Informacje archiwalne

Produkt o kodzie VISTA_U_64_PL_D1_O został wycofany z oferty.

Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.

MS Windows Vista Ultimate OEM 64-bit PL 1-pack DVD

Ocena: Ocena: 5.365.36 / 6 - 39 opinii | kod: VISTA_U_64_PL_D1_O

Opis MS Windows Vista Ultimate OEM 64-bit PL 1-pack DVD

Windows Vista Ultimate to najbardziej kompleksowe wydanie systemu Windows Vista. Jest to pierwszy system operacyjny łączący wszystkie funkcje zaawansowanego systemu dla firm, wszystkie funkcje obsługi i poprawy wydajności systemu dla urządzeń przenośnych oraz wszystkie funkcje rozrywki cyfrowej z systemu dla użytkowników domowych. Dla osób, które szukają jednego systemu operacyjnego do pracy w domu, do pracy w podróży, jak i do rozrywki, Windows Vista Ultimate jest rozwiązaniem idealnym.

Praca w domu


W systemie Windows Vista Ultimate są dostępne wszystkie funkcje ułatwiające zdalne łączenie się z sieciami firmowymi. Pracując w domu, można korzystać z zaawansowanych funkcji sieciowych, takich jak dołączanie do domeny, obsługa zasad grupy, oraz z takich funkcji jak pulpit zdalny. W systemie Windows Vista Ultimate dodano również narzędzie o nazwie Windows BitLocker Drive Encryption (Szyfrowanie dysków funkcją BitLocker), które zapewnia lepszą ochronę przed kradzieżą ważnych danych firmowych z komputera w domu, w podróży czy w biurze.

Nowości w zakresie rozrywki


W systemie Windows Vista Ultimate są dostępne wszystkie funkcje rozrywki systemu Windows Vista Home Premium. Zawiera on wszystkie funkcje potrzebne do obróbki najnowszych formatów zdjęć cyfrowych, muzyki, filmów, sygnału telewizji analogowej, a nawet telewizji HDTV. System Windows Vista Ultimate oferuje doskonałe narzędzia, takie jak Galeria fotografii systemu Windows i Windows Movie Maker HD, aby spełnić wszystkie wymagania użytkownika w zakresie gromadzenia i edytowania zawartości cyfrowej oraz zarządzania nią. W systemie tym jest również dostępny program Windows Media Center przekształcający komputer w centrum rozrywki domowej.

Żadnych kompromisów


W systemie Windows Vista Ultimate są dostępne wszystkie funkcje opracowane dla firm, jak i użytkowników domowych. Jest to idealne rozwiązanie dla właścicieli niewielkich firm, którzy mogą korzystać z tego samego komputera w biurze, w podróży i w domu. Jest to również idealne rozwiązanie dla osób korzystających z komputera głównie w celach rozrywkowych, a od czasu do czasu również do pracy, na przykład do łączenia się z siecią firmową.

System Windows Vista Ultimate to rozwiązanie dla osób, które chcą korzystać ze wszystkich najlepszych funkcji dla firm, komputerów przenośnych oraz domowego centrum rozrywki. W przypadku systemu Windows Vista Ultimate nie trzeba rezygnować z żadnej funkcji.

Cechy produktu MS Windows Vista Ultimate OEM 64-bit PL 1-pack DVD

WersjaOEM
JęzykPolski
Architektura64-bit
NośnikDVD-ROM
ProducentMicrosoft
Klasa produktuSystem operacyjny
RodzinaWindows Vista
Zawartość pakietuMicrosoft Windows VISTA Ultimate
Liczba użytkowników1
 

Dostępność w salonach


Centrala Mirków (magazyn wysyłkowy):
Kalisz:
Legnica:
Katowice:
Gliwice:
Bytom:
Poznań:
Opole:Dzwoń: 77 4536349Dzwoń: 77 4536349
Trzebnica:
 

Podobne produkty





Opinie, komentarzeMS Windows Vista Ultimate OEM 64-bit PL… - Recenzje, opinie i komentarze

Ocena: Ocena: 5.36 5.36 / 6 - 39 opinii
Yaco · ProblemMoże ktoś mi powie po co w tym windows-ie jest mediacenter bo ja mając karte winfast 2000 expert po odpaleniu media center wyświetla mi sie komunikat że nieznaleziono karty / tunera TV ?
Pawel · ProblemCzy licencja Visty dotyczy jednego komputera? Jeśli ma się dwa komputery to trzeba kupić dwa systemy? Czy może w obrębie "jednego gospodarstwa domowego" można instalować system kilkukrotnie?
Wojciech · ProblemLicencja systemu oem dotyczy sprzetu na ktorym zostanie zainstalowana po raz pierwszy i do tegoz sprzetu zostanie przypisana juz na stale(konkretnie do plyty glownej), wiec nie mozna juz przenosic systemu na inny. Z tego co pamietam to mozna aktywowac w drodze wyjatku ten sam system po wymianie zepsutej plyty glownej, ale to juz tylko telefonicznie. System mozesz instalowac na tylu stanowiskach ile posiadasz licencji(kluczy), wiec jesli chcesz uzywac na 2, to musisz zakupic jeszcze dodatkowy klucz, bo tak naprawde kupujac windowsa kupujesz klucz, a gdy nawet zgubisz plyte z programem to i tak nie tracisz licencji, bo najwazniejszy jest klucz. W takim przypadku na twoja prosbe plyte z instalka Microsoft ci przesle za niewielka oplata faktycznej wartosci nosnika czyli rzedu kilku, kilkunastu zl +koszt przesylki, ale dokladnie to trzeba by sie spytac przedstawiciela tej firmy przez tel. Najciekawszy jest fakt ze teraz mozna kupic viste w wer. oem luzem, czyli bez koniecznosci dokupowania z tym systemem jakiejs dodatkowej czesci komputerowej;)
Danelo · Problema ile razy mozna aktywowac windowsa, np jak przeinstaluje system od nowa??
Krzysztof · ProblemJeśli ktoś posiada procesor 32bit czy będzie ten program działał na takim procku
4 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Pablo · OpiniaPracowałem na 32-bitowej wersji Vista Ultimate....wszystko fajnie poza faktem zjedzenia mi 6,90 GB na sam system i zajęcia całej pamięci RAM :) , 1 GB Ram to absolutne minimum (2 GB brzmi rozsądnie :) ) brak kompatybilności ze sporą ilością programów....hmmm ponoć jakieś łatki na to będę - daje 4 bo za dużo zajmuje i zjadł cały ram :D , można powiedzieć , że microsoft coś dobrego wypuścił - heh mimo faktu istnienia wielu dystrybucji linuxa to i tak wole siedzieć jeszcze na łyndołsie :D
6 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
Łukasz · ProblemKrzysztofie ten windows jest na procesory 64bitowe a ty masz tylko polowe z tego wiec nie bedzie chodzil
7 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Mumiam · ProblemWitam czy kupując Windows Vista Ultimate BOX DVD PL pozbawiam sie problemów z instalacją i czy to prawda że tą wersje można instalować dowolnie (czyli dziś na jednym kąpie a za pół roku zmieniam kąpa na innego i instaluje go na nowym sprzęcie
13 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
RadoX · Opiniapablo
cos nie bardzo bo tez mam ultimate zinstalowalem go zjadl mi 6,90gb za 3 dni zrobilo sie jakies przegrupowanie nie wiem skad wzielo sie mi 1,30gb na systaemie to raz a mam 1gb ramu i wykorzystuje mi tylko 33%

18 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Mietek · OpiniaWszystko ok , po za :
brakiem wszystkich funkcji jakie sa w wersji angielskiej (rozpoznawanie mowy ) czyli jest niepelna wersja , zadne oprogramowanie niechce poprawnie pracowac , urzadzenia glupieja , w zasadzie to kupielm wersje Linuxa od Mikrositu , jestem glupcem !!!!! , przyznaje sie !!!!! , na lina przynajmniej sa jakies alternatywne rozwiazania a tu ??? niema nic , moze za jakies 2-3 lata jak bylo z XP , wiec poczatkowa cena powinna byc adekwatna do jej funkcjonalnosc , Bill ulatwil znaczne zmiejszenie roznic miedzy windows a linux :-) hehehehehe tylko dlaczego jak dalem sie na to nabrac , nie dalem sie namowic na XP a na to dalem :-( , jaka jest szanssa zwrocic ten fatalny produkt ? moze ktos cos wie na ten temat ??

21 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Mariusz · OpiniaWindows Vista to także kaganiec na użytkowników, gdyż zawiera bardzo rozbudowaną wersję systemu DRM i nie pozwoli odtworzyć nawet legalnie zakupionego filmu, jeśli wszystkie komponenty komputera nie będą obsługiwały bezpiecznego przetwarzania danych - czyli interfejsy będą musiały mieć również funkcje zabezpieczające przed kopiowaniem, a urządzenia wewnętrzne - wspierać szyfrowanie.
To dlatego Vista ma tak duże wymagania sprzętowe.
Wreszcie - na każdym wyświetlaczu o większej rozdzielczości niż 800x600 jakość filmu może zostać sztucznie pogorszona przez system - to również forma zabezpieczenia przed kopiowaniem.
Nie zgadzam się na takie łamanie swoich praw i tylko z tego powodu nie kupię Visty, bo poza tym to byłby całkiem fajny system. Chyba kupię Maca z MacOS X :)

23 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
PunnkS · OpiniaJadę na Viście Ultimate PL 32-bit od 2 tygodni i nie narzekam.. zżera mi mniej więcej 600mb ramu podczas normalnej pracy dlatego Varto się z góry zaopatrzyć w co najmniej 1,5 gb pamięci ram (dla porównania V. Home Premium zżera ok. 300 mb pamięci). Co ciekawe system przydziela sam dodatkową pamięc systemową dla karty graficznej...:) Kompatybilność z innymi programami...mam nadzieję, że zostanie poprawiona..i nie będę już miał z nimi problemów.. (np. GG) Dla rozwiania wątpliwości co do wymagań Visty...aktualnie jadę na: ; Sempron 2800+ 64-bit S.775 ; GA K8VT800 ; Radeon 9600Pro 256mb128-bit ; Kingmax 512 mb 400mhz ; Kingston 1024mb 400mhz --- i wszystko bez żadnych zwiech itd. :) osobiście polecam Vistę!
25 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
VapoR · OpiniaJade od kilku dni na Viście Ultimate x64 i narazie system jest spoko , programy chodzą dobrze, gry tak samo , choć zdarzają sie wyjątki. U mnie po instalacji całego innego oprogramowania i pliku wymiany 1,3GB system zajmuje 11,7GB. Pamięci zajmuje ok 520MB.
25 Luty 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Mucka13 · OpiniaWitam. Ja mam Viste ultimate x86 gdzies od 3 tygodni, działa poprawnie nie mam z niczym problemu. bardzo fajnie wszystko wygląda ciekawy interfejs ogólnie bardzo dobrze
moja konfiguracja:
AMD Athlon 3000+ @ 2150MHz socket 754
1GB RAM 2X512
GeForce 6600 256Mb 128Bit PCI-E
chodzi płynnie bez przycieć w klasyfikacji visty mam wynik 3.5

9 Marzec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Przemek · OpiniaMam Windows Vista Ultimate 32bit i nie narzekam wszystko jest OK. Filmy chodzą, gry chodzą, programy chodzą, ogólnie żadnych problemów. Żadne urządzenia nie głupieją i można powiedzieć że sprawuje się lepiej niż XP. Moja konfiguracja sprzętowa to: AMD Sempron 3000+ 64bit (overlock 2400MHz), Radeon X1300Pro, 1,5 GB RAM.
27 Marzec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Aaa · ProblemJakby mi mógł ktoś napisać co oznacza to Windows Vista Ultimate x86 lub Windows Vista Ultimate x64??
Chodzi mi o to x86
Bo ja sie nie znam zbytnio, a mam zamiar se viste kupić:)

Byku · ProblemTo w końcu jaką wybrać Viste by móc później bez problemu zainstalować na innym kompie.? Mam Athlona 64 3000+
Dzieki

Filip999 · Problem64 oznacza ze jest przeznaczony do procesora 64. bitowego natomiast 86 do procesora 32 bitowego
Olo · Problemmam proble dlaczego vista ultimate 32bit nie działa z pamięciami wielkości 3 gb lub 4 gb tylko 2 gb lub niżej wyjaśnijcie
Litwa · Problemmam geforca 6600 i viste ultimate z każdą próbą zainstalowania sterowników do karty wyskakuje mi błąd
że ta wersja nie jest windowsem vistą i w tym momencie instalacja sie kończy

Zpomnijcie · ProblemZapomnijcie o Viscie, to programowy złom i do tego kaganiec :/
Magi · Problemposiadam Viste U od 2 m-cy. Nie mam zadnych problemow ani z instalacja nowych programow, gier. Co do filmow owszem pojawialy sie ale jest bzdura ze nie mozna odtwarzac filmow niezabezpieczonych przed kopiowaniem. Wysarczy sciagnac odpowiednie kodeki i wszystko gra. W porownaniu z pop wersja XP prof jest bardzo stabilna. Uwga! pisze o wersji angielskiej..
9 Maj 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Nobody · Problemolo a jaka masz płyte główna ?
4 Czerwiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Arghh · Problemolo to dlatego że masz 32bit viste, tylko 64 bitowe systemy operacyjne obsługują taką ilość ram
14 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
RomiGrabarz · ProblemSystemy 32-bitowe obsługują pamięci RAM do 3,24 GB. Jeżeli masz powyżej 3,24 GB RAMU to musisz mieć koniecznie system 64-bit :)
Yar 40 · Opiniasystem super ,tylko po kosmetyce niwielkiej chodzi jak rakieta na core 22 duo
1 Listopad 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sarna · Problemwitam użytkowników, czy wersja OEM tego systemu jest dostarczana w oryginalnym czanrym plastikowym pudełku takim jak na zdjęciu, czy też w zwykłym kartonowym a płytka w kopercie. Pytam ponieważ słyszałem wiele opinii na ten temat a ten serwis wydaje się być wiarygodny. Pozdrawiam
6 Luty 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
HEBAN · Opiniatestowałem wszystkie rodzaje visty odkąd pojawiły się na rynku.jeśli chodzi o wygląd to rzeczywiście robi wrażenie ale na tym jego zalety sie kończą.xp tez musiał przejść długą drogę nim stał się użyteczny więc nie tracę nadzieji i cierpliwie poczekam na kolejne visty wcielenia.
pozdrawiam bardziej cierpliwych obecnie używających vistę to głównie dzięki wam ten system ma wogóle jakąś przyszłość.

28 Marzec 2008 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Darek · Problemmam dopiero 10 lat i tata powiedzial mi zebym sobie odpuscil ten zlom bo za kilka lat wszystko sie zmieni .Zapewne moj tata tez sie zmieni a ja sie wiecej naucze zamiast teraz lapac padlinke.
Gregg85 · OpiniaGdy używałem Viste Ultimate na komputerze zakupionym w 2004 roku, wszystko działa znakomicie. Jednak gdy teraz kupiłem sprzęt z najnowszym procesorem i chipsetem, Vista sprawia mi kilka problemów ze sterownikami. Musiałem jak najszybciej pobrać z internetu wszystkie poprawki bo nawet jak podłączyłem pendrive do USB, to system operacyjny nie umiał zainstalować sterowników. Ogólnie miałem do naprawienia przytłaczającą liczbę problemów, ale dzięki bardzo dobremu wsparciu online, wszystko można naprawić. Pomoc jaką udziela Microsoft klientom, jest tu na wysokim poziomie. Ogólnie system jest bardzo dobrze zbudowany i sprawuje się świetnie. Ma wiele ciekawych rozwiązań i zdecydowanie polecam go wszystkim użytkownikom Win XP.
1 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
4cid · OpiniaMoj sprzet to AMD Athlon 4200 x2, 2gb ram Dual, Radeon HD2600xt, plyta glowna GA m61p-s3.... I system smiga az milo, lepiej od XP... Zainstalowalem jakies 3-4 mc temu
4 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Marek_A · OpiniaWynik ogólny wydajności dla Visty na konfiguracji Stare P4 2.4 HT 800MHz + 3GB Ram 800MHz Dual Channel + K Graf. Radeon 1950 512 MB ,dyski SATA;
legalna vista premium = 3.8
legalna vista ultimate = 4.3
wzrost o 0. 5punkta na wydajności najsłabszego elementu =procesora
jaki haczyk lub czego nie ma wersja premium ?

6 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Paweł · ProblemWitam,
mam pytanie... to będzie mój pierwszy legalny windows ;) tak przyznaje się z biciem lub bez bicia...
Chcę go zainstalować na zupełnie nowym, składanym "na świeżo" komputerze. Czy mam prawo zainstalować te samą kopię (użyć tego samego klucza) na swoim laptopie (też "świeżo kupiony" bez systemu operacyjnego)?? Czy to już będzie niezgodne z umową licencyjną? Gdzieś słyszałem, że można zainstalować i aktywować tym samym kluczem kopie windowsa na 1 komputerze stacjonarnym i 1 przenośnym, tylko, że nigdzie nie moge tego zapisu znaleźć... czy musze kupować drugi klucz i aktywować go na laptopie?

Resset · Problema czy ta Vista pójdzie na komputerze o parametrach:
Płyta Gł.:MSI K9N SLi
RAM:Kingmax DDR2 800 3GB (1GB+2GB do kupienia)
Dysk:Seagate Barracuda ST3500320AS SATA II 500GB 32MB Cache
Karta graficzna:NVIDIA 7300 GS 128MB DDR2
Procesor:AMD Athlon 64 X2 lub AMD Athlon 64 FX
proszę o podpowiedzi co muszę jeszcze zmienić w tej konfiguracji albo jak by chodził system na takim pececie

Resset · ProblemProcesor Posiadany:AMD Sempron 3000+(gdzieś czytałem że chyba 64-bitowy)
Krzysiek · OpiniaQuadCore Intel Core 2 Quad Q9550, 2833 MHz (8.5 x 333)
Asus P5Q3 Deluxe
Kingston DDR3 1333 4 GB w Dualu
ATI Radeon HD 4850 512 MB
zasilacz Be quiet 650 W Dark Power
Windows Vista Ultimate 64 biotwy
Wynik wydajności 5.9
Przy tej konfiguracji nie ma żadnych problemów z systemem, pomimo obaw co do wersji 64 bitowej systemu operacyjnego. Uważam, że kupując viste nie ma co się cofać, gdyż tak naprawde 64 bitówki to krok w przyszłość co pokazuje nawet Microsoft, gdyż jak każdy wie zamierza on wprowadzić Offica poraz pierwszy właśnie w dwóch wariantach 32 i 64.
Żadych problemów po SP1 nie zarówno jeśli chodzi o sprzęt czy też sterowniki. Jasne że problemy pojawić się mogą jeśli ktoś ma słabą konfigurację i ledwie spełnia wymagania stawiane komputerowi.

Tymz · OpiniaSystem śmiga jak głupi, jeśli ktoś posiada naprawdę dobrego kompa z dobrą kartą graficzną :)
P.S. No i wiadomo czemu ludzie tak nienawidzili Visty, bo instalowano ją na słabych kompach i tyle

2 Maj 2010 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Bartix · Opiniajak komuś system nie działa na kompie nie z tej ery to jeno się nie dziwi że ten system mu nie działa bo to są nowoczesne systemy na nowoczesne komputery więc właściciele komputerów z nie tej epoki powini sobię darować i zostać przy xp zgadzam się vista jest cholernie wolna ale wkurzają mnie komentarze w stylu "Vista to G... strasznie wolna mój sprzęt to 1gb ram [tak system wymaga 1gb ram ale ddr2 a nie ddr1...] złomom polecam xp a komputerą z naszych czasów windows 7 visty nie polece bo to gniot!
Robertoo · Opinia@Batrix pogódź się z tym że vista to wielkie G..., lepszym systemem jest już 7 niż ten badziew..

Dodaj kolejny komentarz:



Ocena:
                  







  Oficjalne odpowiedzi ProLine są oznaczone innym kolorem i ikoną  Zobacz regulamin komentarzyZasady umieszczania komentarzy
Wstecz  Góra Strony  
Copyright © 2002-2024 by ProLine.     Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij /  Close

Newsletter ProLine

Więcej o Newsletterze ProLine

Chcesz wiedzieć wszystko przed innymi?

Zapisz się do newslettera i nie pozwól, by coś cię ominęło!

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj kody rabatowe.

Otrzymuj informacje o okazjach i nowościach w ofercie.