylko raz na jakiś czas.Pomóżcie.To norma czy wada?
1 Luty 2007 · Ocena: 6 Gutek · Witam. Też kupiłem ten dysk i mam dokładnie ten sam problem co opisany niżej, co jakiś czas słychac charakterystyczny pisk, dzieje się to w różnych odstępach czasy nie zależnie od aktualnego użytkowania dysku. Nie wiem co to może byc, napewno odpada problem zasilania. Niestety w internecie czytałem że osobom które miały podobne objawy dysk w krótkim czasie poleciał. Narazie zrobiłem skanowanie chkdsk ale nie było błędów. Jeśli dysk wytrzyma miesiąc zrobię skanowanie powierzchni. Czy ktoś wie, czy to wada czy on tak ma?
17 Luty 2007 · Ocena: 6 Poziomek · Dysk pracuje fantastycznie. Jest bardzo cichy i tylko przy intensywnej pracy trochę trzeszczy. Po godzinie nieustannego kopiowania nagrzał się minimalnie. Jestem bardzo zadowolony.
21 Luty 2007 · Ocena: 6 Miger · Witam. Wlasnie zakupilem ten dysk i zabralem sie do podlaczenia, a ze kipski ze mnie informatyk to niewiem czemu wykrywa mi tylko 127 giga:/ Pewnie trzeba gdzies w windowsie pogrzebac lub w biosie. Moze ktos pomuc?
24 Luty 2007 · Ocena: 6 TheZas · Chodzi o HDD powyżej limitu 137 GB.
Uruchom/regedit w kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters\ tworzymy nową wartość REG_DWORD o nazwie EnableBigLba i nadajemy jej wartość 0x1 28 Luty 2007 · Ocena: 6 Miger · Zroblem tak i dalej nie pomaga:/ widzi tylko 127gb. Moze mam usunac rejestr : LegacyDetection?
5 Marzec 2007 · Ocena: 6 The_Elektronik · Dysk jako taki jest OK. Mniej wybredni będą z niego zadowoleni. Większa prędkość kopiowania= większy chałas głowic (przy niezdefragmentowanej powierzchni). Co do prędkości to jest na zadowalającym poziomie, zależnie od wydajności płyty główej osiąga nawet 4GB/min kopiując pomiędzy dwoma identycznymi sztukami. Zworka ograniczająca do sATA1 trochę mała, i nie pasują standardowe. z jednej strony "+" a z drugiej "-", ponieważ trudniej o zamiennik.
Przy wyciszanym kompie (pasywne chłodzenie CPU, GPU i PSU [0dB]) dysk ten żeby to skromnie ująć "denerwuje". W nocy piszczenie silnika potrafi grać na nerwach. Jak inne dyski delikatnie szumią (niskie częstotliwości), to ten wydaje dźwięki o wysokich częstotliwościach. Kupiłem dwie identyczne sztuki w pewnym odstępie czasu, czyli to dla nich naturalne. Jak widać albo cisza, albo wydajność. Ja postawiłem na wydajność. Co do temperatur to do zimnych ani gorących nie należą. Obudowa o dużej powierzchni dolegania do ścianek bocznych dysku załatwia sprawę. Jeden wentylator 80mm na minimalnych obrotach starcza na ochłodzenie trzech dysków ściśnietych w małej ramce, czyli to nie problem. + za wydajność, + za zworkę sATA1/sATA2 (nie wszystkie dyski je posiadają np: Exelstor), - za głośność (piszczenie) silnika, większe niż WD Ocena 5+ 15 Marzec 2007 · Ocena: 6 Robson · Mankamenty:
-gwarancja tylko 3 lata (kolejne 2 gdy wyslesz dysk do producenta czyt. CHINY) -GŁOŚNY (nie sposob przy nim spać) Zalety: -Szybkosc!? ( poprzednik WD nieco wolniejszy) OCENA: Gdybym mial jeszcze raz kupowac to wybral bym tanszy WD!!! 15 Marzec 2007 · Ocena: 5 Mika · Jeśli macie problem z tym dyskiem-zczytuje mniej niż powinno to przy winXP należy wejśc panel sterowania --> narzędzia administracyjne --> zarządzanie komputerem. Po lewej stronie okna pojawia się drzewko, z ktorego wybieramy magazyn --> zarzadzanie dyskami. Pojawi sie nam okno (to najwieksze) i tam znajdują się partycje, które wcześniej utworzyliśmy oraz wolne miejsce (niepodzielone na partycje). Tam wlasnie klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy "nowa partycja". Nastepnie tworzymy partycje wg. naszych upodoban;)
Powodzenia W razie jakichkolwiek problemow to na gg: 1814631 18 Marzec 2007 · Ocena: 6 Przemek O · Dysk jest oki. cichy, nie grzeje, jedyny mankament to taki ze Win XP chce go ciagle odinstalowac, prawdopodobnie brak sterownikow, dysk musi byc sformatowany, inaczej nie bedzie widoczny w biosie, ale to kazdy nowy dysk musi byc ;-p
Ogolnie ocena 5, po 3 tyg, tescie non stop ciagle dziala. Polecam 20 Marzec 2007 · Ocena: 6 Waldek · Dysk OK!!
JEDNAK: Jest bardzo glosny!!!! dziadek Maxtor w kieszeni ciszej chodzi!!!! 6 Kwiecień 2007 · Ocena: 4 Lailonn · Dysk chodzi ładnie, nie grzeje się ani nie hałasuje. Jestem pełen podziwu dla osób, które krytykują jego rzekome "głośne chodzenie" bo ja pomimo zdjętych bocznych ścianek obudowy słyszę go bardzo rzadko(gdy zaczyna pracę np.) i jest to na tyle ciche, że właściwie niezauważalne. Albo więc macie ludzie kompy tak wyciszone, że dysk faktycznie w porównaniu do nich chodzi jak traktor albo macie nadnaturalny słuch.
7 Kwiecień 2007 · Ocena: 6 Lukasz · Sercice pack2 rozwiazuje wsyztsikie problemy z dyskami powyzej 130 Gb!!!!
10 Kwiecień 2007 · Ocena: 6 Pazur · Generalnie sprawilem sobie niedawno ten dysk :P
i jestem zadowolony bardzooo :) Glosny ?! w ktorym miejscu ? :> poprzedni Seagate i Maxtor wcale nie byly cichsze :) Predkosc :) oj takkk widac poprawe:p i ta pojemnosc... 4 razy wiecej niz poprzedni ;) w koncu nie musze bac sie ze na cos zabraknie (do czasu zapewne :p ) Celujacy 11 Kwiecień 2007 · Ocena: 6 Adrian · Po tygodniu używania dysku moje wrażenia:
Na plus: +wydajność +pojemność Na minus: -zbyt mała zworka ograniczająca dysk do SATA1 (już ją zgubiłem ale mam płytę z gniazdem SATA2 więc mi jest ona nie potrzebna:) ) -dysk się nagrzewa około.45 C w niewentylowanej budzie. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z dysku, a głośność jego to pojęcie względne. Ja normalnie mogę przy nim spać i mi nie przeszkadza. Tylko podczas uruchamiania kompa jest charakterystyczny trwający około 2 sekund świst głowicy. 18 Kwiecień 2007 · Ocena: 6 Pawlusz · ja tam mam dwie 160-tki i nie miałem problemu, poprostu na starym systemie z dyskiem ATAowym zrobiłem partycje i wypiąłem dysk, nowy system na SATA i po krzyku
polecam 20 Kwiecień 2007 · Ocena: 6 Pawlusz · mam go od wczoraj i pierwsze wrażenia to:
Dość średnie transfery, na HD Tune ok 55 MB/s, ale w windzie wyciąga tylko ok 30 na duzych plikach, na małych jest jeszcze gorzej :( Dośc mocno się grzeje, musze mieć ciagły nawiew na niego żeby nie dochodzieł do 50 st C. mam też ST3160815AS 160GB i Samsung 160GB 8MB HD160JJ i miedzy nimi transfery to ok 40 MB/s w windzie, Samsung mniej się grzeje ale załapal juz Bad block'a :( nie ma rzeczy idealnych 24 Kwiecień 2007 · Ocena: 5 Seagate_user · Powiem tak: przez komentarze typu dysk glosny, mocno sie grzeje itp. juz mialem nie kupowac, ale bylby to moj wielki blad. Dysk jest bardzo cichy (w sumie to jest jeszcze bardziej cichy niz moja druga 80-tka tez seagate) a co do temperatury to u mnie jest ok 40 stopni. Takze bardzo polecam :-)
4 Maj 2007 · Ocena: 6 Modman · Dysk rewelacja , 38*C , nawiew lekki, szybki, cichy, czego chcieć więcej!! Polecam !!! 320GB Duuuużo miejsca :)
6 Maj 2007 · Ocena: 6 Pablo · mam taki dysk i jest oki ...ale mam jeden problem poprostu niewykrywa mi 20 gb ..partycje mam podzielone poniżej 100 gb service pack jest zainstalowany (1 no i potem 2) ..co powinienem zrobic?
7 Maj 2007 · Ocena: 6 Rarytaski menu · Dysk super
Mam go tylko trochę się grzeje 38 w stress Za tą cene nic lepszegko 9 Maj 2007 · Ocena: 6 Zandalord · pisze przecież w komentarzach 320 GB = 298 GB wielkości faktycznej, więc wszystko wporządku
10 Maj 2007 · Ocena: 6 Ravii · Dysk jest naprawde świetny! Pracuje już u mnie od 2 tygodni. Pare osób mi go odradzało, że jest niby głośny, ale jakoś nic takiego nie zauważyłem. Za miesiąc kupuje identyczny i stawiam RAID 0. Polecam.
31 Maj 2007 · Ocena: 6 Gajos · tylko trzeba wziąć pod uwagę ze 1GB to nie jest 1 000 000 000 B tylko 1GB=1 073 741 824 B także jak pomnoży sie to razy 298 to faktycznie daje 320GB
8 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 Lanos · Dysk Seagate 320GB mogę z czystym sumieniem polecić innym użytkownikom.Współczynnik ilości miejsca do ceny jest naprawdę imponujący (320GB),co czyni ten dysk naprawdę bardzo atrakcyjny cenowo.Jedynym mankamentem jaki można dostrzec jest głośna praca (Western Digital jest przy nim bezszelestny) jednak w zupełności nie przeszkadza w pracy.Z pełnym sumieniem mogę wystawić mu 6,ponieważ jestem z niego bardzo zadowolony.Uważam, że jest to obecnie najbardziej opłacający się w zakupie dysk twardy.
8 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 Anom · No cóż przez pierwszy miesiąc działał pięknie, a potem było tylko gorzej
Zaczął tracić dane system nie zawsze go wykrywał aż po niecałych 3 miesiącach padł Odmówiono mi realizacji gwarancji więc dysk pojechał do producenta w celu rozstrzygnięcia sporu Minęło 35dni i po weekendzie mam dostać nowy hdd - zobaczymy czy będę z niego zadowolony, a czas realizacji gwarancji - zgroza (porażka - biorąc pod uwagę że termin wg ustawy wynosi 14dni i maksymalnie może zostać przedłużony do 21dni) 9 Czerwiec 2007 · Ocena: 3 Butcher · W paru słowach - szybki, cichy, bezproblemowy, tani - jednym słowem - za***sty !!!!
9 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 Tomexi · szybki fakt cichy lecz przy zapisie/odczycie to troche szmera b.pojemny i stabilny a po władowaniu win xp wyskakuje 131GB to sie nie przejmować i szybko walić service pack 2 i już bedzie całe 298GB
12 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 Korhinis · Bardzo dobry dysk. Szybki, cichy no może trochę się grzeje. Polecam!!!
13 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 SeyBee · Ocena: jeden z wykrzyknikiem!!! Niestety dysk nadaje się na śmieci. Twardziel działał poprawnie ok. 3 miesięcy po czym tak jak w przypadku kolegi na początku zaczął przycinać następnie tracić dane, później gubić partycje a na samym końcu padł całkowicie. Próba odzyskania danych z dysku zakończyła się fiaskiem. To był mój pierwszy i ostatni hdd z firmy Seagate. Nie polecam!!!
19 Czerwiec 2007 · Ocena: 2 Kronos · Dysk za ta cene SUPER!!!! (szybkosc)
Mam go 3 miesiace Komp stoi 3 metry od lozka i nie da sie przy nim spac!! zero wentylatorow, grafa pasiv JEST GLOSNY!!! P2P non stop, w stresie totalna porazka 20 Czerwiec 2007 · Ocena: 5 Tomek · Zgadzam się!1 Mi tez padł i też nie chciano mi uwzględnic reklamacji. Porażka!!
20 Czerwiec 2007 · Ocena: 2 Waldek · Jak pisałem wcześniej dysk jest glosny! (opinie konkretnych użytkowników)
Pozytyw za szybkosc! Temperatury 44, a przy pracy 54 max - rewelacja! 21 Czerwiec 2007 · Ocena: 3 Mc_pies · Dysk jest cichy, ludzie którzy twierdzą że jest głośny mają chyba jakiegoś super wyciszonego kompa. Trochę się grzeje, ale jest bardzo wydajny. Polecam 6/6
24 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 Jan · Mam pytanie czy ten twardy dysk będzie współpracował z moją płytą główna Gigabyte 8IPE1000-G??
25 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 Mietek · Witam! mam ten dysk od miesiaca i nie jestem w pelni zadowolony a to dlaczego. Dysk jest bardzo glosny i nikt mi nie wcisnie kitu ze jest cichutki no i te straszne piszczenie dysku. Musze przyznac ze mialem dysk Maxtora 40gb i chodzil jak zloto a przede wszystkim baardzo cichutki. Dlatego moja ocena dysku to jedyne 4.
26 Czerwiec 2007 · Ocena: 5 Cromax · Warto stosować przedrostki w systemie SI, wtedy unika pisania się takich bzdur jak 320GB = 298GB. To tak jakby napisać, że 1kg = 0,98kg. Przecież to bez sensu. Zgodnie z nazewnictwem G (giga) to mnożnik o wartości 1e9 (czyli 1 * 10^9 = 1.000.000.000 [miliard]), odpowiednio k = 1e3, M = 1e6, T = 1e12, P = 1e15 itd. Jednak w wypadku pojemności pamięci wygodniej posługiwać się potęgami dwójki a nie dziesiątki. Standard SI także definiuje przedrostki SI dla potęg dwójki i odpowiednio jest to: Ki [kibi] = 2^10 (1024), Mi [mebi] = 2^20, Gi [gibi] = 2^30, Ti [tebi] = 20^40, itd.
Wtedy jasne jest, jaką ilość pamięci ktoś ma na myśli. Zgodnie z powyższym 320GB [gigabajtów] ~= 298GiB [gibibajtów]. 26 Czerwiec 2007 · Ocena: 6 ARS · kupiłem ten dysk mimo tego co tu poniektórzy pisali na jego temat - To prawda że dysk jest głośny i się grzeje ale ludzie - on ma tylko 2 talerze to nie ma się co dziwic - za jakośc trzeba cierpieć:PP. Ogólnie dysk bardzo dobry - jest bardzo szybki!!!:D a no i wiem jak go wyciszyc - ja połozyłem na niego radiator od boksowego wentylatora do P4 i cichutko tylko jeszcze głowica musi się dotrzeć bo te piszczenie jest wkurzające no i to jak wyłączam komputer -- słychać jak spadają oborty talerzy - dziwne - pierwszy raz się z tym spotkałem ale chyba przywykne:)..
29 Czerwiec 2007 · Ocena: 5 Dan · Pablo! czytaj co ludzie pisza powyzej w ocenach!! Tam jest odpowiedz na twoje pytanie..
omg! 4 Lipiec 2007 · Ocena: 6 ReX · Dysk całkiem dobry dopóki nie zaczeły się problemy z gubieniem danych, resetowanie i zawiasy ale tak to jest gdy dysk chodzi 18h/7
8 Lipiec 2007 · Ocena: 4 DJ Gruby · Świetny dysk! Po prostu rewelacja! Niezawodny, super szybki, bardzo cichy. Polecam zdecydowanie! Ocena oczywiście najwyższa. :)
28 Lipiec 2007 · Ocena: 6 Marek · Chwilami cichszy od maxtorka 250gb:) ...przy wykonywaniu paru operacji na raz jest glosny i czasem potrafi w nim cos dziwnie uderzyc(w momencie gdy ma wykonac bardziej skomplikowany zapis)..
4 Sierpień 2007 · Ocena: 4 Marcel · Ludzie, zastanówcie się o czym wy piszecie... jak możecie porównywać Dysk 320GB!! z dyskiem 40GB, no proszę Was!! Świat i bajka... zamiast się cieszyć z 2 [!!!] talerzy to narzekają OMG. Mam ten dysko od niedawna i sprawuje się bardzo dobrze, mam zamiar dokupić jeszcze chłodzenie i czuje, że będzie rewelacyjnie!!
20 Październik 2007 · Ocena: 6 Limsko · Dysk mam już od roku, działa bez zarzutów, jest strasznie głośny w trakcie zapisu lub odczytu danych ale rekompensuje to jego szybkość, odporny jest także na transport komputera.
21 Październik 2007 · Ocena: 6 Piopol · Mam ten dysk od paru tygodni i stwierdzam że to wielka porażka !!! Mój poprzedni dysk tej firmy 160GB, był wręcz niesłyszalny, a ten nowy 320GB chodzi jak sieczkarnia !!!!! Momentami mam wrażenie że coś zaraz w nim się urwie czy rozleci. Wiem co mówie bo od wielu lat używam tylko dyków firmy SEAGATE i nawet te z przed wielu lat były o niebo cichsze. W zestawie mam 6 wiatraków i są prawie niesłyszalne, a dysk nadrabia efektami za całą reszte komputera, mimo że wsadzony jest w specjalną obudowę wygłuszającą.
Nie polecam go głównie ze względu na jego głośną pracę, bo jego szybkość jest bez zarzutu. 20 Luty 2008 · Ocena: 3 Myszkin · Mam go od 2 tygodni. Kopiowanie 2 GB pliku zajmuje mu ok 1 minuty, 4 GB odpowiednio dłużej. To mój 4 Seagate, kupiłem go w zaufaniu do firmy ponieważ mój pierwszy Seagate 4,3 GB sprzed 9 lat do dziś pracuje bezproblemowo, to samo 2 pozostałe 40 i 120 GB. Nowy dysk jest bardzo głośny, głośniejszy od moich starych Seagatów. Niepokoją mnie wydobywające się z niego metaliczne świsty, jakby skrzypienie pocierającego brzytwami Frediego Krugera - chyba każdy kojarzy ten słynny dźwięk... ?
Nie mogę znaleźć w imternecie JASNYCH informacji na temat tego, czy to skrzypienie jest w tym modelu normalne, czy oznacza wadliwy egzemplarz. Nikt nie potrafi konkretnie odpowiedzieć. Niepokoją mnie też rozbieżne opinie na temat jego głośności. Jak wspomniałem, mój jest bardzo głośny, na dodatek skrzypi ale działa prawidłowo. Sprawdzałem go już na kilka sposobów i wychodzi na to, że jest ok ale to może być złudne! Jeśli ktoś jest w posiadaniu wiedzy na temat tych dysków, że mogła być jakaś wadliwa seria, itp, niech sie podzieli informacją bo obawiam się, że te dźwieki chyba nie są normalne... 4 Marzec 2008 · Ocena: 6 Mini · Mam pytanie, czy mogę włożyć ten dysk do płyty Gigabyte GA-N650SLI? proszę o szybką odpowiedź.Z góry dziękuje.
8 Marzec 2008 · Ocena: 6 Eqal · witam,
dysk do czasu jak załapał wirusa smigał idealnie. po formacie zaczęły się klocki..zamiast pracować - zawiesza się i przestaje reagować..i nie jest to wina zasilacza (przypuszczałem że za słabe napięcie może dostawać). Zasilacz mam nówke AMACROXa 450W i sprawa dalej wygląda tak samo. Dysk leci na serwis, bo tak dalej sie nie da :( 16 Marzec 2008 · Ocena: 3 Marcin · U mnie ten dysk ma 41stopni C ,czy to nie za dużo.Co do głośności mam też Segate120(3 lata) porównując ten jest równie cichy a znacznie szybszy.
16 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Cineq · Cichy, szybki, i umiarkowanie cieply - temp 38 st. C. A do tego ta cena..., chyba jeszcze ze 2 dokupie :)
29 Kwiecień 2008 · Ocena: 6 Mariorozpruwacz · Kolego możesz włożyć do każdej płyty ze złączem SATA ,w chwili obecnej nie ma płyty głównej bez tego złącza.
2 Maj 2008 · Ocena: 6 Grafoman · Czegoś tak głośnego nie widziałem już od kilkunastu lat. Wymiana w serwisie niewiele pomogła, minimalnie cichszy. Serdecznie odradzam
10 Czerwiec 2008 · Ocena: 2 Danix · Kupiłem Ten Dysk jakiś Tydzień temu jest u mnie cichy :) głośniej mi chodził wentylator w zasilaczu który już wymieniłem,Dysk Sprawuje się bardzo dobrze nie jest ani głośny ani nic w nim nie "chrobocze" :) jak Dla mnie Jest On Dobry Cichy i w Dobrej Cenie :))Sklep działa bardzo szybko miałem go już na drugi dzień:))
Moj Sprzet to: Amd 64 3800+ 1 GB DDR Twinmos Dual 400mhz Płyta Gigabyte K8N Pro SLI Seagate ST3320620AS 320GB sATA II 16MB GF 7300 GT 256 DDR2 Pci-E LG DVD RW 52x Zasilacz 400W Tracer 19 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Sata6 · Ponoć dyski z tej serii mające firmware oznaczony jako 3.AAK są wolniejsze i gorsze od innych. Być może wszelkie problemy z tymi dyskami wynikają właśnie z tego firmware'u. Zamierzam go kupić dzisiaj, zobaczymy jak to będzie... :) Cena i pojemność kuszą, nie ma co, taki sam WD droższy o parę zł, że nie wspomnę o samsungach...
20 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Sata6 · No i kupiłem :) Za cichy nie jest, potrafi nieprzyjemnie warknąć, troszkę głośniejszy niż samsung sp1603c, ale za to szybszy:
wyniki (zaokrąglone) z hdtune 2.55: average: 65 MB/s min: 60 MB/S max: 73 MB/s access time: 13,1 ms burst rate 170 MB/s cpu usage: 5,6 % Nie jest źle...dostałem dysk Made in Thailand, a więc lepszy niż te produkowane w Chinach (z którymi są problemy). Jeszcze potestuję z tydzień, postawię system i się zobaczy. Póki co polecam - 5 lat gwary, cena i niezła wydajność. Dwa takie w raid 0 śmigałyby jak marzenie. 20 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Kopczyk · Kupiłem niedawno ten dysk. I uważam, że za tą cenę nic lepszego się nie dostanie. A u mnie chodzi cichutko jak mój stary samsung.
20 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Sata6 · Hmmm...dziwny jest ten dysk...po wyłączeniu kompa wydaje taki dziwny odgłos, jak zwalniający silnik odrzutowca :P To chyba talerze tak zwalniają, ale pierwszy raz słyszę coś takiego w dyskach hdd, czy to normalne?
21 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Sata6 · Po paru dniach użytkowania tego dysku stwierdzam, że jest głośny jak cholera, wprawia obudowę w wibracje, wydaje wysoko tonowy pisk co pewien czas i grzeje się - zdecydowanie zbyt mocno jak na 2-talerzowy dysk - bez chłodzenia dochodzi do 42 stopni !!! Po zastosowaniu wentylatora spada do 37. Zastanawiam się nad wymianą, bo to przegięcie - najgorszy mój zakup jak do tej pory, nawet stary seagate 10 GB jest cichszy i mniej się grzeje. Że nie wspomnę o samsungu.
22 Czerwiec 2008 · Ocena: 6 Szymek · Własnie sie spalił!!!miałem go od 14kwietnia2008 jako 2 dysk na filmy i fotki :( jednak płytki są niezastąpione
23 Czerwiec 2008 · Ocena: 2 Shashal · Dysk kupiony 9.07.2008r. - przy 1 uruchomieniu piszczał jak pc speaker po 2 uruchomieniu chodził już dobrze 9 nie jest to wina zasilacza - bo posiadam wersje serwerową i sprawdziłem napięcia. Podczas pracy dysk wydaje nieprzyjemne dźwięki przypominające "strzelanie głowicami" swoich starych poprzedników, jest strasznie głośny chrobocze jak wyeksploatowany dysk - nie polecam tego produktu.
12 Lipiec 2008 · Ocena: 2 Bartez · A ja szczere powiem że mam go od chyba 2-óch tygodni i jestem super zadowolony. Komp wreszcie chodzi jak należy :P - przesiadka z seagate 40GB :/. Mi wygrywa 298GB z 320GB także chyba dobrze na płycie Asus M2n-e Sli S.Am2
22 Lipiec 2008 · Ocena: 6 Konserwa · do @sata6
po kiego licha dajesz "6", skoro nie jesteś zadowolony??? Bezsens. Uwaa: daje 1, ale nie testowałem tego sprzętu, więc proszę nie brać pod uwagę tej noty. Jest to tylko reakcja na gościa @sata6 23 Lipiec 2008 · Ocena: 2 DawiX · mi działa wszystko w porządku!!!!! Chodzi bez głośno,nie wydaje zadnych dziwnych dzwięków!! Nie mam z nim żadnych problemów! Moja płyta to EVGA 650i ultra.
13 Sierpień 2008 · Ocena: 6 Zobi · Ja też nie mam z dyskiem problemów. Nie słyszę jak poprzednik żadnego świstu tylko ciche chrobotanie głowicy tak mam wyciszoną obudowę. Mi to nie przeszkadza. System ładnie i szybko startuje. Dysk trochę sie grzeje, ale to chyba normalne. Daję za pracę dysku i jego szybkość zasłużone 6.
25 Sierpień 2008 · Ocena: 6 Mboczkal · Kupiłem ten dysk już ponad 2 lat temu. Łączny czas pracy dysku wynosi trochę poniżej roku i nic się z nim nie dzieje. Mimo tego, że jeżeli osiąga wyższe temperatury niż konkurencja to przecież jest do pracy w takich temperaturach przystosowany i nic się z nim nie powinno działa. Oczywiście dobra wentylacja obudowy mile widziana. JA POLECAM!
11 Wrzesień 2008 · Ocena: 6 3n13k · czy ten dysk wejdzie pod SATA I?
Jak tak to domyślam się zę będzie mniejszy transfer. Jaki? 150mb/s? 21 Październik 2008 · Ocena: 6 Bushi · Posiadam ten dysk od ok. pol roku, jestem bardzo zadowolony z bezawaryjnej pracy, szybkosci i wyciszenia. Bardzo duzy skok jakosciowy w porownaniu z poprzednimi seagate'ami. Szczerze polecam
3 Listopad 2008 · Ocena: 6 SoNiC · Miałem 2 takie dyski połączone w Raid 0, wszystko fajnie działało, zakupiłem potem 2x 500 gb i przenioslem to co było na tych 320stkach, rozlaczylem je z raida i wtedy jeden z nich padł :(
na szczescie serwis seageate jest OK i wymienili odrazu na nowy :)) Dysk można z pewnością polecić tym, którzy potrzebują dużo miejsca za niewielką cenę (chodź różnica w cenie z 500'tką jest znikoma). Mimo moich problemów daje 5 :) 6 Listopad 2008 · Ocena: 6 Tomi · Mam pytanko, czy ten dysk lub wiekszy np 500GB zostanie wykryty przez moja płytę?
Płyta to Asus A7N8X Deluxe. Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam Tomi tomi@adresik.com 13 Listopad 2008 · Ocena: 2 Bronx · Dysk mam od roku jako pierwszy, do tej pory bez problemu!!
Ocena za zgrzytanie glowic w stresie (pojawia sie z biegiem czasu i jest coraz glosniejsza) 2 Luty 2010 · Ocena: 5 Kupiec · Mam ten dysk niemal 6 lat. Ma przepracowane prawie 22 tys. godzin i miał ponad 2,5 tys. cykli włączeń/wyłączeń (dane ze SMART). ... ten dysk jest normalnie nie do zajechania. Nie zgadzam się z opinią, że głowice po czasie działają głośniej. Dysk pracuje jako systemowy, a nie jakiś mało ekploatowany magazyn, więc trwała bestia.
19 Czerwiec 2012 · Ocena: 6 Powiadom o zmianieNowościKliknij poniższy link jeśli chcesz zobaczyc wszystkie produkty będące Nowościami w ofercie ProLine. Nowości ProLine OkazjeKliknij poniższy link jeśli aby wyświetlił wszystkie Okazje i Promocje w ofercie ProLine. Okazje i Promocje ProLine |